Die had ik ook! En af en toe nog wel eens aan hoor, zit erg lekker! Straks gaat alles ongemakkelijk zitten en dan is zo'n ding wel lekker hoor!! Gewoon aan toegevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou vooruit dan: http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2821563399%29.aspx
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwangerschapsinfo:Arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja sexy zijn is er helaas niet bij tijdens je zwangerschap.
Maar alles voor het
beebiemeisje
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Nou, ik dacht ik quote de post uit het vorige topic, want de wikilink is weggemaakt.. Maar dat is het ook niet dus. Hoe moet het dan?quote:
Stom!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Arme jijTja sexy zijn is er helaas niet bij tijdens je zwangerschap.
Maar alles voor het
beebiemeisje
Ja maar ik heb zelf zulke leukerds, met kleurtjes en streepjes en stippen en en en..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die had ik ook! En af en toe nog wel eens aan hoor, zit erg lekker! Straks gaat alles ongemakkelijk zitten en dan is zo'n ding wel lekker hoor!! Gewoon aan toegeven.
Nog een paar maandenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zelf zulke leukerds, met kleurtjes en streepjes en stippen en en en..
Was dan naar hunkedinges gegaan. Daar was alles met korting (volgens mijn schoonzus) en misschien hebben ze daar wel met bloemetjes, kant of whateverquote:
Ja. Stom he. Maar nu niet. Denk eraan; over een tijdje een leuk cadeautje na die lange tijd lelijke bh's dragen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zelf zulke leukerds, met kleurtjes en streepjes en stippen en en en..
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffslowchatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Morretje het volgende:
Maar hoe moet ik de OP nu weer maken??????
Whahahaha 4 op een rij! JJH!!!![]()
![]()
Die hebben we niet in dit durp!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Was dan naar hunkedinges gegaan. Daar was alles met korting (volgens mijn schoonzus) en misschien hebben ze daar wel met bloemetjes, kant of whatever
Dank je wel!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffslowchat
Zie je wel!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Maes het volgende:
Oh bah ik zit na te denken over wat ik aanhad tijdens de zwangerschap maar daar word ik niet vrolijk van
Keus heb je in principe wel, want je kunt je eigen bh's blijven dragen, maar vroeger of later gaan die echt zo oncomfertabel zitten en pijn doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Stom he. Maar nu niet. Denk eraan; over een tijdje een leuk cadeautje na die lange tijd lelijke bh's dragen!Daar heb je het toch wel voor over?
En anders; je hebt volgensmij niet echt keus ofzo
Die daarvoor ook niet. Kwestie van niet alles selecterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Snap alleen niet waarom ie in de vorige OP niet volledig stond?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Maes het volgende:
Oh bah ik zit na te denken over wat ik aanhad tijdens de zwangerschap maar daar word ik niet vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |