abonnement Unibet Coolblue
pi_103662390


Ik ga ervan uit dat ze weer een podium in het midden heeft, zit zelf in 104
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_103662786
Ik heb net nog eens gekeken wat er nog beschikbaar is aan kaarten, en kom op kaarten voor vak 127. Dat is waar "normaal" het podium staat in Gelredome voor zover ik weet.
Dus ik ga inderdaad ook uit van een podium in het midden.

Vak 104 klinkt dan wel super zeg!
pi_103664462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:

Daar ben ik veeeeeels te oud voor :D

Nou ben ik ook al enige tijd de tienerjaren voorbij... Natuurlijk, zitten heeft ook wel wat, maar je beleeft het toch intenser op enkele meters.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_103668756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ben ik ook al enige tijd de tienerjaren voorbij... Natuurlijk, zitten heeft ook wel wat, maar je beleeft het toch intenser op enkele meters.
Ja, weet ik allemaal hoor :) Ik heb het ook allemaal gedaan in mijn "jongere jaren".
Maar, het is een afweging voor mij, en Anouk is dan geen artiest waarbij ik per sé voor aan wil staan. Helaas is mijn fysieke gesteldheid zo dat ik er ook nog een week last van heb als ik daar vooraan zou gaan staan.
pi_103671526
Dat van die fysieke gesteldheid geldt helaas ook voor mij. Ik houd er vaak meer dan een week last van. Maar ach, daar heb je pijnstillers voor. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_103678130
Bleegh, heb ook tribuneplaatsen en hoorde net op de radio dat ze waarschijnlijk een extra concert in last. Dat deed ze de vorige keer ook, maar toen had ik ook al tribunekaarten voor het eerste concert
pi_103678430
sterker nog... de kaarten voor het 2e concert zijn al in de verkoop
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_103681814
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:37 schreef Xennia het volgende:
Bleegh, heb ook tribuneplaatsen en hoorde net op de radio dat ze waarschijnlijk een extra concert in last. Dat deed ze de vorige keer ook, maar toen had ik ook al tribunekaarten voor het eerste concert
Haal je toch alsnog veldkaarten voor dat tweede concert? Die voor het eerste concert raak je best wel kwijt hoor :)
  Boks-Chick zondag 27 november 2011 @ 17:54:24 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104885952
Nou, heb vandaag het laatste album van Anouk gekocht.

Ik vond haar eerste twee albums goed, en daarna vond ik het veel van hetzelfde worden en niet echt top, op een enkel nummer na. Zo vond ik Downhill en Good God wel aardig, maar verder niet bijzonder.

Maar dit album vind ik echt top! _O_
lolwut
pi_126766502
Nou dan bump ik het officiele Anouk topic maar hoor. Niet al die losse topics overal _O-

Het nieuwe album wordt alom gewaardeerd merk ik al, bij liefhebbers van veel verschillende muziekstijlen. Wat vinden jullie? Het songfestival effect? Of iets anders? :)

Ik vind Birds niet zo goed, (wel hulde voor de 9e plaatst bij het ESF!) maar misschien doet de rest me wat meer. Sowieso echt fantastisch wat Anouk altijd weer op plaat zet hoor. Ze blijft vernieuwen en zichzelf veranderen _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_126768329
Anouk twitterde op maandag 20-05-2013 om 14:49:42 Anouk vanavond aan tafel bij Pauw & Witteman :: Anouk.nl http://t.co/A2a4NkcIWz reageer retweet
  maandag 20 mei 2013 @ 19:13:02 #162
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_126777377
ik vind birds juist ontzettend mooi, zeker de cd versie. CD verder ook erg goed O+
  maandag 20 mei 2013 @ 19:25:12 #163
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_126777935
Na het luisteren van 'Birds' heb ik last van symptomen van AIDS, erg naar.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:29:59 #164
177948 Daskaar
cake or death?
pi_126989071
Mijn God waar haalt ze deze melodieen opeens vandaan?
Zo mooi!
Bijzonder album, prachtig!
pi_127038294
:Y
pi_127038535
http://megatop50.3fm.nl/n(...)erde-veel-naar-anouk

quote:
Emmelie De Forest: “Luisterde veel naar Anouk”
De Deense Emmelie De Forest werd vorige week zaterdag in één keer beroemd door het Eurovisie Songfestival te winnen met ‘Only Teardrops’. Wij spraken met de schuchtere zangeres over haar overwinning, haar muziek en haar toekomst.

Overweldigd
Als er één iemand is die momenteel niet zo goed weet wat haar overkomt dan is het de 20-jarige Emmelie De Forest wel. Twee weken geleden was ze alleen bekend in Denemarken en onder Songfestivalliefhebbers, maar nu doet haar naam in bijna heel Europa een belletje rinkelen. Het komt doordat ze vorige week met grote meerderheid het Eurovisie Songfestival won in het Zweedse Malmö. Het lijkt de jonge zangeres een beetje te overdonderen, onder de indruk van alles dat ze meemaakt.

Zelf kan Emmelie De Forest het allemaal nog maar moeilijk bevatten. “Ik realiseer me steeds meer dat ik echt heb gewonnen, mede door de ontvangst in Denemarken. Toen ik terugkwam werd ik rondgereden in een bus door Kopenhagen. Overal hingen vlaggen, stonden fans en werd mijn liedje hard meegezongen. Er hingen zelfs helikopters in de lucht. Ik weet dat het echt zo is, maar het voelt nog steeds heel onrealistisch.”

Plattelandsmeisje
Emmelie De Forest groeide bij haar moeder op in Mariager, een klein dorpje met 2500 inwoners in Denemarken. “Ik was echt een plattelandsmeisje. Ik deed een paar jaar geleden al wel wat festivals in het land, waarbij ik rond werd gereden door mijn moeder. Op mijn vijftiende begon ik aan een theateropleiding en op mijn zeventiende meldde ik me aan bij een zangcollege. Die was in Kopenhagen, waar ik nu woon omdat ik daar meer mogelijkheden zie om te werken aan mijn muziek. Ik begin steeds meer aan de stad te wennen.”

De doorbraak kwam toen ze op 26 januari 2013 het Deense Nationaal Songfestival won en zo haar land mocht vertegenwoordigen op het grote Eurovisie Songfestival in Malmö. Vanaf het moment dat alle Europese inzendingen bekend waren, werd Emmelie De Forest genoemd als de grote favoriet. “Ik was blij dat het liedje zo goed werd ontvangen en dat gaf me energie, maar het zorgde ook wel voor druk. Het leek wel alsof ik niet terug kon komen naar Denemarken met een derde, vijfde of zevende plek, terwijl dat natuurlijk ook fantastisch zou zijn geweest.”

Anouk
Emmelie De Forest vreesde vooraf de concurrentie van de Scandinavische landen Noorwegen, Zweden en Finland. Ook was ze onder de indruk van onze Anouk en de Britse Bonnie Tyler. “Die twee zangeressen zijn hartstikke beroemd. Toen ik jonger was, luisterde ik heel veel naar Anouk. Haar muziek werd mij aangeraden door een vriend en ik heb veel nummers van haar in mijn muziekbibliotheek staan. Mijn favoriet van haar is ‘Nobody’s Wife’, maar ik vind het leuk hoe verschillend haar muziek is. ‘Birds’ was weer heel anders en gevoelig.”

Toekomst
Na haar overwinning zit Emmelie De Forest in een achtbaan. Terwijl ze nog aan het bijkomen is van alle gebeurtenissen krijgt ze interviewverzoeken uit heel Europa en probeert ze haar agenda voor de komende maanden in te vullen. “De Zweedse televisie wil graag dat ik kom naar één van hun shows. Ook komen er veel aanvragen binnen voor festivals in de zomer, uit Denemarken maar ook uit bijvoorbeeld Duitsland en Wit-Rusland. En ik wil touren door Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen en misschien wel Nederland.”

Emmelie De Forest staat momenteel op nummer 7 in de Mega Top 50 met ‘Only Teardrops’. De single is de titeltrack van het gelijknamige album dat op 14 mei uitkwam in heel Europa.
pi_127093598
Prachtig album inderdaad!!!
pi_127149232
Ik kom hier even binnenvallen met een vraag! Ik heb twee kaarten voor Symphonica in Rosso voor woensdagavond. Prima kaarten, zitplaatsen aan de zijkant. Nou is het punt dat het qua werk voor ons lastig gaat worden om op woensdag te gaan, en veel liever zouden we vrijdag gaan. Zijn er mensen die een omgekeerd probleem hebben en onze kaarten voor woensdag zouden willen ruilen voor een setje zitplaatskaarten voor vrijdag? Dank!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131338875

Wat vinden jullie er van?
Ze komt zo live bij Giel op 3FM
pi_131338921
Wat ik er van vind? Kut met peren. Pure aids.
Maar hé, dat heb ik met alles van Anouk.
pi_131339596
Ik vind dat Anouk eens moet kappen met zeiknummers maken. Daar kan ze namelijk helemaal niets van. Eigenlijk zat alleen het eerste album wel aardig in elkaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131344931
quote:
Donderdag 19 september 2013. Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Giel Beelen regelt concertreeks voor Anouk

Giel Beelen heeft voor Anouk een concertreeks in de Ziggo Dome geregeld.

De zangeres was te gast in de ochtendshow van 3FM toen de radio-dj besloot Ziggo Dome te bellen om voor haar een aantal concerten in te plannen.

Beelen kreeg een telefoniste van de concerthal aan de lijn en de concerten waren in no time geregeld. In eerste instantie wilde de vrouw de optredens plannen in november, maar Anouk wilde niet na de band Black Sabbath.

Maart bleek wel een geschikte maand. Er zijn vijf dagen ingepland voor Anouks concerten.

Anouk kon de actie van Beelen wel waarderen, maar maakte zich toch een beetje zorgen over de huur van de concertzaal. "Je bent vreselijk. O my gosh. Maar nu staat het. Je weet, voor de huur ben jij nu de lul. Want hij is mondelijk toegezegd, dus dit moet je even uitleggen aan 3FM denk ik", reageerde ze.
Door: BuzzE
Echt? of.....
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 19 september 2013 @ 13:25:56 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131345965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

Echt? of.....
Nu.nl :')
  donderdag 19 september 2013 @ 18:29:41 #174
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131355321
ik heb het fragment terug geluisterd op 3fm, is n beetje ongeloofwaardig dat de receptioniste gewoon 5 dagen vrij plant in maart, omdat ene giel belt, en pas op t laatst komt de naam waarvoor die 5 dagen dan zijn. En dan vraagt ze ook nog of je anouk met ou of met oe schrijft... ik hoop van wel,maar klonk toch wel erg ongeloofwaardig...
  donderdag 19 september 2013 @ 23:58:25 #175
177948 Daskaar
cake or death?
pi_131369996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Anouk eens moet kappen met zeiknummers maken. Daar kan ze namelijk helemaal niets van. Eigenlijk zat alleen het eerste album wel aardig in elkaar.
zo das t domste dat ik vandaag gelezen heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')