Wahaha, heeft niemand je iets verteld over Coons en water?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Nou is Poeska wel echt een natte droompoes
Ze steekt eerst haar poot in de drinkbak en gaat daarna pas drinken, waarna ze haar hele kinnebakje in de kattenborrel steekt terwijl ze lebbert.
Zo drinkt Sjon ook, die staat met twee voorpoten in de bak en duwt zn hele kop dr inquote:Op maandag 25 januari 2010 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Nou is Poeska wel echt een natte droompoes
Ze steekt eerst haar poot in de drinkbak en gaat daarna pas drinken, waarna ze haar hele kinnebakje in de kattenborrel steekt terwijl ze lebbert.
Ik had het idd gehoord en vroeg daarom ook naar eventuele watertics. Maar haar vorige "man" zei dat hem alleen was opgevallen dat vooral Poeska erg veel dronk. Nu weten we waarom dat zo leekquote:Op maandag 25 januari 2010 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Wahaha, heeft niemand je iets verteld over Coons en water?
Hummer eet ook met zijn pootjes en voor hij aan het einde van zijn maaltijd zijn pootjes aflikt gaat hij ze eerst schoonschudden
quote:
Ja doeiquote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kuthoerr van me.
Kap met die stage, ik vind dr niks an, ik mis je
Je hebt niks voor me overquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei
Heb net de pc van mn schoonmams gebouwd
ik heb hongerrr
Nee echt saai.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
moggeh
was t feest leuk geweest gister OhOh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |