SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb mijn poes veel liever als de jouwe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou als ik de poes was je voorlopig niet meer begroeten
Da's toch errug!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Whoopie zit opgesloten onder het bureau
Mijn poes knort ook altijd van blijdschap hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn poes veel liever als de jouwe.De mijne knorde van blijdschap toen ze binnen klepperde.
![]()
Mijn koeien zijn weer bijna klaar!
dat noemen ze flatus vaginalusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn poes knort ook altijd van blijdschap hoor
Dat zijn je darmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze geen zin in en ze is jarig dus tis haar feestjequote:
Welnee Mr werkt met 2 muizen dus nadat ik er 1 gegrepen had en zijn werk onmogelijk gemaakt liet hij haar weer "vrij".quote:
O dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft niet een of andere Broccoliheel veel Bond films geproduceerd cq. geregisseerd of anderszins ge-eerd?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee Mr werkt met 2 muizen dus nadat ik er 1 gegrepen had en zijn werk onmogelijk gemaakt liet hij haar weer "vrij".
Ze begon te gapen dus ws was ze erbij gaan liggen
En wat nou als 'ie d'r wilt feliciterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze geen zin in en ze is jarig dus tis haar feestje
WAARquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kleine pupje, is echt praktisch zindelijk geloof ik![]()
Hij lag te slapen net bij Chico op de bank, wordt wakker, ik ga met m naar buiten op het balkon, en ja hoor, heeeele grote plas deed Sjonnieboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |