quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow, Naartjie zit an de deur, die wil naar bed. Ik wacht nog even het nieuwe topic af.
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.quote:
Jaja, dat zegt Eliesje ook altijd!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
Ja nee, dat topic afwachten. en hem dan zelf slotten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wil hij niet dan? Puur de angst om het weer mee te maken?
Bij het baggeren hebben ze hier er wat tijdelijk uitgevist.....daar zaten eng grote snoeken bij die wel een hondje van 3 kg aankunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Die 1,5 gup in de parkvijver begint gelukkig niet aan een volwassen hond van dik 30 kilo.
Ga ik nu doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Tijd dus voor een tweede setquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Het was een grapjequote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]Wat ben jij streng vanavond!
(Moest jij d'r niet aan wennen in het begin?)
Wissik hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik heb het nu ook nog wel eens hoor, je ziet het gewoon niet.
En streng vanavond? Op nog meer plekken dan?
Dank je! Trustequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En dan ga ik echt slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |