abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 april 2000 @ 21:35:00 #1
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_258441
aziz is boos op katja.

er zijn genoeg mooie meiden zegt ie.

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
  maandag 10 april 2000 @ 22:48:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_258442
Aziz: "Ik heb haar zoveel aandacht gegevuh, daar heb zuh misbruik van genomuh".

Snolvana: "Dus, daar ben je over heen?".

Aziz: "Tuurlijk, einde verhaal!".

pi_258443
hihihih, Aziz en Katja hebben hetzelfde blondeermiddel gebruikt
Allebei oranjegeel met groenige gloed

Heb hier op Fok ooit gelezen dat Katja een lekker ding is???????????? eh sorry hoor maaruh???? in de meeste cafe's en clubs waar ik kom zou iedereen haar zo NIET zien staan dat er constant over haar heen gelopen zou worden als ware zij een nieuw kanariegeel vloerkleed. Van welke planeet kom je als zij een babe is daar?????

  dinsdag 11 april 2000 @ 01:14:00 #4
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_258444
Ik hoop dat Aziz wel doorheeft dat die "genoeg andere mooie meiden" ook alleen maar op zijn tijdelijke status van Bekende Nederlander afkomen. Anders valt het weer zo tegen!
  dinsdag 11 april 2000 @ 08:27:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_258445
Zielig gedoe van Aziz. Eerst wekenlang over haar zitten te kwijlen en dan op het laatst haar nog even een schop geven. Lulhannes.

Hij denkt nu dat hij bekende nederlander is en genoeg mooie meiden kan krijgen. Dat kan hij mooi vergeten met z'n vieze geblondeerde haartjes en die zwarte wenkbrouwen daaronder.
Dat mooie pakje die hij aan had, het was net een koelkast.
Als vrouwen hem zien dan denken ze eerder dat het Japie van de schiettent is, van een lokale kermis drie dorpen verderop.

  dinsdag 11 april 2000 @ 09:22:00 #6
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_258446
Ha..ha..ha...heel goed geschreven....
Ik had het niet mooier kunnen omschrijven...
Van de plaatselijke schiettent....
Hoe kom je er op...Ja..ze gebruiken hem daar ook al als KOP VAN JUT...

Pissed Off
pi_258447
quote:
ze gebruiken hem daar ook al als KOP VAN JUT...

Da's in ieder geval beter dan gebruikt worden als de KUT VAN JOP...

(sorry, kon het niet laten)

timorG

  dinsdag 11 april 2000 @ 13:50:00 #8
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_258448
Aziz wordt verstandig.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_258449
Wat denkt L. Rosenwater nu wel niet van zichzelf ? Deze overjarige Marokkaanse versie van Billy Turf on Acid. Is onlangs genadeloos de bus uitgekicked, met als lullige troostprijs een cameraatje en een weekendje uit. Mag zichzelf ondertussen dakloos noemen, heeft geen vrienden, alleen mensen om hem heen die ook hun "10 minutes of fame" via hem willen beleven. Heeft het IQ van een pak "Always", de uitstraling van een zak uien en geen ander toekomstperpectief dan een leven lang lullige klusjes opknappen in een of ander magazijn tegen een schijtloontje.

Ik weet bijna dat hij de vrouwen van zich af moet slaan.(not!)

Don´t believe the Hype!!!
  dinsdag 11 april 2000 @ 19:28:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_258450
quote:
op 04-11-2000 om 08:27 AM schreef THE BORG het volgende:
Zielig gedoe van Aziz. Eerst wekenlang over haar zitten te kwijlen en dan op het laatst haar nog even een schop geven. Lulhannes.

Hij denkt nu dat hij bekende nederlander is en genoeg mooie meiden kan krijgen. Dat kan hij mooi vergeten met z'n vieze geblondeerde haartjes en die zwarte wenkbrouwen daaronder.
Dat mooie pakje die hij aan had, het was net een koelkast.
Als vrouwen hem zien dan denken ze eerder dat het Japie van de schiettent is, van een lokale kermis drie dorpen verderop.



Ha ha ha ha LOL

Ik had in een ander topic ook al geschreven: Hij was eerst blij dat ze maatjes wilde blijven, maar een maatje zonder toegang tot het gaatje hoeft voor Aziz kennelijk niet.

Voor mij heeft die bolle afgedaan. Zielig figuur, denkt omdat hij in de Bus heeft gezeten zich alles maar te kunnen permiteren. En SBS6 geeft hem er nog de ruimte voor ook.

En wat te denken van zijn opmerking dat "bij Paul de Leeuw ook Andre Hazes was en de Moskowitsjes", Hij vertelde het alsof ze er voor hem zaten ha h ah aha
Maar eigenlijk diep triest natuurlijk.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 11 april 2000 @ 19:45:00 #11
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_258451
Ja..ik kan me daar wel iets bij voorstellen..
Die Aziz komt dus vanuit het niets..een donker magazijn....in de schijnwerpers van een programma...weliswaar niet om over naar huis te schrijven..maar toch..je bent op tv..dus..dat is voor sommige al genoeg om in een bepaalde gemoedstoestand te komen..
Bij die vetnek..stijgt het inderdaad een beetje naar z'n hoofd..nog niet beseffend dat hij na enkele dagen weer vergeten is..
Dus hoopt hij door een beetje quasie populair te doen...op te vallen bij de media bazen.....
Damn..ben ik toch aan het analyseren geslagen..Ik had me nog zo voorgenomen dit niet te doen......

NOW..I'm like totally Pissed Off..

Pissed Off
  dinsdag 11 april 2000 @ 22:39:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_258452
quote:
op 04-11-2000 om 10:55 AM schreef Gromit het volgende:
[QUOTE]ze gebruiken hem daar ook al als KOP VAN JUT...

Da's in ieder geval beter dan gebruikt worden als de KUT VAN JOP...

(sorry, kon het niet laten)

timorG[/quote]

Deze hoort eigenlijk ook in dit Topic

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')