Het zat er natuurlijk aan te komen, waren dat de eerste nederlanders?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geidentificeerd.html
Zouden dat die van gisteren zijn?
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geidentificeerd.html
Zouden dat die van gisteren zijn?
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.quote:
Het gaat is goed genoeg voor nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat. Erg druk, maar hebben gelukkig maandag vrij nogZit nu bij schoonpa
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.
Nee nog steeds niet bevestigd, maar gezien de spullen die om hen heen lagen dachten de hulpverleners van wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.
Vreselijk. Maar de familie heeft nu in elk geval zekerheid over hun lot. Al zal dat weinig troost zijn.
Het is natuurlijk verschrikkelijk nieuw voor de nabestaanden en de onzekerheid kunnen ze achter zich laten. Ze weten nu waar ze aan toe zijn en kunnen de begrafenis gaan regelen. Al zal het wel een kleine eeuwigheid gaan duren voordar de lichamen deze kant op kunnen komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.
Vreselijk. Maar de familie heeft nu in elk geval zekerheid over hun lot. Al zal dat weinig troost zijn.
Gaat het over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:38 schreef Morretje het volgende:
Oeh, op 1 'de leukste jaren'..
Lijkt me wel grappig
vind ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het gaat is goed genoeg voor nu?
Quizz over de hypes en nieuwsitems van de jaren '70 - '00, panelleden zijn Bn-ers.. Enooorme 'oh ja'-erlebnis: Flippo's en furbys, Richard Kraijeck die Wimbledon wint, bevrijding van Mandela etc..quote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Quizz over de hypes en nieuwsitems van de jaren '70 - '00, panelleden zijn Bn-ers.. Enooorme 'oh ja'-erlebnis: Flippo's en furbys, Richard Kraijeck die Wimbledon wint, bevrijding van Mandela etc..
Prima toch, je moet ook niet te hard willen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
vind ik welen jij? hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het
Joris Linssen kan ook zingen!
Hij heeft een bandjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het
Joris Linssen kan ook zingen!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
WORD ER HIER CHOCOLADEMELK UITGEDEELD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |