abonnement Unibet Coolblue
pi_77044369
overigens wel een erg lame manier om seizoen 7 af te sluiten. Wordt er zo een heisa gemaakt om jack en zijn infectie en nu is ie gewoon genezen.
pi_77044834
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

duim? Heel de hand toch?
Nee hoor, hier het bewijs



en de duim:

Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_77046524
Hoe was S7 voor Renee ook alweer afgelopen?
pi_77047429
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 02:18 schreef Merkie het volgende:
Is er niets in NY opgenomen?
Nope alles wordt bewerkt door een sfx bedrijf die hetzelfde doen voor de CSI series die ook in LA worden opgenomen.
pi_77047667
Ze doen heel veel met green screens tegenwoordig, ook voor wat gewoon normale stedelijke achtergronden lijken

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_77048263
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe was S7 voor Renee ook alweer afgelopen?
Ze liep het verhoorkamertje in om zo'n ongelooflijk asshole flink te gaan martelen voor informatie.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77048275
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Toch benieuwd wat er in die 8 maanden met haar gebeurd is dan.
Dat is toch gezegd, die is mentaal helemaal ingestort, automutilatie etc etc.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_77048451
Wat een supergave start van dit seizoen, en nog lekker realistisch ook Nu gaan we weer op de radio active tour, maar het ziet er allemaal nog lekker smakelijk uit.. Alleen die Renee Sorry hoor, maar ik vind haar totaal niet passen in een rol als undercover gangsterchick...
Where facts are few, experts are many.
pi_77049593
quote:
Heb je meer?
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:16:43 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77049710
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nope alles wordt bewerkt door een sfx bedrijf die hetzelfde doen voor de CSI series die ook in LA worden opgenomen.
Stom.
2000 light years from home
pi_77049797
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef SpeCulaes het volgende:

[..]

Dat is toch gezegd, die is mentaal helemaal ingestort, automutilatie etc etc.
Jah dat is inderdaad gewoon gezegd. Dat ze "ontslag heeft genomen" en totaal fucked up was die tijd erna.

Wat ik dan weer niet snap is het volgende. Jack gaat opeens toch verder met CTU om Renee te helpen eigenlijk en een beetje op te passen omdat hij denkt dat zij er nog niet klaar voor is. Maar die 2 hebben elkaar maar 24 uur gekend in totaal. Wat kan Jack het in godsnaam schelen wat haar gebeurd. Hij zij overigens zelf iets tegen Renee in de trend van: "They don't need you, they can handle themselfs."

Jack schoot Curtis wel zomaar even dood toen hij Tony wilde nakken en hem kende die al behoorlijk lang.

Dus doet Jack dit dan toch voor Renee omdat ie wat voor haar voelt? Iets anders kan ik niet bedenken.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:29:59 #262
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_77050213
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nope alles wordt bewerkt door een sfx bedrijf die hetzelfde doen voor de CSI series die ook in LA worden opgenomen.
Jep, en Heroes. Het bekende shot van Hiro op Times Square: helemaal uit de computer..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_77051606
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Stom.
Nou vooral budgettechnisch voordeliger, straten afzetten in NY, acteurs/crew/apparatuur daarheen laten komen etc etc loopt behoorlijk in de cijfers als het afzetten van bepaalde straten uberhaupt al mogelijk is. Niettemin hoop ik ook nog wel op shots van Jack bij bekende landmarks.
pi_77051701
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef niet_toegestaan het volgende:

[..]

Jah dat is inderdaad gewoon gezegd. Dat ze "ontslag heeft genomen" en totaal fucked up was die tijd erna.

Wat ik dan weer niet snap is het volgende. Jack gaat opeens toch verder met CTU om Renee te helpen eigenlijk en een beetje op te passen omdat hij denkt dat zij er nog niet klaar voor is. Maar die 2 hebben elkaar maar 24 uur gekend in totaal. Wat kan Jack het in godsnaam schelen wat haar gebeurd. Hij zij overigens zelf iets tegen Renee in de trend van: "They don't need you, they can handle themselfs."

Jack schoot Curtis wel zomaar even dood toen hij Tony wilde nakken en hem kende die al behoorlijk lang.

Dus doet Jack dit dan toch voor Renee omdat ie wat voor haar voelt? Iets anders kan ik niet bedenken.
Je denkt teveel, het is 24.
pi_77053573
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nope alles wordt bewerkt door een sfx bedrijf die hetzelfde doen voor de CSI series die ook in LA worden opgenomen.
Niet alles, ze hebben ook in NYC wat scenes gedaan. Maar veel zal het niet zijn idd.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_77054434
Aaron nog niet gespot
pi_77054724
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef niet_toegestaan het volgende:

[..]

Wat ik dan weer niet snap is het volgende. Jack gaat opeens toch verder met CTU om Renee te helpen eigenlijk en een beetje op te passen omdat hij denkt dat zij er nog niet klaar voor is. Maar die 2 hebben elkaar maar 24 uur gekend in totaal. Wat kan Jack het in godsnaam schelen wat haar gebeurd. Hij zij overigens zelf iets tegen Renee in de trend van: "They don't need you, they can handle themselfs."

Jack schoot Curtis wel zomaar even dood toen hij Tony wilde nakken en hem kende die al behoorlijk lang.

Dus doet Jack dit dan toch voor Renee omdat ie wat voor haar voelt? Iets anders kan ik niet bedenken.
Waarschijnlijk wel. Hij voelt zich denk ik verantwoordelijk voor Renee. Een tijdje terug zat Jack precies in dezelfde depressie. Hij herkent dat bij Renee en beseft dat het deels zijn schuld is. Ook weet hij dat hij de enige is die haar eruit kan helpen.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_77057374
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Je denkt teveel, het is 24.
Weet ik, wou et gewoon ff kwijt Ben groot fan van 24 verder hoor. Leukste serie die ik ooit gezien heb.

En over die Aaron, laat die aub niet terugkomen. Hij heeft zo'n hoofd.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:25:58 #269
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_77057908
Aaron is een eindbaas. .
Ik ga naar huis.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:29:00 #270
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_77060628
Vind het heel gemeen van Renee om die winkeldude zo te pijnigen. Ik had alvast uitgepland dat hij waarschijnlijk gratie zou krijgen ofzo omdat hij meehielp met een onderzoek.

Renee is wel sexy en ze hebben een kontshot gedaan voordat ze de lift binnenstapte, en dat was ook het gave aan de Renee scenes in 24
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:29:57 #271
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77060658
Hmmm... gisteravond is er niks meer van gekomen. Nu ultiem masochisme: ik moet van mezelf eerst de afwas doen voor ik 24 ga kijken
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77060754
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef nietzman het volgende:
Aaron is een eindbaas. .
pi_77064582
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef niet_toegestaan het volgende:

[..]

Jah dat is inderdaad gewoon gezegd. Dat ze "ontslag heeft genomen" en totaal fucked up was die tijd erna.

Wat ik dan weer niet snap is het volgende. Jack gaat opeens toch verder met CTU om Renee te helpen eigenlijk en een beetje op te passen omdat hij denkt dat zij er nog niet klaar voor is. Maar die 2 hebben elkaar maar 24 uur gekend in totaal. Wat kan Jack het in godsnaam schelen wat haar gebeurd. Hij zij overigens zelf iets tegen Renee in de trend van: "They don't need you, they can handle themselfs."

Jack schoot Curtis wel zomaar even dood toen hij Tony wilde nakken en hem kende die al behoorlijk lang.

Dus doet Jack dit dan toch voor Renee omdat ie wat voor haar voelt? Iets anders kan ik niet bedenken.
Iets anders is er ook niet, die romantische spanning was er in S7 ook wel een beetje tussen Renee en Jack.
Ik denk dat ze daar in dit seizoen nog wel wat mee gaan doen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:44:35 #274
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_77065562
Logisch. Iemand zoals Renee mag me gerust slaan met een zweep
When all else fails, you always have delusion.
pi_77066121
Heerlijk dat het weer begonnen is! Ik zit er alweer helemaal in. Met name dat einde met Renee. "I'm just getting started." Dat belooft nog wat.

Moet wel wennen aan al die nieuwe personages. Die Arno/Arlo vind ik heel irritant, ik hoop dat dat beter word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')