Maar wel een supermarkt en schitterende natuurquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig dorp? die brug en dat kroegje, ze hebben daar geeneens een pinautomaat!![]()
Dat wel, het ligt midden in ed weerribben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wel een supermarkt en schitterende natuur![]()
Heeft Bink ook overgegeven dan Greys?
FIPOOOOOOOOOO!![]()
Heeft ze dat wel vaker?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Fail
Nee, Ing, niet overgegeven.
Ze ligt er bij als een vloerkleedje nu. Tukkie op haar kleedje.
Maar ze komt gewoon heel lamlendig over.
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Fail
Nee, Ing, niet overgegeven.
Ze ligt er bij als een vloerkleedje nu. Tukkie op haar kleedje.
Maar ze komt gewoon heel lamlendig over.
das ook lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft ze dat wel vaker?
Ze is niet benauwd toch?
Bink heeft altijd zin in het bosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.
Ze komt er vast weer boven opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.
In het bos wel en dat vond ik gek omdat het koud is. Maar het lijkt wel of ze toch echt last van de kou had, want sinds we thuis zijn hijgt ze niet meer.
[..]
Bink heeft altijd zin in het bos
Dus dat is wel een beetje gek. Even goed in de gaten houden.
Daarna nog 4 hele blije hondjes, met 4 schoteltjes slagroomquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is speciaal voor Nieslief, de mix zat in mijn SeSa pakje!![]()
Ze zijn heerlijk geworden, ik had er in rum geweekte rozijnen, appeltjes, kaneel en amandel door gedaan.
Ze zijn goddelijk, we hebben er net 2 de man met slagroom erbij opgegeten!
Ja, vervelend is dat, je maakt je gelijk toch altijd zorgen. dikkequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.
In het bos wel en dat vond ik gek omdat het koud is. Maar het lijkt wel of ze toch echt last van de kou had, want sinds we thuis zijn hijgt ze niet meer.
[..]
Bink heeft altijd zin in het bos
Dus dat is wel een beetje gek. Even goed in de gaten houden.
Als ze lamlendig blijft, zou ik haar straks wel even temperaturen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ja komt wel weer goed hoor*afklopt*
Maar ik vond het zo zielig dat we eindelijk weer eens naar het bos gingen en dat ze zich dan zo rot voelt
Heb niet het idee dat ik de DA moet bellen ofzo, heb geen paniek. Maar het is wel sneu.
En ze is natuurlijk bijna 14, dus ik hou er toch elke keer bij zoiets een beetje rekening mee dat dit het zou kunnen zijnTenminste, daar probeer ik rekening mee te houden. Maar het lukt niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |