abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:51:33 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77155527
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Werk je je een slag in de rondte dan? Dat je zoveel vakantiedagen kunt opnemen..?
Ik werk me wel een slag in de rondte ja, maar niet voor 1 baas zeg maar.
Ik werk gewoon via een uitzendbureau als ambtenaar. Dan heb je veel vrije dagen

Over dat slag in de rondte.
Ik ben pas net begonnen (een week aan het werk en dan zoveel vrij vragen ) en ik werk daarnaast nog bij de skibaan, waar ik net had toegezegd om een avond meer te werken omdat ik toch geen werk had.

Dus ik werk nu 5 dagen per week fulltime en sta woensdag, donderdag en zondagavond nog achter de bar.
Ik ben de afgelopen 2 dagen alleen maar aan het werk geweest. s'ochtends 6:45 de wekker, op het werk om 8:30 tot 17:00 dan door naar de skibaan om achter de bar te staan tot 0:30. Volgende dag hetzelfde. Vandaag is de eerste avond dat ik weer vrij ben. Dan ben je wel snel aan vakantie toe

Daarnaast zijn het voor mij ook soms zakelijke reisjes. Dat lange weekend is de ISPO in Munchen waar ik natuurlijk naar toe moet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77155824
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik werk me wel een slag in de rondte ja, maar niet voor 1 baas zeg maar.
Ik werk gewoon via een uitzendbureau als ambtenaar. Dan heb je veel vrije dagen

Over dat slag in de rondte.
Ik ben pas net begonnen (een week aan het werk en dan zoveel vrij vragen ) en ik werk daarnaast nog bij de skibaan, waar ik net had toegezegd om een avond meer te werken omdat ik toch geen werk had.

Dus ik werk nu 5 dagen per week fulltime en sta woensdag, donderdag en zondagavond nog achter de bar.
Ik ben de afgelopen 2 dagen alleen maar aan het werk geweest. s'ochtends 6:45 de wekker, op het werk om 8:30 tot 17:00 dan door naar de skibaan om achter de bar te staan tot 0:30. Volgende dag hetzelfde. Vandaag is de eerste avond dat ik weer vrij ben. Dan ben je wel snel aan vakantie toe

Daarnaast zijn het voor mij ook soms zakelijke reisjes. Dat lange weekend is de ISPO in Munchen waar ik natuurlijk naar toe moet
Je moet het maar kunnen overleven, hoor... Maar als het voor jou werkt... Voorlopig maar geen kinderen nemen, hoor Thomas. Dan ben je nog niet jarig... leven drastisch ondersteboven
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:50:49 #53
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_77161165
Morgenmiddag de stad in voor een snowboard Zijn er bepaalde merken of boards die ik me niet moet laten aansmeren oid?
pi_77171206
TVP


Gister avond weer thuis gekomen na een top week in fieberbrunn, paar keer verse sneeuw gehad en lekker poeder kunnen rijden pistes lagen er ook top bij in tegenstelling tot sommige berichten die we van andere mensen hoorde die in andere gebieden zaten.
Jullie zijn hier ook lekker bezig geweest duurde ff voordat ik alles door gelezen had .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:52:47 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77171258
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Je moet het maar kunnen overleven, hoor... Maar als het voor jou werkt... Voorlopig maar geen kinderen nemen, hoor Thomas. Dan ben je nog niet jarig... leven drastisch ondersteboven
Of het werkt is nog maar de vraag, maar het zorgt er wel voor dat ik redelijk wat reisjes ook kan betalen

Kinderen neem ik niet zolang ik zelf nog een kind ben en aangezien ik nog steeds graag in de sneeuw speel....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77172792
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Of het werkt is nog maar de vraag, maar het zorgt er wel voor dat ik redelijk wat reisjes ook kan betalen

Kinderen neem ik niet zolang ik zelf nog een kind ben en aangezien ik nog steeds graag in de sneeuw speel....
Ik speel ook graag in de sneeuw. Dat hoef je er niet voor te laten. Maar je kunt een stuk minder ver in de sneeuw spelen. Met wat geluk kun je thuis in de sneeuw spelen en op de vlucht voor de duinwachter in de duinen boarden
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:02:03 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77173846
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik speel ook graag in de sneeuw. Dat hoef je er niet voor te laten. Maar je kunt een stuk minder ver in de sneeuw spelen. Met wat geluk kun je thuis in de sneeuw spelen en op de vlucht voor de duinwachter in de duinen boarden
Hmmm dat is wel zo

Maar ja de sneeuw is wel alweer weg
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:26:36 #58
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_77179571
Kom net van de winkel, hier een nieuwe Rossignol Circuit (2010 model) met bindingen voor 240 euro. Ze hebben 150, 155 en 161. Ikzelf ben 1 meter 80, en tegen de 60 kilo. Altijd op les gezeten, en dat ga ik dit seizoen ook weer doen, we zijn nu ook aangekomen bij offpiste/voorzichtig springen. Dus de vraag: Is dit een goede keuze waar ik even mee vooruit kan?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:47:39 #59
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_77187554
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef MarcoD het volgende:
TVP
[ afbeelding ]

Gister avond weer thuis gekomen na een top week in fieberbrunn, paar keer verse sneeuw gehad en lekker poeder kunnen rijden pistes lagen er ook top bij in tegenstelling tot sommige berichten die we van andere mensen hoorde die in andere gebieden zaten.
Jullie zijn hier ook lekker bezig geweest duurde ff voordat ik alles door gelezen had .
Coole jas. Section?
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
  zondag 24 januari 2010 @ 00:50:02 #60
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77196782
ff een tvp'tje
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_77200853
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:47 schreef BasjeB5 het volgende:

[..]

Coole jas. Section?
Sessions ja van vorig jaar, zit nu wel een scheur in omdat een mouw achter een tak bleef hangen terwijl ik doorging.

Ik had trouwens voor deze week schoenen gehuurd en had echt geluk, er was een nieuwe ski/snowboard verhuur en alles was nog nieuw.
Dus ik heb een week lang op nieuwe Nitro Teams gereden opzich top schoenen maar het vetersysteem mag van mij nog wel wat aandacht krijgen.

Ten opzichte van me eigen schoenen (burton moto) zou ik ze zo omruilen als het vetersysteem beter wordt, zij het niet dat ik voorizchtig met die veters moest doen omdat ik bij de eerste 2 paar de handels zo van de veters aftrok . (stiekem denk ik ook dat ik ze om zou ruilen als ze niks veranderen)

[ Bericht 3% gewijzigd door MarcoD op 24-01-2010 04:20:32 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 24 januari 2010 @ 11:22:38 #62
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_77203418
Gisteren teruggekomen van een weekje Ellmau en heb een heerlijke week gehad. Het appartementencomplex had een uitgebreide wellness, dus elke dag na het boarden lekker in de sauna en dampbad gezeten

De Bataleon Jam met Union Force's reed heerlijk, duidelijk een vooruitgang op de ongewaxede wide huurboards die ik hiervoor heb gehad! Het boarden op (verbindings)paden is een stuk makkelijker met TBT, al schijt ik nog steeds 7 kleuren stront op paden met aan 1 kant een afgrond. Het 'gewone' pistewerk deed hij ook prima, ook op ijzige pistes nog veel grip. Op hogere snelheden geen geklapper of wat dan ook. Vrijwel geen poeder / off-piste mogelijkheden in Skiwelt, al had ik onderaan piste 7 een paar meter verse poeder te pakken en dat voelde wel heel lekker ;-) Ik ben iig erg blij met m'n Bataleon!

De sneeuw en pistes in Skiwelt Wilder Kaiser waren redelijk, maar sommige pistes waren wel erg ijzig. Op dinsdag is er wel wat verse sneeuw gevallen, maar zeer minimaal en het heeft niet echt veel geholpen. Het gebied zelf is erg uitgebreid, maar wel een doolhof als je een beetje wilt toeren. Op woensdag zijn we bijvoorbeeld gestrand in Söll en hebben we maar een taxi terug naar Ellmau genomen. Op de kaart ziet alles er erg makkelijk uit, maar vaak klopt de kaart simpelweg niet of is een verbinding heel anders dan je denkt... Het viel me trouwens ook op dat er extreem veel 60 plussers en beginners op de pistes waren en dat ruim 80% (misschien wel meer) van de skiërs en boarders tegenwoordig een helm draagt. Binnenkort toch ook maar eens gaan shoppen voor zo'n ding.

Nu zit ik weer thuis, verveel me al de pleuris en ga zo maar eens kijken waar we in maart ofzo naartoe kunnen, want 1 weekje is écht te weinig
pi_77207263
Gister weer inkopen wezen doen

Goggles: Dragon Alliance DX-i Jet / Gold Ion w/Amber RL
Gloves: Burton Impact (hiervoor had ik van die cheapo gloves, je merkt het verschil echt super goed )
Jacket: Burton Ranger (rechter op de foto)
pi_77229462
Na een erg geslaagde week in Les Sybelles gaan we nu volgend weekend een weekendje naar Winterberg
Heb er nu alweer zin in
  zondag 24 januari 2010 @ 22:38:25 #65
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_77230489
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef dirkjo het volgende:
Na een erg geslaagde week in Les Sybelles gaan we nu volgend weekend een weekendje naar Winterberg
Heb er nu alweer zin in
Ik ben er dan ook
pi_77231442
Komend weekend weg voor een week Saint-Francois Longchamps en aansluitend een weekje Mallnitz, alleen deze week veel studie deadlines, morgen 9 uur afspraak met docent enzo .
Fingerspitzgefühl
pi_77234539
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ik ben er dan ook
Gezellig
  maandag 25 januari 2010 @ 09:45:35 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77239976
quote:
Op zondag 24 januari 2010 04:15 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Sessions ja van vorig jaar, zit nu wel een scheur in omdat een mouw achter een tak bleef hangen terwijl ik doorging.

Ik had trouwens voor deze week schoenen gehuurd en had echt geluk, er was een nieuwe ski/snowboard verhuur en alles was nog nieuw.
Dus ik heb een week lang op nieuwe Nitro Teams gereden opzich top schoenen maar het vetersysteem mag van mij nog wel wat aandacht krijgen.

Ten opzichte van me eigen schoenen (burton moto) zou ik ze zo omruilen als het vetersysteem beter wordt, zij het niet dat ik voorizchtig met die veters moest doen omdat ik bij de eerste 2 paar de handels zo van de veters aftrok . (stiekem denk ik ook dat ik ze om zou ruilen als ze niks veranderen)
Dat probleem is volgens mij algemeen bekend. Ik hoor van bijna iedereen dat ze het lekkere schoenen vinden, maar dat ze binnen een week uit elkaar vallen.
Ik had ook al problemen met het veter systeem. Allereerst vond ik het ruk om vast te maken. Het bleef nooit echt goed zitten en die dingen vast zetten was ook ruk. Daarnaast trok ik ook al snel die 2 handels los.
Gisteren nog sprak ik iemand waarbij de naden van de schoen los gingen en Ergodyne heeft volgens mij ook al zo'n vergelijkbaar probleem gehad.
Dus lekkere schoenen, maar kwalitatief vind ik ze erg slecht. Zeker voor zo'n dure schoen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77245018
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat probleem is volgens mij algemeen bekend. Ik hoor van bijna iedereen dat ze het lekkere schoenen vinden, maar dat ze binnen een week uit elkaar vallen.
Ik had ook al problemen met het veter systeem. Allereerst vond ik het ruk om vast te maken. Het bleef nooit echt goed zitten en die dingen vast zetten was ook ruk. Daarnaast trok ik ook al snel die 2 handels los.
Gisteren nog sprak ik iemand waarbij de naden van de schoen los gingen en Ergodyne heeft volgens mij ook al zo'n vergelijkbaar probleem gehad.
Dus lekkere schoenen, maar kwalitatief vind ik ze erg slecht. Zeker voor zo'n dure schoen...
Ja die veter bleven inderdaad niet goed vastzitten, moest ze ook altijd na 2 afdalingen weer even aantrekken en daarna ging het vaak voor de rest van de dag wel weer goed.
Me eigen schoenen heb ik nog steeds niet terug kreeg wel zaterdag een telefoontje van een gast bij die winkel die er achteraanging omdat hij het zelf ook allemaal vaag vondt hoe het is verlopen.
Denk dat ik sowieso andere schoenen ga scoren in de uitverkoop want in die burtons heb ik heel vervelende heellift wat dan wel weer relaxt boarden was afgelopen week in die Nitro schoenen omdat ik daarin helemaal geen heellift had.

Had ook nog een keer geboard op board van een neef welke Burton Mission bindingen erop had zitten en moest gewoon wennen aan het gevoel ten opzichte van me Union Bindingen, je voelde de strap goed zitten zegmaar .
Kan de Union bindingen iedereen aanraden!

De T.Rice deed het ook goed in de poeder, merkte ook wel dat de banana shape op snelheid voor nog meer float zorgde (maar dat kan ook zijn omdat ik op oude board nog nooit zo vaak en op snelheid poeder heb gereden) en dat terwijl de bindingen nog gewoon op normale stand stonden dus als ik ze nog een stuk naar achter doe zal het wel helemaal moeiteloos gaan, ik hoefde iig niet overdreven op me achterste been te leunen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 25 januari 2010 @ 13:21:35 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77245797
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ja die veter bleven inderdaad niet goed vastzitten, moest ze ook altijd na 2 afdalingen weer even aantrekken en daarna ging het vaak voor de rest van de dag wel weer goed.
Me eigen schoenen heb ik nog steeds niet terug kreeg wel zaterdag een telefoontje van een gast bij die winkel die er achteraanging omdat hij het zelf ook allemaal vaag vondt hoe het is verlopen.
Denk dat ik sowieso andere schoenen ga scoren in de uitverkoop want in die burtons heb ik heel vervelende heellift wat dan wel weer relaxt boarden was afgelopen week in die Nitro schoenen omdat ik daarin helemaal geen heellift had.

Had ook nog een keer geboard op board van een neef welke Burton Mission bindingen erop had zitten en moest gewoon wennen aan het gevoel ten opzichte van me Union Bindingen, je voelde de strap goed zitten zegmaar .
Kan de Union bindingen iedereen aanraden!
Ik heb dat ook met die Union bindingen. Ik rij op me oude boardje nog met Triad bindingen van Burton en dat verschil voel je echt goed. Met die Union bindingen heb ik veel minder last van mijn voeten. Gewoon omdat de strap beter zit en comfortabeler is.

Ik moet ook nog met mijn schoenen naar een dealer. Ik heb er 3 maanden zonder problemen mee geboard en nu ineens voel ik een steek op mijn enkel. Zo erg dat ik gewoon niet meer fatsoenlijk een bocht kan maken. Dan springen de tranen al in me ogen.
Eerst maar eens die banaantjes in me schoenen gedaan, kijken of dat helpt. Niet dus. Daarna naar de voetendoktor in Oostenrijk geweest, maar die heeft het nog niet opgelost.

Iemand die hier wel eens last van heeft gehad?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77250985
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb dat ook met die Union bindingen. Ik rij op me oude boardje nog met Triad bindingen van Burton en dat verschil voel je echt goed. Met die Union bindingen heb ik veel minder last van mijn voeten. Gewoon omdat de strap beter zit en comfortabeler is.

Ik moet ook nog met mijn schoenen naar een dealer. Ik heb er 3 maanden zonder problemen mee geboard en nu ineens voel ik een steek op mijn enkel. Zo erg dat ik gewoon niet meer fatsoenlijk een bocht kan maken. Dan springen de tranen al in me ogen.
Eerst maar eens die banaantjes in me schoenen gedaan, kijken of dat helpt. Niet dus. Daarna naar de voetendoktor in Oostenrijk geweest, maar die heeft het nog niet opgelost.

Iemand die hier wel eens last van heeft gehad?
Wat raar als dat zomaar opeens is, er zit geen scherp iets in je schoen ofzo?
Heb wel eens met normale schoenen gehad dat ik als ik bepaalde manier liep dat ik opeens een stekende pijn kreeg alsof er met een naald in me voet werd geprikt maar toen kwam ik er na een tijdje achter dat er een splintertje in me schoen zat.

En ook weleens een splinter van een schelp in me voet gehad waar ik op strand in was gestapt waardoor het soms verschrikkelijk zeer deed maar niet altijd (omdat het bijna niet te zien was dacht ik dat er niks in me voet achtergebleven was), maar dat lijkt me bij jou niet het geval als je er in een andere schoen geen last van heb.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 25 januari 2010 @ 15:54:27 #72
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_77251973
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat probleem is volgens mij algemeen bekend. Ik hoor van bijna iedereen dat ze het lekkere schoenen vinden, maar dat ze binnen een week uit elkaar vallen.
Ik had ook al problemen met het veter systeem. Allereerst vond ik het ruk om vast te maken. Het bleef nooit echt goed zitten en die dingen vast zetten was ook ruk. Daarnaast trok ik ook al snel die 2 handels los.
Gisteren nog sprak ik iemand waarbij de naden van de schoen los gingen en Ergodyne heeft volgens mij ook al zo'n vergelijkbaar probleem gehad.
Dus lekkere schoenen, maar kwalitatief vind ik ze erg slecht. Zeker voor zo'n dure schoen...
Heeej. Ben onlangs terug geweest met de Nitro Teams naar waar ik ze gekocht had... ik heb daar ten eerste een nieuwe paar bekeken en ook die bleken op de punten waar ik twijfels had (binnenkant schoen bij scheenvlakken (weet niet hoe ik het anders moet noemen) gelijk te zijn. Het blijkt dat het normaal is dat je hier lijm ziet kleven ik had het persoonlijk anders opgelost met alle hippe technieken van tegenwoordig, maar goed.... daarnaast was men het wel eens met het feit dat het mijn veters van het TLS-systeem wel erg snel slijten... ik krijg een extra setje veters opgestuurd, in maart zullen we zien hoe snel het ript... als het echt drama is, zien ze me terug.... overigens heb ik geen problemen met het TLS verder. Werkt bij mij als een droom vergeleken met de normale veters... samen met de zachte/gladde binnenschoen heb ik nu mijn boots binnen vijf minuten aan en vast, ideaal! voorheen was het altijd kloten, schoen open wrikken, voeten erin rammen (en das lekker als je je kraakbeen naar de kloten hebt) veters vast prutsen... ik wil niet meer anders... de schoenen zitten verder als een droom dus wat dat betreft dikke prima...

toch houd ik nog wel twijfels bij alle verlijmde leren delen... ik weet bijna zeker dat deze boots lang niet zo goed zullen blijven als mijn ouwe vertrouwde DC's....jammer want ik ben een beetje Nitro-fan, vraag me niet waarom
Only sick music makes money today...
  maandag 25 januari 2010 @ 15:56:59 #73
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_77252083
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Schuifpui het volgende:
Vanmiddag naar Duyvestein geweest om een nieuw board te kopen, ten minste eerst kijken. M'n vorige board heb ik daar gekocht en die is stuk gegaan, dus m'n nieuwe moet ook daar vandaan komen (garantie), heb ¤320 aan de vorige uitgegeven, dus zoiets moet het nu ook weer worden.

M'n vorige board was een K2 Eldorado 159. Op zich prima board, maar nu wil ik een iets minder stijf board. Ik wil toch iets meer kunnen spelen op de piste. Ik zoek dus een beetje een all mountain board, goed voor af en toe off piste, verder goed op snelheid en ik wil kunnen springen, beetje 180s en 360s maken e.d.

Die jongen bij Duyvestein Uithof raadde me Burton Custom aan, of de Burton Econico van vorig jaar. Die laatste was wat beter en afgeprijsd (50% korting) omdat het een oud model is. Hij zou ¤300 zijn, de Custom ¤550. Verder had hij ook een Nitro Blacklight, maar die is denk ik toch te veel op snelheid gericht en daarom wat te stijf en zwaar. Verder nog de K2 SlayBlade, maar die was er alleen in 161 en 164 en dat is te groot voor mij.

Op zich klonk die Econico qua prestaties wel ok, alleen ik vind de print echt suf, ben helemaal niet van dat eco gebeuren, dus das wel jammer. Verder is de base gerecycled oid, weet niet of dat zo ok is. De Custom heeft wel een opvallende print, niet helemaal mijn stijl, maar vind het ook niet heel lelijk oid. Ik weet niet precies wat ik moet doen, wat vinden jullie van deze boards?

Ik ben overigens 183cm, 75kg, 23jr. Lengte van 159 is denk ik wel ok voor mij. Die verkoper dacht dat ik ook wel 156 kon nemen, maar dat lijkt me weer net wat kort.
Ik heb een Blacklight en die rijd te gek (vind ik)... qua gewicht verbaas ik me een beetje want het is een van de lichtere boards beschikbaar? hij is wel stijf, dat wel
Only sick music makes money today...
  maandag 25 januari 2010 @ 16:40:18 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77253980
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Wat raar als dat zomaar opeens is, er zit geen scherp iets in je schoen ofzo?
Heb wel eens met normale schoenen gehad dat ik als ik bepaalde manier liep dat ik opeens een stekende pijn kreeg alsof er met een naald in me voet werd geprikt maar toen kwam ik er na een tijdje achter dat er een splintertje in me schoen zat.

En ook weleens een splinter van een schelp in me voet gehad waar ik op strand in was gestapt waardoor het soms verschrikkelijk zeer deed maar niet altijd (omdat het bijna niet te zien was dacht ik dat er niks in me voet achtergebleven was), maar dat lijkt me bij jou niet het geval als je er in een andere schoen geen last van heb.
Dat is het gekke want ik voel dus helemaal niets. Op de plek waar ik zit met mijn voet zit is het gewoon zacht. Ik zou haast denken dat het aan me voet ligt, maar in andere schoenen gaat het prima. Ik snap er echt geen hout van.

Het is wel een beetje balen, want schoenen zijn het enige waar ik volle pond voor moet betalen aangezien ik die niet zelf verkoop en aangezien ik een minimale bankrekening heb op dit moment...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77254986
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Neu je moet alleen zorgen dat je een 4 punts disk hebt, maar die heb je waarschijnlijk al gezien je K2 board.

Voor Bataleon zou ik voor een Goliath gaan. Lekker allround board en je kunt er echt alles mee.
De Omni is lang niet zo allround als je zou verwachten. Het is meer een freeride board.
Hmm crap. Die Goliath hebben ze alleen in 161cm, das ws te groot voor mij.
Ben 183cm, 75kg.
pi_77255083
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Ik heb een Blacklight en die rijd te gek (vind ik)... qua gewicht verbaas ik me een beetje want het is een van de lichtere boards beschikbaar? hij is wel stijf, dat wel
Okee, ik was eigenlijk van plan om voor een iets flexibeler board te gaan, wil nog een beetje kunnen spelen op de piste en kunnen springen e.d. Kan dat met die Blacklight een beetje? Dat van het gewicht kan ik fout hebben, heb best veel board gekeken, maar dacht dat hij iets zwaarder was. Hij zal iig lichter zijn dan het vorige board dat ik had, K2 Eldorado.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:10:38 #77
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77255508
Bataleon twin FTW!
Dan gewoon een leuke plank erbij halen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_77255976
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
Bataleon twin FTW!
Dan gewoon een leuke plank erbij halen
Beetje duur, voor de ene keer per jaar dat ik op wintersport kan.
Zou het wel willen, maar dan ook vaker op wintersport, maar dat zit er helaas niet in.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:12:22 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77270159
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Okee, ik was eigenlijk van plan om voor een iets flexibeler board te gaan, wil nog een beetje kunnen spelen op de piste en kunnen springen e.d. Kan dat met die Blacklight een beetje? Dat van het gewicht kan ik fout hebben, heb best veel board gekeken, maar dacht dat hij iets zwaarder was. Hij zal iig lichter zijn dan het vorige board dat ik had, K2 Eldorado.
Een Blacklight is best allround. Wel wat stijver, maar er is best mee te spelen. Je moet alleen wat meer je best doen. Maar je moet altijd toe geven. Goed kunnen carven betekent gewoon een stijver board en dat gaat weer ten koste van de speelsigheid. Rocker en TBT vangen dat enigzins op, maar bij TBT is dat nog maar relatief. Ze zijn nog steeds even stijf, je hebt alleen wat meer speling zeg maar.
Bij rocker heb je dan weer wat meer speelsigheid, maar toch carven ze iets minder dan een wat stijver camber board.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77275548
TVP
pi_77278897
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een Blacklight is best allround. Wel wat stijver, maar er is best mee te spelen. Je moet alleen wat meer je best doen. Maar je moet altijd toe geven. Goed kunnen carven betekent gewoon een stijver board en dat gaat weer ten koste van de speelsigheid. Rocker en TBT vangen dat enigzins op, maar bij TBT is dat nog maar relatief. Ze zijn nog steeds even stijf, je hebt alleen wat meer speling zeg maar.
Bij rocker heb je dan weer wat meer speelsigheid, maar toch carven ze iets minder dan een wat stijver camber board.
Ik leer hier echt van
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:04:08 #82
93760 ergodyne1
Tijd om te boarden...
pi_77281443
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een Blacklight is best allround. Wel wat stijver, maar er is best mee te spelen. Je moet alleen wat meer je best doen. Maar je moet altijd toe geven. Goed kunnen carven betekent gewoon een stijver board en dat gaat weer ten koste van de speelsigheid. Rocker en TBT vangen dat enigzins op, maar bij TBT is dat nog maar relatief. Ze zijn nog steeds even stijf, je hebt alleen wat meer speling zeg maar.
Bij rocker heb je dan weer wat meer speelsigheid, maar toch carven ze iets minder dan een wat stijver camber board.
Als ik kijk naar hoe ik snowboard dan past de Blacklight goed bij me: ik wil hard gaan en redelijk hard kunnen carven, ik ben wat zwaarder dus niet een zwabberplank, en relaxed beide kanten op rijden (directional twin) Daarnaast wat springen (board heeft een goede pop!) en flattricks doen. Daarvan moet ik zeggen dat als je mooie rondjes wilt draaien in een butter je wel erg hard moet werken op deze plank vanwege de stijfheid. Maar goed, je moet daarom ook reëel zijn en je afvragen of je dit überhaupt kunt of wilt gaan doen Overigens zou ik dolgraag nog eens een Bataleon testen, maar nog nergens mogelijkheid voor gehad helaas
Only sick music makes money today...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:20:25 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77283507
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik leer hier echt van
Hoe bedoel je?
Nuttige info of iets in die richting?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:21:37 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77283540
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hoe ik snowboard dan past de Blacklight goed bij me: ik wil hard gaan en redelijk hard kunnen carven, ik ben wat zwaarder dus niet een zwabberplank, en relaxed beide kanten op rijden (directional twin) Daarnaast wat springen (board heeft een goede pop!) en flattricks doen. Daarvan moet ik zeggen dat als je mooie rondjes wilt draaien in een butter je wel erg hard moet werken op deze plank vanwege de stijfheid. Maar goed, je moet daarom ook reëel zijn en je afvragen of je dit überhaupt kunt of wilt gaan doen Overigens zou ik dolgraag nog eens een Bataleon testen, maar nog nergens mogelijkheid voor gehad helaas
Ik heb ergens gelezen dat een aantal Bataleon dealer ook testmodellen hebben staan. Dagje snowworld of iets dergelijks is dan wel mogelijk
Aan de andere kant woon je een eindje uit de buurt bij sneeuwbanen dus dat maakt het dan weer onaantrekkelijk...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:32:13 #85
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77283882
Ej komakie, is gnarly helemaal nie meer?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_77285824
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nuttige info of iets in die richting?
Ja, die richting.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_77286019
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:04 schreef ergodyne1 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hoe ik snowboard dan past de Blacklight goed bij me: ik wil hard gaan en redelijk hard kunnen carven, ik ben wat zwaarder dus niet een zwabberplank, en relaxed beide kanten op rijden (directional twin) Daarnaast wat springen (board heeft een goede pop!) en flattricks doen. Daarvan moet ik zeggen dat als je mooie rondjes wilt draaien in een butter je wel erg hard moet werken op deze plank vanwege de stijfheid. Maar goed, je moet daarom ook reëel zijn en je afvragen of je dit überhaupt kunt of wilt gaan doen Overigens zou ik dolgraag nog eens een Bataleon testen, maar nog nergens mogelijkheid voor gehad helaas
Bij Duijvenstijn in Snowworld Zoetermeer hebben ze een paar Bataleon test bordjes staan, de Omni en Goliath, heb daar ook getest met als resultaat dat ik de Omni heb aangeschaft.
pi_77286090
Hier http://www.thegoodride.com/snowboards/by-name.html kun je trouwens nog interessante reviews vinden over de bordjes. Suc6
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:53:29 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77286820
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ej komakie, is gnarly helemaal nie meer?
Ehm jawel
Website werkt ook nog gewoon dus...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:16:07 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77287713
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef ffknallen het volgende:
Hier http://www.thegoodride.com/snowboards/by-name.html kun je trouwens nog interessante reviews vinden over de bordjes. Suc6
Dat vind ik ook altijd wel een fijne site om even te kijken. Alles staat er duidelijk op enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:04:38 #91
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77289659
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm jawel
Website werkt ook nog gewoon dus...
Hmmm browser problemen misschien, met safari staat er niks meer op
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_77291654
Er is weer een nieuwe limited bataleon board check:
http://www.bataleon.com/limited/batazion/
quote:
*this is a very limited release of 200 pcs only
**The shape is based on next years Evil Twin which is a totally new version of the already kick ass TWIN TBT shape. This new shape features a new lower nose shape, multiple radius, extra TBT kick after the effective edge, new sizes and the width is sitting in between the goliath/jam and classic ET/Riot shapes. The rider feedback on this board is amazing Tyler, DBK and Tore all have this as their favorite twin deck now...
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:40:22 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77293500
Eindelijk weer eens een Bataleon met een vette print
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:43:53 #94
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77293660
Ik vond de oude twin met zwart en wit nog steeds het mooist! die glinstering van carbon er mooi doorheen!
Of de roze met groen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:05:40 #95
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_77294736
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vond de oude twin met zwart en wit nog steeds het mooist! die glinstering van carbon er mooi doorheen!
Of de roze met groen.
Die is ook de mooiste. Nog steeds beetje spijt dat ie verkocht heb.
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:08:35 #96
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77294894
Ik heb nog steeds het eerste model evil twin
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:15:36 #97
278564 BasjeB5
Flexican Beat
pi_77295246
Zit even op Google te zoeken. Zie ik een zwart witte twin met Bataleon bindingen.
Denk verrek lijkt mijne wel. Is zelfs mijn (oude) kamer.

Is het mijn foto



http://media.photobucket.(...)leonEvilTwin.jpg?o=1

Is het deze?
Smile! It's snowboarding!!!
B is for Bataleon
Op 30 juni 2010 15:51 schreef JRCRUZ het volgende: geen verlies is ook winst
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:25:27 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77295774
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef BasjeB5 het volgende:
Zit even op Google te zoeken. Zie ik een zwart witte twin met Bataleon bindingen.
Denk verrek lijkt mijne wel. Is zelfs mijn (oude) kamer.

Is het mijn foto

[ afbeelding ]

http://media.photobucket.(...)leonEvilTwin.jpg?o=1

Is het deze?
[ afbeelding ]
Hmmm dat is wel ernstig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:31:05 #99
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77296057
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef BasjeB5 het volgende:
Zit even op Google te zoeken. Zie ik een zwart witte twin met Bataleon bindingen.
Denk verrek lijkt mijne wel. Is zelfs mijn (oude) kamer.

Is het mijn foto

[ afbeelding ]

http://media.photobucket.(...)leonEvilTwin.jpg?o=1

Is het deze?
[ afbeelding ]
Ik zie geen 1 foto

Die is het
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:31:39 #100
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_77296092
Oh lol nu ik gepost heb kan ik hem wel opeens zien WTF
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')