Goed geremd!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we zeiden nog tegen elkaar: vanavond gaan we iets vroeger naar bed dan gisteren! << uitroepteken. Ja, mooi niet dus
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
Ik zal ons Wattenstaafje even smsen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
oh, goedemorgen trouwens!!
Loveless al gesignaleerd???
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:ik krijg gewoon een mailtje van Maxi Cosi (
); "Goed nieuws voor jou en je baby!!!"
Ik heb helemaal geen baby
quote:
Ja, nu kan ik er nog wel om lachen... maar als ik ooit wanhopig verlang naar een baby dan ga ik zeker een heeeeeeel boos mailtje terugsturenquote:
Je roept het bij me op...quote:
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das heel fijn, maar mijn bips blijft blauw zo
en niet pluizig
dat kan ook niet echt gezond zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed kijken he... Ik sla op je hoofd...
Nonneke, maar het moest een buiten knijn zijn, omdat ze met dit weer niet goed konden omschakelen van binnen naar buitenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
nonneke... Maar wel een vrouwtje en buiten * kijken gaat *quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef nieslief het volgende:
Gaat lekker hier........
Heeej wie zocht er ook al weer een konijntje??? Er worden er twee aangeboden in F&F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |