ik doe idd ook bij beide meequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Insiders of Buzzer. Die doen hetzelfde, ik haal ze altijd door elkaar. Ik heb ook nog Crystals staan. De chocotoetjes zijn opperdeop.
Ik quote mezelf even voor ik de OP erin plak.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik doe idd ook bij beide mee
en die tandenborstel van Buzzer is echt fijn
dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga ook eens op die sites kijken...gratis produkten is altijd goed....je bent Nederlander of niet
Jij bent ervaren Buzzer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
wat echt helpt is om over van alles en nog wat reviews te schrijven in die Buzzer Experience. dan word je ook eerder uitgenodigd voor andere campangesquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent ervaren Buzzer.Ik ben er pas met de wasverzachter ingekomen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
de wolpakketten van buzzer waren ook leuk. kreeg er ook nog een toffe tas bij
Jaaa ik zit het ook te kijken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
zoon had de auto van vader meegenomen om te gaan rijden
maar heeft geen rijbewijs
pa komt erbij, "gooi m maar in de cel, dat t een les voor m zal zijn"
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
politie op je hielen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
Even eten hier...broer was laat met autorijles
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:politie op je hielen
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa ik zit het ook te kijken!Geweldig
Wel sneu dat je als pa zo weinig grip op je zoon hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat balen van Ziggy MB.
MI-tje wat fijn dat whoopie toch iets lijkt te horen
Volgens ons is Rossi ook iets aangekomen
Hahahaha jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je m gister dan gezien met die jongen aan de belgische grens met de auto van ma. en geen goede papieren
"ja mam als jij er niet voor zorgt dat die dingen in t hoesje zitten, dan zie je maar hoe je de auto thuis krijgt. hij word nu in beslag genomen"
nouja tis dubbel vind ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha jadat was helemaal dom! Ik zei ook gelijk: ja, als jij in de auto stapt moet je ook zorgen dat de papieren in orde zijn dombo
![]()
![]()
![]()
Ach ja... Rare mensen op de weg.
Tuurlijk, maar je neemt iig iets mee, hij had helemaal niets bij zich. Das niet handigquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja tis dubbel vind ik
als ik de auto van mn ouders meekrijg, dan pak ik t mapje met de papieren, en eerlijk gezegd controlleer ik ook niet of die kloppen op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |