*shivers*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
have no fear! for I, Zwabber, has returned!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi Tombola![]()
Ik quote mn eigen berichten nog even dan
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Over Haiti beknopt, de Alex is de broer van een user ( Fuente ) en hij is geadopteerd uit Haiti.
In november is hij met zn moeder daar heen gegaan, en hij is gebleven omdat ie graag iets voor zijn geboorteland wilde doen.
Hij woont met nog iemand in een huis met weeskinderen, en dat is onderdeel van een weeshuis en een project wat kinderen daar naar school laat gaan.
Het weeshuis is zwaar beschadigd en er zijn gewonden en doden gevallen daar, maar gelukkig niet in zijn huis en bij zijn kinderen.
Hij mocht nu meteen terug naar Nederland komen maar dat wil hij niet, hij wil daar blijven en helpen.
En nu gaat er heel snel iemand van de stichting die dat project daar vanuit hier begeleid daarheen, en die gaat spullen meenemen, en ze zamelen geld in.
Je kan dus spullen geven ( medische dingen zoeken ze vooral ) , of geld aan het schoolproject, of rechtstreeks geld aan Fuente overmaken zodat zij kopen wat er nodig is daar.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en wat ik dan echt heel mooi vind aan dit verhaal is dat die Alex daar dus kinderen die naar Nederland geadopteerd gaan worden al Nederlands leert![]()
En de kinderen uit zijn huis, die waren allemaal op de laatste dingetjes aan het wachten en zouden over een maand of 2 gehaald worden door hun Nederlandse adoptie ouders, maar die vertrekken waarschijnlijk morgen al, en zijn mss zondag wel al in NL , omdat er nu uitzonderingen gemaakt mogen worden , die kinderen worden allemaal vervroegd vrijgegeven![]()
En Alexander had pas gisteren voor het eerst echt contact met zijn familie hier, voor die tijd hadden ze wel op internet gelezen dat ie gesignaleerd was, maar hadden ze hem nog niet gesproken.
Er is nu ook een cameraploeg van RTL onderweg naar hem, zodat ze hem kunnen filmen daar, ze zitten niet in Port au Prince maar in een andere plaats.
Was je tot zo laat naar school?????????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Like no way in hell, je hebt ons gemist he cocoboyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga even teruglezen en alles quoten en reageren wat ik gemist heb hoor
Gaaaaaaa nou jij, dalijk bellen je ouders weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hier voor meer info:
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti**
Hmm dat schiet niet op, ik zal maar ff opstaan hequote:
*Stopt overloop dicht*quote:
Op dit moment hebben ze voldoende om de eerste keer mee te nemen aan spullen geloof ik, maar geld kunnen ze altijd gebruiken zodat ze gericht kunnen kopen wat er nodig is en daar niet te krijgen is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb clumsy_clown een PM gestuurd, die werkt op de OK en kan wellicht aan spullen komen die ze daar heel goed kunnen gebruiken.
quote:
Nigel Kennedy =quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar dan wel door Nigel Kennedy!![]()
Eet smakelijk Swab!
das wel zo ja, de vernederlandste musicals slaan meestal nergens opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Like no way in hell, je hebt ons gemist he cocoboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |