abonnement Unibet Coolblue
pi_256100
NU JOP NOG UIT DE BUS EN HET PROGRAMMA IS DOOD

Ik vind dat Jop moet winnen omdat hij nu nog als enige wat sjeu aan het gebeuren geeft.
Snappie wahk b’doel?? Jop altijd goed voor een ‘gebbetje’, niet te beroerd om wat voor een ander te doen. Staat bij nacht en ontij te stomen en te pruttelen met die kleine klote pannetjes. En is tot nu toe echt de enige die probeert een beetje leven in de brouwerij te brengen. Is, en was, ook de afgelopen weken zichzelf. Het zal niet voor niets zijn dat hij en Antonette elkaar in de bus ‘gevonden’ hebben. Ik gun Antonnete ook de uiteindelijk overwinning maar ik ga toch voor Jop.

Jop brengt fun in de Bus
Jop op nr.1 please

pi_256101
JOP

Als die bus ooit weer onder een viaduct doorrijdt moet hij ff zijn kopke uit het noodluik steken , SPLAT .......

Dat zou mooi zijn.

  woensdag 29 maart 2000 @ 23:49:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_256102
quote:
op 03-29-2000 om 11:47 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
JOP

Als die bus ooit weer onder een viaduct doorrijdt moet hij ff zijn kopke uit het noodluik steken , SPLAT .......
Dat zou mooi zijn.


Ahhh da' vink zielig, hij heeft al zo'n misvormde onderkaak.

pi_256103
En dan maak ik het viaduct nog wel schoon.

Wat een eikel.

  donderdag 30 maart 2000 @ 00:10:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256104
quote:
op 03-29-2000 om 11:49 PM schreef Trainspotter het volgende:
Ahhh da' vink zielig, hij heeft al zo'n misvormde onderkaak.



Staat die dan weer gelijk met z'n bovenkaak

pi_256105
Wat een achterlijk gelul hierboven.

Jop is de Komiek van de Bus.
Jop heeft mensenkennis.
Jop is een charmeur.
Jop is eerlijk. (ondanks Ant. laat er maar een lekker ding in de bus komen)
Jop is echt de enige waar we nog wat aan kunnen beleven.
Jop houdt van Tijgetjúh!!!

pi_256106
quote:
op 03-30-2000 om 12:16 AM schreef Coos het volgende:
Wat een achterlijk gelul hierboven.


WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mensen , we hebben hier een persoon die daadwerkelijk de persoon achter de figurant bekijkt

pi_256107
Coos , het gaat om het programma , "who cares about the persons inside" ?
  donderdag 30 maart 2000 @ 00:46:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_256108
quote:
op 03-29-2000 om 11:47 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Als die bus ooit weer onder een viaduct doorrijdt moet hij ff zijn kopke uit het noodluik steken , SPLAT .......

Ik dacht dat dat al gebeurd was voor-ie in de Bus stapte.

  donderdag 30 maart 2000 @ 00:50:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_256109
quote:
op 03-30-2000 om 12:16 AM schreef Coos het volgende:
Jop heeft mensenkennis.
Jop is een charmeur.

Welke uitzendingen heb ik gemist?

  donderdag 30 maart 2000 @ 01:03:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256110
quote:
op 03-30-2000 om 12:16 AM schreef Coos het volgende:
Wat een achterlijk gelul hierboven.

Jop is de Komiek van de Bus.




Doet het geluid van je televisietoestel het soms niet meer ??

pi_256111
Ach Iwan was een dagje met zijn pas gewassen auto naar Zandvoort geweest. Nou, ennúhh, ennúh toen ik terug kwam allemaal zand op mijn auto.

Nee, je moet Jop maar eens wegdenken. De hele dag stille streams, of stil, nee dat niet. Lekker naar de streams kijken met het knisperen van de chips-en wokkelzakken van Tessa op de achtergrond want meer zal er niet te horen zijn. Aziz gaat maandag toch al weg. Dus B, Ant, Es en Pretty boy zullen jullie wel even vermaken.
Dat geloven jullie toch zeker zelf niet!!!
Hup Jop!!

  donderdag 30 maart 2000 @ 01:10:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256112
Aan je geluidsknop ligt het dus niet...

pi_256113
quote:
op 03-29-2000 om 11:47 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
JOP

Als die bus ooit weer onder een viaduct doorrijdt moet hij ff zijn kopke uit het noodluik steken , SPLAT .......

Dat zou mooi zijn.


Ik denk, dat dit buiten het camara-bereik reeds heeft plaatsgevonden.
Jop heeft namelijk nooit zijn kop kunnen houden en kletst erop los als een kip zonder juist ja.

pi_256114
Jop
Wat een achterbakse mannetje is dat!
Dit gebeurde allemaal op dezelfde dag (ik heb dit zelf op de stream gezien):
Eerst wilde Jop op Iwans kop trappen en daarop spugen want Jop wilde niets meer te maken hebben met stoker Iwan(in gesprek met Seki en Aziz). Dezelfde avond was Iwan Jops beste maatje omdat die Jop mee heeft meegenomen op de uitbraakavond. Daarom is de vriendschap tussen Jop en Aziz tegenwoordig zo koeltjes. Van mij mag(moet) Jop onmiddellijk uit(onder) de bus.
Live sucks
I want to be sucked!
pi_256115
en aan wie moet ik me dan gaan ergeren? tenminste, zo erg ergeren als ik nu doe?

* hobbes denkt dat jop al een harde klap tegen zijn hoofd heeft gekregen.

* hobbes denkt serieus dat jop theoretisch gezien verstandelijk gehandicapt is.

  donderdag 30 maart 2000 @ 10:12:00 #17
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_256116
Ja dit valt me wel tegen van Joppie. Het is hem duidelijk geworden dat Aziz waarschijnlijk niet lang meer in de bus zal zitten, dus heeft hij zijn aandacht verplaatst naar Iwan (wat een inhoudsloos figuur is dat trouwens, met dat neplachje van hem).
Wat ik in de uitzending van gisteren wel grappig vond van Jop is dat hij TeSSa uitspraken (met volle mond, wat nogal onsmakelijk was) ontlokte over haar 'opgebruikte' tarzan.
pi_256117
JOP MAG VAN MIJ WEL BLIJVEN.

Want ik weet niet of hij alles nou serieus bedoeld wat hij meent, onder andere zijn kijk op zo'n 5000 jaar egypte, maar ik lig iedere keer al dubbel als ik zijn harsens zie.

Lachen is goed voor het hart, dus Jop is gezond.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_256118
Goed zo Meerhoer. Hij heeft nu al minimaal twee fans hier.

Ik heb alle topics weer even door zitten lezen en dan zie je:
Iwan eruit, is lege huls enz enz.
Tessa eruit, is duidelijk.
Bul moet na het lezen van de topics er blijkbaar ook al uit evenals Es, want daar komt ook al niets zinnigs uit
Tenslotte Aziz, ach

Dus wil je nog een beetje humor zorg dan dat Jop in de bus blijft. Stem op Jop

pi_256119
Jop heeft iets overeenkomstig met ObIwan:
in gesprek met Aziz, een week ofzo geleden, ging Joppie plots heel geheimzinnig kijken, en deed alsof hij Aziz 'een gouden tip' ging geven:
Op onvervalste BB-Willem-wijze doorspekt met adempauzes, intussen bestuderend wat de uitwerking van zijn woorden was (wat bij Aziz nogal moeilijk is ) ,
articuleerde Joppie (read my lips):
"on-der-schat-ting"....<aandachts-pauze>....on-der-schat-ting......

En op de aan stomheid grenzende verbazing op Aziz' gezicht reagerend, herhaalde hij hetzelfde woord, gevolgd door een triomfantelijk "snapjwakbdoel ????"
Aziz knikt vast toegeeflijk, hopend dat de clou ook nog ergens komt, en vast van plan dit keer intelligent over te komen, en Joppie doet een toegift, als extra bonus, en verduidelijkt:
"als ze je onderschatten....istmooistewatjehebbenkan !!"

Tevergeefs...Aziz snapte het niet...maar wij wel intussen...
ObIwan voert deze taktiek dus al vanaf dag 1...

  vrijdag 31 maart 2000 @ 16:44:00 #21
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_256120
* An-ja vindt Jop nog steeds leuker dan.

Antonette
Seki
Willeke
Aziz
Bart

Maar verder heb ik ook geen favorieten hoor, kijk met een half oog, en als ik het mis neem ik het niet op ofzo (de video is ook in de maak ) Ik kijk omdat ik verplicht
ben te kijken, moeder en zus enzo.

Yes I suck. And swallow.
pi_256121
quote:
op 03-31-2000 om 12:45 AM schreef Coos het volgende:
Goed zo Meerhoer. Hij heeft nu al minimaal twee fans hier.
Ik heb alle topics weer even door zitten lezen en dan zie je:
Iwan eruit, is lege huls enz enz.
Tessa eruit, is duidelijk.
Bul moet na het lezen van de topics er blijkbaar ook al uit evenals Es, want daar komt ook al niets zinnigs uit
Tenslotte Aziz, ach
Dus wil je nog een beetje humor zorg dan dat Jop in de bus blijft. Stem op Jop

Ik baal ook nog steeds enorm dat Seki weg is.... persoonlijk gooi ik ook graag Aziz eruit, alleen zou je dan momenten zoals dit moeten missen:

quote:
op 03-31-2000 om 04:14 AM schreef Moor het volgende:
Jop heeft iets overeenkomstig met ObIwan:
in gesprek met Aziz, een week ofzo geleden, ging Joppie plots heel geheimzinnig kijken, en deed alsof hij Aziz 'een gouden tip' ging geven:
Op onvervalste BB-Willem-wijze doorspekt met adempauzes, intussen bestuderend wat de uitwerking van zijn woorden was (wat bij Aziz nogal moeilijk is ) ,
articuleerde Joppie (read my lips):
"on-der-schat-ting"....<aandachts-pauze>....on-der-schat-ting......
En op de aan stomheid grenzende verbazing op Aziz' gezicht reagerend, herhaalde hij hetzelfde woord, gevolgd door een triomfantelijk "snapjwakbdoel ????"
Aziz knikt vast toegeeflijk, hopend dat de clou ook nog ergens komt, en vast van plan dit keer intelligent over te komen, en Joppie doet een toegift, als extra bonus, en verduidelijkt:
"als ze je onderschatten....istmooistewatjehebbenkan !!"
Tevergeefs...Aziz snapte het niet...maar wij wel intussen...
ObIwan voert deze taktiek dus al vanaf dag 1...

Ik zweer het je, het is gevaarlijk want ik ben op momenten zoals dat gewoon bang dat ik in een lach blijf steken. Ik bedoel: Hoeveel lachsel kan een mens aan? Wat is de grens? Maar ja, ik denk dat ik mede namens jullie spreek, mijn waarde Coos en Moor als ik zeg dat je beter lachend ten onder kan gaan dan van verveling?

Of heb ik dat mis? Als dat zo is geef me dan maar zo'n harde mep die ik nog wekenlang voel.... (Fantastische Quote uit de Seki-handleiding voor het dagelijks leven, nu verkrijgbaar bij de Bruna.)

Grtz,

Meerhoerman.

pi_256123
quote:
op 04-01-2000 om 04:19 PM schreef Coos het volgende:


Oh jA! Maak me gek!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_256124
Hier nog een fan van Jop dus dat zijn er al 3.... Als ik Jop was geweest dan had ik na Aziz steeds beter te hebben leren kennen ook afstand genomen. Wat een vervelend ventje
Hij is zoo bang op de bank te zitten en er dan uit te moeten stappen, dat hij met iedereen vriendjes poogt te worden.
Bepaalde dingen zitten hem dwars, jaja Jop heeft geen zin in dat gezeik de hele dag.
Gaat Jop eruit ja dan weet je zeker dat het saai zal worden.
pi_256125
Ach ja, Joppie.
Ik vind het wel een grappig ventje. In ieder geval heb ik hem liever in de bus dan Essie, Tessie, Aziz en Iwan, die me de laatste dagen behoorlijk begint te irriteren.
Van mij mag Jop dus wel blijven.

  zaterdag 1 april 2000 @ 21:40:00 #27
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256126
Jop is lollig, hij moet er zeker in blijven. Maar wel met zijn maatje Aziz als aangever. 1 + 1 = de nieuwe Mounties !
pi_256127
Hij bestaat!!!!
Inmiddels vijf fans van Jop.
Mijn gebeden zijn verhoord.
snappuwahkb'doel????
pi_256128
joppie is absoluut toppie. ik vind hem keigaaf. als hij eruit gaat wordt de bus inderdaad een saaie dooie boel dus hij moet er absoluut inblijven tot het eind.
Ik ben best wel blij nu
  zaterdag 1 april 2000 @ 23:18:00 #30
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256129
quote:
op 04-01-2000 om 09:52 PM schreef Coos het volgende:
Hij bestaat!!!!
Inmiddels vijf fans van Jop.
Mijn gebeden zijn verhoord.
snappuwahkb'doel????



Coos tel er maar weer eentje bij op.
Ik ben niet een echte fan maar vindt Jop erg bepalend voor de Bus. Samen met Aziz trouwens.
Het zou erg jammer zijn voor het programma als een van deze twee eruit zou gaan.


  zaterdag 1 april 2000 @ 23:23:00 #31
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_256130
quote:
op 04-01-2000 om 10:54 PM schreef krekelaar het volgende:
joppie is absoluut toppie. ik vind hem keigaaf. als hij eruit gaat wordt de bus inderdaad een saaie dooie boel dus hij moet er absoluut inblijven tot het eind.

Als jij fan nr. 6 bent, word ik nr. 7.

Job is absoluut favoriet als grappenmaker met Antonette om een beetje tegengas te geven, maar ook wel in voor een goede grap. En om alles te kunnen blijven relativeren is Bullent een goede tegenpool.

pi_256131
Er komen, hier op FOK, langzaam maar gestaag, steeds meer Jop-fans.


Joppisten verenigd u!!!

pi_256132
Ik moet eerlijk zeggen dat er wel andere passagiers zijn, die voorrang genieten om de bus te verlaten.

Jop mag wat mij betreft nog een hele tijd blijven

  maandag 3 april 2000 @ 12:29:00 #34
3055 fok_u
-=+( L.@.K. 2k ) +=-
pi_256133
Jezus die hele friggin' bus zuigt!!!!! Ik moet het SBS6 wel nageven: Ik denk niet dat ik het voor elkaar zou krijgen om zoveel stupid lui bij elkaar in 1 motherf*ckin' bus te krijgen... Triest.. DIEP triest...

aargh yak fucked

Dus..... en nou?
  maandag 3 april 2000 @ 13:02:00 #35
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256134
Van de officiele Bus-site, door Jop geschreven in het Dagboek:

quote:

Er werd opeens erg veel beweging buiten gezien!! Dus er stond wat te gebeuren!!! En ja hoor, een live zanger in de tuin!!! Het was Alex van een Bosje rooie rozen, het was erg leuk en we gingen weer lekker uit ons dak!!
Toen zei Alex dat hij voor mij ook nog een nummertje ging zingen. Mijn favoriete nummer: Hij was maar een Clown!!!!
Het was erg leuk en we kregen allemaal een rooie roos van hem en een CD!!! Ik moest nog even denken aan stadscafe de Clown in Zaandam en hoe het daar nu gaat!! Er kwamen weer veel leuke momenten naar boven die ik daar heb meegemaakt, maar nog even en we zijn er weer!!!


Is dit geschreven door een volwassen man ?? Of probeert hij bewust de De Bus-site lezers aan te spreken alsof ze allemaal een extra chromosoom hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 03 April 2000).]

  maandag 3 april 2000 @ 14:09:00 #36
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_256135
Top ik ga ook voor Job.

Zet mij ook maar bij het lijstje van job die hards ! Toppie, snap je wak bedoel ?

I'm getting too old for this....
pi_256136
Even naar boven met dit topic!!!
Nu, een aantal dagen verder, moet zo langzamerhand iedereen toch wel met mij eens zijn dat als Jop nu nog uit de bus is, het helemaal gedaan is met het project.
90% procent van het geluid (alhoewel veelal onverstaanbaar) komt van JOP.

En Iwan zie je denken, 'I love myself'.

  woensdag 5 april 2000 @ 23:47:00 #38
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_256137
quote:
op 04-05-2000 om 10:43 PM schreef Coos het volgende:

En Iwan zie je denken, 'I love myself'.


Is dat niet goed dan?

( als ik het verkeerd heb, schiet mij dan maar lek!)

never play games........
pi_256138
quote:
op 04-05-2000 om 11:47 PM schreef femfatale het volgende:
Is dat niet goed dan?

( als ik het verkeerd heb, schiet mij dan maar lek!)


Niet in deze setting.

Dus toch een Cyborg met een programmeerfoutje!!!

  donderdag 6 april 2000 @ 01:09:00 #40
2705 cynix
is verdwaald
pi_256139
De 'patch' om model IWAN 1.2 beter non-verbaal te laten reageren, blijkt helaas toch een kleine 'bug' te bevatten. Model IWAN 1.2 kan onder bepaalde omstandigheden, bepaalde signalen opvangen, waardoor hij auotmatisch op de 'safety-mode' overgaat. Dit uit zich in het erg van zichzelf houden.

De 'bug' is op zich onschuldig, maar wordt er tegelijk met de update naar IWAN 1.3 uitgehaald. IWAN 1.3 is verder voorzien van nieuwe horeca-successtories, een nieuwe voice-control engine om nu ook zinnen met meer dan 6 woorden uit te kunnen spreken, en een verbeterde 'bonding-applicatie' om o.b.v. de eveneens verbeterde 'neusgeluiden-herkenningssoftware' nog meer naar Jop toe te trekken.

pi_256140
Top actie: vrienden van Jop verenigt u! Ik zou Jop graag in mijn vriendenkring opnemen; plezier maken is het belangrijkste in het leven en dat heeft jop goed door.

Tegen "Meister" zou ik willen zeggen: zoek een paar studenten met een IQ van 160 en ga daar gezellig mee stappen, zal gezellig worden!
Tegen "Guus Muisarm" zou ik willen zeggen: Rot op met je gore mening als je hem niet eens kunt verantwoorden!

Triest dat onze grote vriend er nu uit ligt.
Hij maakt het programma nog draaglijk om naar te kijken, nu zal ik moeite hebben om niet gek te worden van bijvoorbeeld de overdreven correcte,oersaaie praatjes van Bullent!

pi_256141
quote:
[b]op 04-07-2000 om 12:22 AM schreef Tegen "Meister" zou ik willen zeggen: zoek een paar studenten met een IQ van 160 en ga daar gezellig mee stappen, zal gezellig worden!
Tegen "Guus Muisarm" zou ik willen zeggen: Rot op met je gore mening als je hem niet eens kunt verantwoorden!

Triest dat onze grote vriend er nu uit ligt.
Hij maakt het programma nog draaglijk om naar te kijken, nu zal ik moeite hebben om niet gek te worden van bijvoorbeeld de overdreven correcte,oersaaie praatjes van Bullent!


Ja mooi, leuk dat je ook iets vindt! Maar een beetje respect he tegen de CREW. Tis dat je nieuw bent maar het is zooooo makkelijk om je effe door de de stront te sleuren.Maar dat doen we niet, want we gunnen je ook je jeugd. Je bent lief en dat stemt ons mild.

On the other side. Loop niet te fokken want dan maken we helemaal af. Mentaal slechts, maar dat volstaat !

Je weet het vaak soms nooit

pi_256142
Eh dat vorige was tegen die loser van een JApie Ossevet uiteeraars......


Je weet het vaak soms nooit

pi_256143
OSSEGAL
pi_256144
Van de SBS site:

Vier dagen geleden zaten Jop en zijn makker Aziz op dezelfde bank in afwachting van het oordeel van hun medepassagiers. Nu zitten de mensen die ten gunste van hem stemden tegenover hem en kijken afwachtend naar zijn serieuze gezicht. Jop schraapt zijn keel. Zijn laatste half uur in de BUS is begonnen. "Ik begin maar bij het begin", slikt Jop. "Vijf jaar geleden waren er twee jongens die vaak kwamen in de tent waar ik ook regelmatig uitging. Nu wist ik dat ze een meisje dat ik kende, in elkaar geslagen hadden. Ze waren altijd uit op rottigheid, altijd hetzelfde." Jop vertelt het verhaal in een waterval, alsof hij niet kan stoppen voor het er helemaal uit is. Hij vertelt van een vechtpartij die op een avond buiten ontstond. "Ik wilde het afdoen met een grapje, weet je. Je weet hoe ik ben. Maar ze stonden meteen klaar, met kettingen." Jop vertelt hoe het gevecht even oplaait, maar dan weer gesust wordt. Nadat de groep weer naar binnen is gegaan, blijkt dat de gemoederen in het geheel niet gekalmeerd zijn. Al ruziend verlaten de raddraaiers weer het pand. Buiten slaat dan eindelijk de vlam in de pan. Na een laatste woordenwisseling breekt het gevecht los. "Voor ik het wist, deed ik mee. Na drie of vier klappen dacht ik ook 'okee', weet je." Jop zucht diep. Hij heeft sinds die tijd met niemand meer over het incident gepraat en het valt hem zwaar om het verhaal weer op te rakelen. "Drie dagen later heb ik mezelf aangegeven. We hebben onze excuses gemaakt en zelfs nog een cadeau gekocht voor een van die jongens. Was ik het wel niet helemaal mee eens, maar toch." Iwan gaapt hem aan. Ook Bullent weet wat er gaat komen. "Tijdens de rechtszaak ben ik aangewezen als hoofddader, omdat ik er steeds tussen stond. Maar we hebben allemaal honderd uur dienstverlening gekregen." Op zijn eigen verzoek werd hij aan het werk gezet tussen geestelijk gehandicapten. Dan breekt Jop's stem en hij moet voor de eerste keer zijn betoog staken. Er woedt een storm van emoties in zijn hoofd. Maar hij gooit zijn kop in de wind en vertelt door. "Ik heb het jullie en de programmaleiding niet verteld omdat ik me schaam voor wat er gebeurd is." Hij kan zijn tranen niet meer tegenhouden. "Ik heb de rekening al betaald, dacht ik. De rechter heeft me verzekerd dat dit niet op mijn strafblad terecht zou komen. Ik heb er alles aan gedaan om dit goed te maken, maar toch krijg ik weer de rekening." Esmeralda, Tessa en Antonette horen het verhaal van Jop met tranen in hun ogen aan. "De moeder van een van die twee jongens heeft de media ingeseind en dat interview staat morgen in de krant. En dat terwijl ze zelf tegen me gezegd heeft dat ze fout zaten." Nu Jop zijn zegje heeft gedaan, is het tijd voor zijn slotwoord. De passagiers op de bank weten wat er gaat komen. Hij slikt nog een keer en gooit het er dan maar uit. "De consequentie is dat ik het programma moet verlaten van de programmaleiding. Maar ik wil ook niet dat het programma benadeeld wordt." Zijn mede-passagiers schudden ongelovig hun hoofd. "Er kijkt een miljoen mensen naar ons en ik wil niet dat ik dat negatief beinvloed." Iedereen laat zijn tranen de vrije loop en Jop grijpt verblind door tranen de dichtstbijzijnde. Tessa huilt net als afgelopen zondag, toen Jop's vertrek een 1-aprilgrap bleek, en ze houdt Jop vast alsof ze hem nooit meer los wil laten. Dan valt Jop's oog op Iwan. De stille passagier huilt. "Hee witte ridder. Ik vind jou zo'n toffe pik. Ik hou van je." Jop gaat op zijn schoot zitten en samen huilen ze. Om Jop die weggaat. Om de leegte die achterblijft. Om Antonette die snikkend in de armen van Tessa ligt. En om de clown. Hij was maar een clown. En nu is hij thuis.MS

pi_256145
Tuurlijk, vnadaar dat er maar twee deelnemers op de bank mochten plaatsnemen. Is Azis er dan per ongeluk uitgestemd?

Ciao Michello

  vrijdag 7 april 2000 @ 03:00:00 #47
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_256146
De IWAN 1.3 nu ook met auto-suck. Bel nu en ontvang gratis de Tessa "hoe sus ik mijn geweten" videoband. Bestel nu voor deze fantastische aanbieding.

pi_256147
haha 7 april. Net zo'n flauwe grap als 1 april. Verschrikkelijke humor.


Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

pi_256148
Joepie! ik wordt geciteerd, ik voel me al een echte fokker!
Maar even on topic: "sorry voor het taalgebruik van me, ik was te emotioneel door het vertrek van jop en had zin om even lekker te schelden en guus muisarm met zijn anti jop praat werd het slachtoffer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')