abonnement Unibet Coolblue
pi_79058136
Leuke aflevering wel
Callie en Bailey

Wat de spoilers betreft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79075090
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:38:13 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_79083167
Ik geloof dat ik dit de minst boeiende aflevering van dit seizoen vond, met geen enkele écht boeiende verhaallijn. Wel wat leuke scènes (al hadden we het grootste deel daarvan al in de sneaks gezien ), maar alles bij elkaar een beetje een duf gebeuren. Verhaaltje rond Owen en Richard deed me zelfs bijna in slaap vallen, wat me in 6 seizoenen GA nog nooit gebeurd is!

Vind ook dat ze raar bezig zijn met de personages, vooral Bailey en Sloan waren ongeloofwaardig als beginnende daters. Come on, ze komen niet uit een ei! Het had wel iets grappigs, maar sloeg natuurlijk nergens op.

Gelukkig hadden we Callie nog (die kan bij mij weinig fout doen, dus fijn dat ze juist nu vaak mocht komen side-kicken) en had ook Mer weer eens een wezenlijke bijdrage door Owen op toffe wijze op zijn flikker te geven! Maar al met al.... neuh...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:45:42 #154
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_79083474
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 05:44 schreef OMG het volgende:
Ik heb een gevoel dat Mark en Callie iets met elkaar gaan krijgen.
Hoop het niet, vind hen als BFF's veel te leuk!
Ik zou het heel suf vinden als ze nu Callie en Arizona uit elkaar laten gaan vanwege het kinderenissue, wat eigenlijk ook de reden was bij Mark en Lexie. En nóg suffer als Mark en Callie dan samen voor hun (kennelijke) kinderwens zouden gaan.
Callie en Arizona mogen wel wat ellende krijgen, gewoon voor de mooie televisie, maar dan moet het ook vooral weer goedkomen. Ze zijn by far het minst vermoeiende koppel uit GA.

Om dan tot slot nog even bij Mark en Teddie te komen.... ja sorry hoor, maar weleens van Rebound gehoord?! Wat is er toch mis mee om die mensen gewoon even single te laten?!?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:05:12 #155
331 Merel
Be here now.
pi_79090681
Ik moest huilen toen Little Grey op het eind moest huilen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79094394
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:05 schreef Merel het volgende:
Ik moest huilen toen Little Grey op het eind moest huilen
ik ook!
echt een kutmoment is dat, i can relate litte grey
pi_79105420
Leuke aflevering Ik vind Teddy en Mark eigenlijk wel leuk bij elkaar. Of dat komt omdat ik Teddy gewoon eigenlijk wel tof vind. En Bailey
I'll throw my apples if you get too close to me.
  zondag 14 maart 2010 @ 08:30:12 #158
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_79118648
Het was een leuke aflevering, maar ook weer onwijs super.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 14 maart 2010 @ 14:07:04 #159
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79125235
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef babette21 het volgende:

Vind ook dat ze raar bezig zijn met de personages, vooral Bailey en Sloan waren ongeloofwaardig als beginnende daters. Come on, ze komen niet uit een ei! Het had wel iets grappigs, maar sloeg natuurlijk nergens op.
Ik vond het bij Bailey eigenlijk wel geloofwaardig dat ze zo onzeker werd vanwege het gedoe rondom haar surgical area enzo. Uiteindelijk is ze toch een nerd die ook nog eens maar 1 vent heeft gehad in haar leven; heel logisch dat ze een beetje in paniek raakt nu ze weer van bil dreigt te gaan.

Bij Mark was het raar. Hij is tenslotte een player en weet ook heus wel hoe hij iets "serieus" kan aanpakken.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

Hoop het niet, vind hen als BFF's veel te leuk!
Ik zou het heel suf vinden als ze nu Callie en Arizona uit elkaar laten gaan vanwege het kinderenissue, wat eigenlijk ook de reden was bij Mark en Lexie. En nóg suffer als Mark en Callie dan samen voor hun (kennelijke) kinderwens zouden gaan.
Callie en Arizona mogen wel wat ellende krijgen, gewoon voor de mooie televisie, maar dan moet het ook vooral weer goedkomen. Ze zijn by far het minst vermoeiende koppel uit GA.

Om dan tot slot nog even bij Mark en Teddie te komen.... ja sorry hoor, maar weleens van Rebound gehoord?! Wat is er toch mis mee om die mensen gewoon even single te laten?!?
Ik zou het ook heeel lame vinden als Callie en Arizona uit elkaar zouden gaan en nog lamer om Callie weer iets met Mark te laten krijgen. Daarmee zouden de twee meest leuke verhoudingen binnen de serie helemaal kapotgemaakt worden!

Nee, laat ze maar even bitchen over dat kindissue, om uiteindelijk Arizona tot het besef te laten komen dat kinderen krijgen heel tof is (natuurlijk dankzij een van haar cases). En dan mag Mark natuurlijk wel de zaaddonor worden Oeh, dat lijkt me een leuke verhaallijn eigenlijk.

Verder ben ik het helemaal met je eens dat sommige personages best wel eens eventjes single mogen zijn. En daar dan ook eens van mogen genieten. Het lijkt wel alsof iedereen in GA een dwangmatig compulsieve neiging heeft om een relatie te hebben
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 14 maart 2010 @ 14:09:24 #160
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79125327
Oh, en hoe super creepy is het om al vóór je eerste date te gaan lopen jengelen over dat je een gezinnetje wilt opbouwen en iets mega serieus zoekt? Dat Teddy daar zo zwijmelend van ging kijken vond ik echt onbegrijpelijk; ze had onmiddellijk een sprintje in de andere richting moeten trekken.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 14 maart 2010 @ 14:23:24 #161
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_79125892
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het bij Bailey eigenlijk wel geloofwaardig dat ze zo onzeker werd vanwege het gedoe rondom haar surgical area enzo. Uiteindelijk is ze toch een nerd die ook nog eens maar 1 vent heeft gehad in haar leven; heel logisch dat ze een beetje in paniek raakt nu ze weer van bil dreigt te gaan.
Voor een deel kon ik er ook wel in meegaan, maar dat ze zelf geen condooms durfde te halen wilde er bij mij echt niet in. Verder vond ik het vooral storend dat ze werd neergezet als typetje (net als Mark), dat vind ik iets voor een slappe comedy, niet voor een serie als dit.
quote:
Nee, laat ze maar even bitchen over dat kindissue, om uiteindelijk Arizona tot het besef te laten komen dat kinderen krijgen heel tof is (natuurlijk dankzij een van haar cases). En dan mag Mark natuurlijk wel de zaaddonor worden Oeh, dat lijkt me een leuke verhaallijn eigenlijk.
....of dat Callie tot het besef komt dat kinderen juist niet heel tof zijn.
Voor nu ben ik (mbt de kinderenkwestie) nog even Team Arizona...
quote:
Oh, en hoe super creepy is het om al vóór je eerste date te gaan lopen jengelen over dat je een gezinnetje wilt opbouwen en iets mega serieus zoekt? Dat Teddy daar zo zwijmelend van ging kijken vond ik echt onbegrijpelijk; ze had onmiddellijk een sprintje in de andere richting moeten trekken.
Ouch ja, wat was dat?! Ik had waarschijnlijk een spontane astma-aanval gekregen!
Ik was wel pro-Teddy, maar ik twijfel nu een beetje of ik haar wel zo'n aanwinst vind...
pi_79128188
Ik ben ook voor Team Arizona! Mark en Callie moeten lekker BFF's blijven en voor de rest geen kindergezeik. Laat Mark maar of single blijven of terug naar Lexie.
Because simple is bad!
pi_79129545
Soo damn!! Ik zit nu de eerste minuut te kijken en ik ben al helemaal happy
  zondag 14 maart 2010 @ 19:28:01 #164
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_79138724
kom ik er nu pas achter dat het weer begonnen is morgen snel inhalen!
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_79170129
ja en deze week weer niet
  maandag 15 maart 2010 @ 18:42:14 #166
208890 June.
Seriously?
pi_79178941
Ik ben hem nu ook aan het kijken. Bailey over haar 'surgical field'
Shine bright like a diamond.
pi_79179001
Ik verlies alle respect voor Bailey met haar hihi seks-gesprekken.
  maandag 15 maart 2010 @ 20:47:49 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79184665
Godver! Dr is nu een greys anatomy op net 5 die ik heel nog niet heb gezien! WTF?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 15 maart 2010 @ 22:20:23 #169
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79189827
Sloan en Teddy en Bailey en die gast Toffe aflevering
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:13:35 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79194442
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Qwea het volgende:
Godver! Dr is nu een greys anatomy op net 5 die ik heel nog niet heb gezien! WTF?!
euh die is gewoon van dit seizoen toch? dan heb je dr inderdaad eentje gemist

ik moet die van vorige week nog kijken, dus ik heb iets om me mee te vermaken deze week.
Kwak
pi_79197996
Wat ik zelf ongeloofwaardig vond was dat Sloan een hele preek hield tegenover Teddy dat hij serieus naar iemand zocht om een familie mee op te bouwen. IRL zou de desbetreffende persoon toch echt de date afketsen, imo.

Baily die onzeker deed over het pakken van condooms was ook iets waar ik weinig van snapte.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:47:41 #172
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_79198666
Ik mis O'Malley nog steeds...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79202457
Ik geloof niet dat O'Malley ooit nog terug komt. De desbetreffende acteur zag het ook niet meer zitten.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:46:18 #174
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_79203443
Zou ook wel heel ongeloofwaardig zijn.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79204056
Zou beetje raar zijn he, als hij DOOD is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')