Het type, Dat staat er niet op.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:51 schreef swollywood het volgende:
Misschien een idee om eerst eens even het type te noemen?
"Deze modem router"![]()
Hoe heb je VPI/VCI ingesteld? Moet voor Telfort het volgende zijn:
VPI: 0
VCI: 34
Niet te downtrainen naar adsl 1? Ik haal toch maar 8mb. Dus 2mb minder is niet erg.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:51 schreef Cothen het volgende:
Gooi maar in de prullenbak.
dat ding is gewoon te oud om te werken met Telfort. Je modem ondersteunt geen ADSL2+
blijkbaar niet, anders had je dit topic niet geopend...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef outcast_within het volgende:
Niet te downtrainen naar adsl 1? Ik haal toch maar 8mb. Dus 2mb minder is niet erg.
ADSL2 gebruikt hogere frequenties als ADSL1, als je modem dat niet ondersteund gaat het niet werken...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef outcast_within het volgende:
Is zoiets uberhaupt mogelijk dan? Welke setting moet je dan veranderen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef folie het volgende:
[..]
ADSL2 gebruikt hogere frequenties als ADSL1, als je modem dat niet ondersteund gaat het niet werken...
Dan had je nu internet gehad met 6mb down en 928kb...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel iets van down en up. Zou dit betekenen dat het het wel ondersteund?
Nogmaals een quote voor TS.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:51 schreef Cothen het volgende:
Gooi maar in de prullenbak.
dat ding is gewoon te oud om te werken met Telfort. Je modem ondersteunt geen ADSL2+
Dat ie desondanks toch lijkt te syncen betekent dat de DSLAM van telfort waarschijnlijk toch toestaat om met ADSL 1 te connecten. Mijn vermoeden is dus dat als je Bridged LLC in kunt stellen op je router, dat het in theorie moet werken.quote:Daar zie je de rechts dat de modulatie die je modem aangeeft een ADSL1 modulatie is.
Dat hij desondanks synced is omdat ADSL1 en ADSL2 frequenties elkaar overlappen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:56 schreef LuieDonder het volgende:
Bijkomend probleem is dat Telfort niet het traditionele PPPoATM of PPPoE gebruikt, maar 1483 Bridged LLC als encapsulation, wat niet alle routers ondersteunen (en je sowieso in moet stellen als ie het wel ondersteunt)
[..]
Dat ie desondanks toch lijkt te syncen betekent dat de DSLAM van telfort waarschijnlijk toch toestaat om met ADSL 1 te connecten. Mijn vermoeden is dus dat als je Bridged LLC in kunt stellen op je router, dat het in theorie moet werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |