Das niet helemaal waar hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je van jonge kaas al over je nek gaat, je oude kaas niet hoeft te overwegen
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnenquote:
Ik ben dól op hysterische FIPO's!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Neequote:
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op hysterische FIPO's!
Elies, kom d'r maar in!
Mijnes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die wil ik!!!!
![]()
*nu bijlezen gaat*
Goedemorgen allemaal!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dadelijk eerst weken in en bad met Hot Toddie.En daarna naar de Action, bleek en ander spul kopen. En misschien nog wat kauwstaven bij de dierenwinkel. Heb inmiddels 175 euro aan donaties binnen!
Dat krijg ik nooit opgekocht aan Gourmet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wat apart houden als eerste start voor de adoptie van de F&F dieren. Wat vinden jullie, tis immers ook jullie geld.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Geitenkaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
er zijn zat mensen die oude kaas wel lusten en jonge niet...
en je hebt witschimmel
blauwschimmel
roodkorst...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =" gevalletje werd
dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoor
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dusquote:
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geitenkaas![]()
Ik heb vandaag een of ander heel erg lekker Frans kaasje met bieslook op roggebrood in mn bento
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)
Schapenkaas vind ik ook heerlijk!
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dus![]()
Jij snapt me wel![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier iedereen morgen bij DTH![]()
Ik heb Nok al een tijdje niet gezien, telkens als ik hier even kwam spieken. Alles goed met haar?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraam
Jaaaaaaa dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijn
Ik heb een uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |