Ik heb een keer een puppy van 4 weken in de vriezer gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Praktisch inderdaad!
Wij hebben hier 4 cavia's in de vriezer gehad omdat mn zusje (ze waren ook van haar) op vakantie was...
Je mag hem hebben hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zei ik ook al!!! Ik wil met m trouwen!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja aan zn hartruis en het vocht achter zn longen, ik ken jou ook uit dat topic![]()
Ml-etje ook volgens mij toch?
En dat afscheid nemen, dat vind ik zoooo belangrijk.
De andere honden wisten meteen dat ie dr niet meer was.
Karel en Frits waren ook al bijna 10 jaar onafscheidelijk, maar ze roken, en liepen meteen weg.
Chico is de roedelleider en die miste hem wel een poos, die zat echt boos te doen dat Frits niet op commando zijn rug kwam likken, en die wachtte bij de lift en buiten op de hoekjes, want die moest de boel bij elkaar houden en er was er een niet bij.
Maar de andere 3 honden, die deden net of dr niks gebeurd was.
Ik weet zeker dat als ik zonder hun gegaan was en zonder Frits thuisgekomen was, dat ze dan waren blijven zoeken heel lang.
Maar we doen hier alles of met de chineesjes of met de hele roedel, dus ik nam ze automatisch mee hoor.
Wel opletten he; hij had gemeld dat ie nu in Duitsland zitquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor.Ik heb mijn J
J
H
tje.
![]()
Al zie ik die de laatste tijd weinig en aan kinderen gaan we niet beginnen. Hij komt nu zijn betalingsafspraken al niet na.![]()
Awww.... beebiepuppy.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een keer een puppy van 4 weken in de vriezer gehad.
Vriendin moest heel plotseling een paar dagen weg , nestje hier gebracht omdat dat pupje t al zo slecht deed en haar zoon niet durfde te flessen en zo.
Eerste flesje overlijdt ze in mn handen![]()
Vond ik niet erg of zo, ik ging er al van uit dat ze het niet zou redden.
Maar zij wilde haar wel nog graag zien en zo, dus die heb ik in een boterhammenzakje en een washandje zo mn vriezer in gemikt
Oh, dus je was er wel *tapt met voetje*quote:
Whut?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel opletten he; hij had gemeld dat ie nu in Duitsland zit
En ga er even van uit dat je bij elkaar blijft als je kinderen mocht krijgen; dan hoeft ie ook geen alimentatie te betalen
We houden wel van je hoor!quote:
Nét!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus je was er wel *tapt met voetje*![]()
Zeg, tombola, jij wil ook met iedereen trouwen en beebies maken, of niet?![]()
Als een warm bad..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nét!Gewoon echt met mijn neus in de boter
Dat schoot ook even door mijn hoofd ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus je was er wel *tapt met voetje*![]()
Speltip 34; Spreidt uw kansenquote:Zeg, tombola, jij wil ook met iedereen trouwen en beebies maken, of niet?![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zei ik ook al!!! Ik wil met m trouwen!
ja, ik zat op de 1e pagina van 558 maar die knurft heeft geen op gezetquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou nóg trotser zijn met een OP
Grapjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |