Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezusquote:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dierenquote:
Nou zeg, Miss Lichtgeraakt, het was maar een grapje hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, ik was dr mee bezig, ik kan m ook weer weghalen, jezus
Oeh, the prrrrrressureeeeee!quote:
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaanquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Ja, vastquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Ga je mee naar het Nationaal Songfestival?
Oh gatsie!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Gelukkig heb je dat met katten niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over buitenpoepende dieren gesproken: ik had me zaterdag toch in een enorme drol gestaan
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie, dat was dus een zinloze vraag!quote:
Dat heb je met katten ook gerust hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
Gelukkig heb je dat met katten niet.
(Tenzij je in de kattenbak gaat staan.)
En over teefjes die hun naam eer aan doenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over opmerkingen over hazenlippen, verwelkende aardbeien, buitenpoepende dieren
Proostquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik ook
En die smeerde ik daarna fijn aan dat desinfecterende kleedje waarover we weer naar binnen liepen
Je kent me toch popjequote:Zie, dat was dus een zinloze vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |