Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en Tombola zijn de enige singles als we verzonnen digitale nep-relaties even niet meetellen![]()
Ehm, nieuw topic-cheer?quote:
GMTA!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Single zijn does not equal muurduwbeschikbaarheid!![]()
samen!quote:Oeh... naamtopic.
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...quote:
Muurduwen?quote:
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik moest het gewoon even een keer proberen hoor
Gewoon om te kijken hoe dat nou voelt.
Nee sorry, vriendje blijft!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht dat je je aanmeldde als mede-beschikbare...
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...quote:
FiPo!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelikte boterhammen mot ik niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik zou eerst met Elisa he...
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekendquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... Greys, nu zit je dus je extra knopjes te flashen zonder dat je überhaupt een forum hebt.Is dat ding nu nog niet klaar?
HEEEEEEEEEEEeequote:
ga je dat dansje doen de 23e?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_t_you_heard_.html
Elisa is als wijn... die wordt alleen maar beter met de jaren.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEee
maar je wilde wel Elisa na mij!!!!
Dus ik zal de F5 knop nog maar verder verslijten dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel klaar te maken hoor, niet eens alle deelnemers zijn al bekend
Maar ik bepaal niet wanneer dat ding online komt, het zal als het goed is ergens vanavond gebeuren.
En anders morgen. En dan vullen de users het verder!
Aaaw... viel het tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |