Jij.quote:
Whahaha hij zit weer tv te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi meneer Mletje, wat heb je een mooie wc!
ja? is het de pijn waard achteraf?quote:
ik heb een TT change aangevraagd op msnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend komt schoonvader Heer G halen.
Dan zal ik vragen of hij lekker heeft zitten ontkreuken en beuken in zijn keuken
jup!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja? is het de pijn waard achteraf?
Duw heer G dan eerst eff iets dat kan recorden in zijn handjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend komt schoonvader Heer G halen.
Dan zal ik vragen of hij lekker heeft zitten ontkreuken en beuken in zijn keuken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
tt aangepast
Ik zag je post te laat in het andere topicquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:05 schreef Greys het volgende:@ TT
Die andere vond ik ook niet erg hoor
Maar deze is leuker!
Oh maar mijn wil is geen wet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag je post te laat in het andere topic
ja? Zou je het weer doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup!
Soms nog wat smurrie. Maar dat duurt maar een half daggie
Een leuk verhaal ofzo? eeeeeeeh...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Grmmppff zaterdagavond is niet de tijd om aan werk te denken![]()
iemand iets leuks?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik vind la Kaandorp niet zo leuk.
*zapt*quote:
Lag het dus niet aan mij. Dat aapje was gewoon flauw vonnik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik vond alleen dat nummer over 'zo iemand met een zogenaamd zwaar leven' hilarisch.
En dat stukje dat je wel eens een bejaarde kunt ophalen wel leuk
Verder valt het tegen. Vroegah was ze echt veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |