abonnement Unibet Coolblue
pi_258370
De beslissing is genomen terwijl de beide nieuwen boodschappen deden. Vier stemmen vóór Bianca, en één blanco.

Bron: http://www.gesprekvandedag.nl/forum/messages/945/1686.html?955380086#POST32577

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258371
bIANCA DUS. ZEKER OMDAT ZIJ DE JONGSTE IS? MEER VAN HUN LEEFTIJD. Ik kan er weinig van zeggen die sbssers hebben heel veel streams niet uitgezonden dit weekend en wat ik al eerder melde who cares?
  maandag 10 april 2000 @ 20:04:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258372
djee, als je de streams beluisterde had je toch eerder het idee dat Nanda veel meer sympathie opwekte bij de rest van de van de passagiers.......Dit verbaast mij nogal eigenlijk.....
pi_258373
BOEHOEHOEHOEEEEEE!!! Weer zo'n jonkie. Nanda leek me nou juist zo leuk. BOEHOEHOEHOEHOE
pi_258374
Blanco stemmen ?!? weer wat nieuws !
= godverdikkie hee =
  maandag 10 april 2000 @ 20:47:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258375
quote:
op 04-10-2000 om 08:04 PM schreef Quenda® het volgende:
djee, als je de streams beluisterde had je toch eerder het idee dat Nanda veel meer sympathie opwekte bij de rest van de van de passagiers.......Dit verbaast mij nogal eigenlijk.....

Ik dacht precies hetzelfde als jou, Quenda
Maar we zullen het wel zien straks

never play games........
pi_258376
Geloof je het nu?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_258377
quote:
op 04-10-2000 om 10:31 PM schreef Hunter het volgende:
Geloof je het nu?

Wat een amusant gebeuren weer vanavond...
Nadat Sylvana quasi onschuldig vraagt aan Esmeralda of zij quasi spontaan haar voorkeur wilde bekendmaken, versprak zij zich met de woorden... Ik spreek nu ook voor de groep... HAHAHA, dat was lachen zeg!

Sylvana, wist Esmeralda's slip of the tongue nog te pareren en schakelde snel over naar Bullent. Dat is tenminste een kerel met ballen, beschermde zijn sappige vriendinnetje, nam alle schuld op zich en verklaarde dat de groep allang in overleg had besloten wie weg zou moeten gaan...

Daar had die feeks van een Sylvana niet van terug en was helemaal uit het veld geslagen...HAHAHA...Dan maar smijten met gele kaarten, maar de enige die een gele kaart verdient is Sylvana zelf, de sloerie, die op een pijnlijk amateuristische manier dit waardeloze programma probeert te presenteren...

Vervolgens Iwan een complimentje aansmeren, door hem te zeggen dat de groep toch maar heel eerlijk was om te vertellen dat zij hadden overlegd. Jaja, proberen Robowan de IntrigantenMol als heilige neer te zetten... Maar de kijkers hebben die kerel allang doorzien... Hij is niets meer dan een miezerige loser...

Voor de verandering heb ik me weer eens prima vermaakt vanavond

gratis en voor niet
pi_258378
Hahahahaha, lullig van de redactie dat zij Syl niet hadden ingelicht over het gezamelijke besluit vanmiddag. Zouden ze haar express met d'r mond vol tanden willen laten staan ofzo (en de extra vertraging als bonus-pesterij). Moet toch een eitje zijn om of Syl in te lichten en 't script aan te passen, of de groep te informeren dat ze anders moeten stemmen.Of kijkt de redactie geen streams meer
(Of Syl is een goed actrice die schok, verbazing en verwarring uitstekend onder de knie heeft, ze herstelde zich wel snel)
pi_258379
Weet je wat mij opvalt tot nu toe? In alle live uitzendingen doet Sylvana wat lullig tegen Tessa. Het lijkt er erg op dat zij Tessa niet mag. Prima maar het is niet aan haar om haar voorkeuren te laten zien. bah
Ik herrinner me een keer dat ze Tessa voor leugenaar zette n.a.v een vraag van haar aan Tessa over gevoelens voor Iwan vrijwel in het begin.
En nu weer, ja Iwan bedankt dat jij eerlijk bent.
In een andere live aflevering valt Sheki de rest en dus vooral Tessa aan, wat zegt Sylvana hierop?"Bedankt Sheki voor jou sterke woorden of zo iets, bah. Ik vind niet dat zij daar het recht toe heeft.
Eerlijk gezegd Ik word er een beetje misselijk van. Zij heeft echt haar voorkeuren en dat laat ze duidelijk merken.
  maandag 10 april 2000 @ 23:32:00 #11
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_258380
Sylvana was volgens mij bepaald niet aan het acteren tijdens het gesprek over het wegstemmen van één van die twee generieke blondjes. Ze was zo te zien echt onaangenaam verrast doordat Esmeralda voor haar beurt (en voor de rest) sprak en stond ook echt even met haar mond vol tanden, tot de redactie haar die valse 'en daar zit misschien nog wel een gele kaart voor jullie allemaal aan vast' doorspeelde. En dat Büllent er toen nog eens achteloos overheen ging zette haar helemaal in haar hemd. Ik was tot nu toe niet zo negatief gestemd over 'Syl' als veel anderen hier (probeer maar eens wat leuks te maken van het materiaal -mensen en gebeurtenissen- waar ze over beschikt), maar dit inderdaad behoorlijk amateuristische stukje improvisatie heeft me wel de ogen geopend. Voor een glanzende carriere in de toekomst raad ik haar aan nu eens wat selectiever worden in het aannemen van klusjes van SBS6...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 10 April 2000).]

pi_258381
quote:
op 04-10-2000 om 10:46 PM schreef TomBombadil het volgende:

Vervolgens Iwan een complimentje aansmeren, door hem te zeggen dat de groep toch maar heel eerlijk was om te vertellen dat zij hadden overlegd. Jaja, proberen Robowan de IntrigantenMol als heilige neer te zetten... Maar de kijkers hebben die kerel allang doorzien... Hij is niets meer dan een miezerige loser...

Voor de verandering heb ik me weer eens prima vermaakt vanavond



De Iwan 1.2 is geprogrammeerd om in enigzins genante situaties 15.000.000 excuses in 0.008 nanoseconde aan te passen aan het 'plateau' (achtergrond) d.m.v. de Elnocotech xpiw3.8 chip.

  dinsdag 11 april 2000 @ 00:02:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_258382
quote:
op 04-10-2000 om 11:08 PM schreef itsme het volgende:
Weet je wat mij opvalt tot nu toe? In alle live uitzendingen doet Sylvana wat lullig tegen Tessa. Het lijkt er erg op dat zij Tessa niet mag.

Zou Tessa soms het vriendje ('de geluidsman') van Snolvana afgepikt hebben?

  dinsdag 11 april 2000 @ 00:19:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_258383
Tijdens het bekijken van het programma viel ik bijna van mijn stoel toen de bussagiers een voor een moesten gaan nomineren. De uitslag stond allang vast. Gelukkig kwam meteen uit dat ze inderdaad al overlegd hadden. Wat mij wel opviel is dat Tessa volgens het streamverslag op GVD gezegd heeft dat Nanda een gezin had en daarom niet in de Bus moest blijven. Vooral Esmeralda vond dat een domme reden. Niets hierover in de uitzending uiteraard. Ook niet dat Búllent eigenlijk besluiteloos was.
Als SBS6 slim is zenden ze morgen dat overleg in de tuin uit en kan iedereen zelf zien hoe het gegaan is en kunnen ze daarna een gele kaart uitdelen (hoe boeiend)

Sylvana wist volgens mij inderdaad van niets. Een misser eerste klas door haar niet bijtijds in te lichten. Niet alleen het concept rammelt aan alle kanten, ook de redactie van het programma.

Onder aanvoering van Jop kreeg de redactie dan nog wel een applausje, maar als ik Sylvana was, keek ik uit naar een andere werkkring. Wat een amateurisme.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_258384
Misschien heb ik het helemaal mis, maar nog elke live-uitzending heb ik het gevoel gehad dat Sylvana we degelijk goed op de hoogte was van wat er speelde. Nu ook weer. Ik blijf het gevoel houden dat ze dit soort dingen doet om te stoken en onrust te zaaien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')