quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Emperor is nog wel te krijgen, en Frank Herbert Dune is geen fuck aan
Hallo mamma.quote:
ik vind die windmolen reclame wel leuk " that has us not layed us windeggs"quote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstaanbaar okmaar mensen die bijvoorbeeld nederlandse uitdrukkingen gaan zitten vertalen en dan niet snappen waarom ze bij de ander niet aankomen
Nee, mijn noes is zwart wit as you can seequote:
quote:
Geen up en download optie ergens?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Emperor is nog wel te krijgen, en Frank Herbert Dune is geen fuck aan
Die is wel humor ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind die windmolen reclame wel leuk " that has us not layed us windeggs"
kz is weer duits aan het lullen dus niet snel op fokquote:Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, mijn noes is zwart wit as you can see
haha KZ die is leuk, ik kende hem nog niet
hoe gaat het met jou dan?
Ook goed en ik ga nu ook weer verder met studeren.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, mijn noes is zwart wit as you can see
haha KZ die is leuk, ik kende hem nog niet
hoe gaat het met jou dan?
geile donder die je bentquote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kz is weer duits aan het lullen dus niet snel op fok
wat studeer je?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ook goed en ik ga nu ook weer verder met studeren.![]()
ja maar ze heeft iets van hmmmm.......quote:
Ik denk al ik zie all1 een pers bericht uit Haitiquote:
Sterkte!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ook goed en ik ga nu ook weer verder met studeren.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
zondag op 14 feb de neukplaat top 50 op slamfm
quote:
Kan geregeld worden!quote:
Nou zal jij niet op mn bank eindigen maar ik heb hier ooit een Fok! Hattrick meet gehad en die gasten die bleven slapen sliepen dus ook op mn bank. Damn wat had Wodan t naar zn zin. Heerlijk boven op hun liggen en lekker heel hun gezicht (in hun slaap) aflebberen.quote:owh Noes was zo lief...mn moeder sliep vannacht in mijn bed, en normaal slaapt Noes ook op mijn bed, maar ik sliep op de bank, kwam zij er ook bij liggen. en ze was klef zeglag wel in de weg maar wel lief tegen me aan enzo
en vanmorgen kwam ze gewoon op me liggen zelfs.... maf beest
zo liefquote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden!![]()
[..]
Nou zal jij niet op mn bank eindigen maar ik heb hier ooit een Fok! Hattrick meet gehad en die gasten die bleven slapen sliepen dus ook op mn bank. Damn wat had Wodan t naar zn zin. Heerlijk boven op hun liggen en lekker heel hun gezicht (in hun slaap) aflebberen.![]()
[ afbeelding ]
Mocht je willen \ moeten blijven slapen kan je altijd in mn bed slapen. Ik slaap dan evt wel op de bank.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo lief
nee ik haal de randstadrail wel
oh wat lief met wodan zo erbij onder zn dekenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mocht je willen \ moeten blijven slapen kan je altijd in mn bed slapen. Ik slaap dan evt wel op de bank.
Foto van de meet :
[ afbeelding ]
Rompompom ligt hier heerlijk te slapen.
wat doet die zaag daarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mocht je willen \ moeten blijven slapen kan je altijd in mn bed slapen. Ik slaap dan evt wel op de bank.
Foto van de meet :
[ afbeelding ]
Rompompom ligt hier heerlijk te slapen.
ah de duitse chick !quote:Op zondag 31 januari 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://img246.imageshack.us/i/duitsmeisje.png/
weten jullie iig waar ik het over heb
Ja gaaf he! Daar houd Wodan van. Lekker kroelen en knuffelen. T liefst 25u per dag maar je snapt dat me dat na een tijdje wel teveel word.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh wat lief met wodan zo erbij onder zn deken
quote:
Ahhh das idd wel een moppie.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://img246.imageshack.us/i/duitsmeisje.png/
weten jullie iig waar ik het over heb
wij hebben ooit eens foto's gemaakt van slapende vrienden met hamburgers op hun hoofdquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben nog foto's gemaakt met 1 of ander slapend been en zaag maar die foto's zijn jammerlijk mislukt.
waarom denk je dat ik fok de laatste dagen negeer?quote:
Dat lijkt op ons foto idee van een been en een zaag. Slaat natuurlijk ook nergens op maar ja toen was t een giller!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben ooit eens foto's gemaakt van slapende vrienden met hamburgers op hun hoofdhad een hoog beavis and buthead niveau.... "hahaha hij heeft een hamburger op zn hoofd hahaha
"
sloeg nergens op :p maar toen leek het uiteraard een hilarisch idee
Omdat je ons niet ief meer vind.....quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik fok de laatste dagen negeer?
jij praat toch alleen maar over murms poesquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je ons niet ief meer vind.....
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij praat toch alleen maar over murms poes![]()
het gaat over ZIJN katerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damn das klote wakker worden met 2 katers.quote:
zal mij niet gebeuren, ik heb geen kater én ik drink nauwelijksquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen woord gezegd over r poes.Ok misschien iets over r kat maar over r poes?
[..]
Damn das klote wakker worden met 2 katers.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zal mij niet gebeuren, ik heb geen kater én ik drink nauwelijks
smooth talkerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijf dan eens hier slapen dan weet je ook eens hoe dat voelt.
dat wordt dan een enkele kater en die had ik bij mn ex ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Blijf dan eens hier slapen dan weet je ook eens hoe dat voelt.
Wie ikke?quote:
Ow dus je weet al hoe dat is.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wordt dan een enkele kater en die had ik bij mn ex ook
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie ikke?![]()
[..]
Ow dus je weet al hoe dat is.![]()
awwwwwquote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]en bij hem mocht ie ook niet in de slaapkamer en dat vind ik niet zo gezellig
Dan mag ie als je blijft slapen een keertje op de slaapkamer slapen. Ik ben er dan all1 niet bij want ik ben allergies voor katten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]en bij hem mocht ie ook niet in de slaapkamer en dat vind ik niet zo gezellig
Vannacht vonden onze beide poesjes het nodig om mij klem te leggen in bedquote:Op zondag 31 januari 2010 19:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]ik mee willen knuffelen
owh Noes was zo lief...mn moeder sliep vannacht in mijn bed, en normaal slaapt Noes ook op mijn bed, maar ik sliep op de bank, kwam zij er ook bij liggen. en ze was klef zeglag wel in de weg maar wel lief tegen me aan enzo
en vanmorgen kwam ze gewoon op me liggen zelfs.... maf beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |