abonnement Unibet Coolblue
pi_77948478
quote:
Personeel durft geen aangifte te doen

Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.
Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.

Geen aangifte
Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.
Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte.
„Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken”, aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten ’schering en inslag’. „En elke keer moet het worden stilgehouden.”
bron

Mochten die feiten uitwijzen dat er daadwerkelijk bedreigingen zijn geuit. Dan lijkt het me toch echt verstandig om aangifte te doen of het nu dit of een ander ziekenhuis betreft. Ongeacht het nu Marokkanen zijn of niet. Ziekenhuispersoneel moet gewoon hun werk kunnen doen zonder geïntimideerd te worden.
pi_77948604
Ongelofelijk dat er blijkbaar alleen maar schijtlijsters rondlopen die dat geteisem er nog mee laten wegkomen ook, geen aangifte, geen verzet op wat voor manier dan ook, helemaal niks...
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:03:32 #3
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948627
Ze moeten al blij wezen dat wij die smeerpijpen willen helpen.

Sluit ze aub op, of zet ze uit ofzo. Dit hoort niet in NL.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77948656
Als ze toch niet normaal kunnen doen, dan zoeken ze het toch lekker zelf uit. Als je alleen maar naar een ziekenhuis komt om te rellen, verwacht dan ook niet dat een arts je gaat helpen als je hulp nodig hebt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:07:29 #5
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77948705
Ik beweerde ruim tien jaar geleden al dat marokkanen niet in de Nederlandse samenleving passen.
Toen werd ik voor racist en nazi uitgemaakt. Dat degene die dat deden zich nu maar flink achter de oren mogen krabben.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:33 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948729
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef cheqy het volgende:
Ik beweerde ruim tien jaar geleden al dat marokkanen niet in de Nederlandse samenleving passen.
Toen werd ik voor racist en nazi uitgemaakt. Dat degene die dat deden zich nu maar flink achter de oren mogen krabben.
Dat wordt je nu nog steeds.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:42 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77948731
In de grote steden waar de meeste wonen zijn toch meerdere ziekenhuizen. Als je daar binnenkijkt is een meerderheid daar al allochtoon. Waarom dan niet één of meerdere van deze ziekenhuizen speciaal voor hen reserveren? Is ook gemakkelijker qua voeding et.

[ Bericht 35% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 15:14:24 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:10:42 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77948767
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan mensen die iedere zaak aangrijpen om gehele bevolkingsgroepen dood te wensen.
Ik wilde hier serieus op ingaan.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_77948782
Het is ook onze eigen schuld. Als wij breed in de media uitmeten dat we geen aangifte durven te doen, krijg je dit soort taferelen. Ze krijgen dan hun zin, ze weten het. Ze lachen ons recht in ons gezicht uit om hoe wij reageren. Neemt niet weg dat het gewoon te gek voor worden is en dat dit maar weer bewijst dat het niet goed voor je dna is om met je neefjes en nichtjes te trouwen..
pi_77948821
quote:
Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.
Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand.
Voor de zoveelste keer? Ik tel twee keer, kunnen ze bij de Telegraaf niet tellen, of doen ze niet eens meer hun best te verbergen hoe tendentieus ze zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77948823
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:12 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Dude. Ik zei net "of nog beter zet ze uit". En daar bedoel ik mee die smerige familie die het personeel bedreigd. De rest van je volkje mag blijven als ze normaal doen.
Wat doet dat af aan het feit dat er mensen hier mij liever dood zien of "preventief geruimd?" Of lees je bewust over dat soort posts heen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77948831
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef LXIV het volgende:
Je zou bijna gaan denken aan aparte ingangen of ziekenhuizen voor dit soort volk. Dan wordt een hoop ellende voorkomen. Kunnen die ziekenhuizen bemand worden door hun eigen volk, die kunnen daar dan ook werken want het wassen en verzorgen van moslims zal wel halal zijn.

In de grote steden waar de meeste wonen zijn toch meerdere ziekenhuizen. Als je daar binnenkijkt is een meerderheid daar al allochtoon. Waarom dan niet één of meerdere van deze ziekenhuizen speciaal voor hen reserveren? Is ook gemakkelijker qua voeding et.
Denk je werkelijk dat dit zal helpen? Ik denk namelijk van niet. Bedreigingen blijven dan kennelijk ook aan de orde omdat de emoties hoog oplopen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:15:19 #13
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948872
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef cheqy het volgende:

[..]

Het wordt al minder.
Ik word nog elke dag uitgemaakt voor racist omdat ik een 100% Hardcore pet draag. Zelfs als ik het woord Turk in mijn mond haal ben ik racistisch.
Het blijft simpel volk.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77948895
=

[ Bericht 53% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 16:35:35 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:17:41 #15
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948915
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat doet dat af aan het feit dat er mensen hier mij liever dood zien of "preventief geruimd?" Of lees je bewust over dat soort posts heen?
Dat is jouw probleem. Ik had het over mijn post. Jij zegt gelijk dat iedereen jouw volkje dood wilt hebben.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77948954
quote:
Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten ’schering en inslag’. „En elke keer moet het worden stilgehouden.”
De hoeveelheid incidenten die in de media verschijnen zijn al erg genoeg, maar blijkbaar is dat dus nog maar het topje van de ijsberg.
Hoog tijd voor een harde aanpak, volgens de huidige politiek zouden de autochtonen netjes hun andere wang moeten toekeren in dat soort situaties. Nou ze kunnen het schijt krijgen, ik stem de gevestigde orde mooi weg zodra ik de kans krijg..
pi_77948955
Opeens klinkt eugenetica lang zo gek nog niet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77948972
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Blame de Marokkanen, nooit diegene die hen dood wil hebben.
Het is puur toeval dat het elke keer Marokkanen betreft? Dat wij Nederlanders zo zijn gaan praten is omdat jullie als Marokkanen enkel maar kunnen ingaan op de irrelevante kant van de gebeurtenissen. Ipv dat jij je ook druk maakt dat die Marokkanen jouw naam vervuilen, maak je je druk over het feit dat 'wij' generaliseren. Ipv dat jullie je druk en kwaad maken over terroristen die jullie geloof misbruiken, maken jullie je druk over geheel onbelangrijke zaken. De meest racistische mensen in dit land zijn nog altijd de allochtonen zelf. En dat is in alle landen zo, het zijn altijd etnische minderheden die elkaar in de haren vliegen. Hoe kan je een land dat open stond voor nieuwe en andere culturen racistisch noemen, terwijl jullie je kansen hebben gehad? Als wij zo racistisch zouden zijn had het grootste gedeelte van jullie nu nog op een ezel door de bergen gereden, diezelfde mensen zijn hier nu burgemeester of wethouder..

En zolang jullie aparte topics openen over je afkomst, marokkanen-topics, turken-topics, homo-topics, zal je ook als dusdanig behandeld worden. Moet ik eens een Alleen NL-ers-topic openen
pi_77948987
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je voelde je aangesproken?
Ja, zolang er geen enkele vorm van nuance zichtbaar is, dan voel ik me inderdaad aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:21:05 #20
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948996
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Het lijkt me beter om de Marokkaanse ziekte gewoon het land uit te flikkeren, aangezien dat integratiesprookje tien jaar geleden al door het toilet is verdwenen...
Sommige ventjes in DH denken dat nog steeds. Eindelijk hebben een paar het licht gezien.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77949015
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het is puur toeval dat het elke keer Marokkanen betreft? Dat wij Nederlanders zo zijn gaan praten is omdat jullie als Marokkanen enkel maar kunnen ingaan op de irrelevante kant van de gebeurtenissen. Ipv dat jij je ook druk maakt dat die Marokkanen jouw naam vervuilen, maak je je druk over het feit dat 'wij' generaliseren. Ipv dat jullie je druk en kwaad maken over terroristen die jullie geloof misbruiken, maken jullie je druk over geheel onbelangrijke zaken. De meest racistische mensen in dit land zijn nog altijd de allochtonen zelf. En dat is in alle landen zo, het zijn altijd etnische minderheden die elkaar in de haren vliegen. Hoe kan je een land dat open stond voor nieuwe en andere culturen racistisch noemen, terwijl jullie je kansen hebben gehad? Als wij zo racistisch zouden zijn had het grootste gedeelte van jullie nu nog op een ezel door de bergen gereden, diezelfde mensen zijn hier nu burgemeester of wethouder..
Ben jij hier nu doodverwensingen aan het goedpraten?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949032
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, zolang er geen enkele vorm van nuance zichtbaar is, dan voel ik me inderdaad aangesproken.
De tijd van nuance (Melkert, Rosenmoller etc..) hebben we gelukkig een beetje achter ons gelaten.
pi_77949041
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben jij hier nu doodverwensingen aan het goedpraten?
Ben jij hier nu doodsbedreigingen en het klemzetten van een gehele bevolking aan het goedpraten? Zij nemen jou in de handgreep hoor, niet wij..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:24:00 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77949056
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef LXIV het volgende:


In de grote steden waar de meeste wonen zijn toch meerdere ziekenhuizen. Als je daar binnenkijkt is een meerderheid daar al allochtoon. Waarom dan niet één of meerdere van deze ziekenhuizen speciaal voor hen reserveren? Is ook gemakkelijker qua voeding et.
Ja ga lekker toegeven en geef ze een eigen ziekenhuis.
Ze leren zich gewoon maar eens te gedragen als normale mensen en anders moet het er maar eens een keer flink in gebeukt worden.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_77949066
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ben jij hier nu doodsbedreigingen en het klemzetten van een gehele bevolking aan het goedpraten? Zij nemen jou in de handgreep hoor, niet wij..
Zie jij hier een concrete goedpraterij van de doodsbedreigingen?

Ik herhaal nogmaals de vraag, wat vind jij van de doodsverwensingen van bepaalde users in dit topic?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')