Ah, je bent conducteur/machinist?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja nee, ik kreeg telefoon dat het chaos op het station zou zijn door een wisselstoring. Die wisselstoring was er wel, maar de chaos niet meer.
Ik heb het een half uurtje aangekeken, 1 ritje gereden en ben toen weer naar huis gegaan.
Kijk eens naar mijn UI.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, je bent conducteur/machinist?![]()
Haha, zo snel geen chaos meer?Ben ik niet gewend van de NS
Ohja taxi.quote:
Maakt niet uit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja taxi.![]()
Ik vergeet dat soort dingen echt
Ohhh lekker!quote:
Okiequote:
de eiersalade is lekker van mij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh lekker!Ik wil ook wat lekkers maar heb geen zin om naar de super te gaan
![]()
[..]
Okie
Denk dat ik iets van eiersalade ga lunchen ofzo. Ff kijken wat ik in huis heb.
Mijn man heeft net voor mij gehaaldquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh lekker!Ik wil ook wat lekkers maar heb geen zin om naar de super te gaan
![]()
[..]
Okie
Denk dat ik iets van eiersalade ga lunchen ofzo. Ff kijken wat ik in huis heb.
dat rent moeilijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
geopereerde teen is gaan ontsteken![]()
*met voet in lekker warm badje biotex zit
Yes please! Dit stomme durp heeft dat heul niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeg je ook net op tijd!!!!!!
Dan ga ik vanmiddag naar de winkel!!!
Mor, Rituals zit er vlak bij, moet ik thee halen?
Van dat bakje biotex niet?quote:
Lijkt me soms best lastigquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef bigbird het volgende:
Hah ja![]()
Maar hij wel op een andere verdieping hoor. Is niet zo dat ik constant met hem te maken heb.
Morgen komen ze alquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
goeie TT
oh-oh, ik heb vannacht gedroomd dat ik ergens was waar ik opeens koelkastmagneten zag. Ik dacht: zo eens even kijken of er iets leuks voor oh-oh bij zit![]()
En waarom weer geen TT met daarin: Nokwanda's natte droom"? Of bewaren we die voor vrijdagmiddag?
nou, het is warm en nat, dat is hetquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Van dat bakje biotex niet?Dan is er wel meer aan de hand dan alleen een ontstoken teen..
Water moet wel zo heet zijn dat je er eiks net niet lekker in kanquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, het is warm en nat, dat is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |