abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76575724
net gereserveerd voor camping appelhof te terschelling!!!
pi_76580550
je moet naar Renesse of Appelhof gaan. daar komen veel jongeren enzo.
volgens mij was de prijs van één van die twee 150 euro voor een weekje
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_76582676
Aangezien de (jongeren)reisfolders al weer een paar weken thuis liggen en januari al een paar daagjes oud is leek het me onderhand wel eens tijd voor een vakantietopic. Wijzelf boeken bijna altijd al begin januari, dan heb je nog alle keus en meestal heb je ook nog eens vroegboek korting

Na 3 keer met de bus op vakantie geweest te zijn (Rimini, Salou ( ) en Novalja) vinden we het maar eens tijd dat we met het vliegtuig gaan. En aangezien we alle 4 arme paupers zijn en graag naar Turkije wilden is het dit jaar 8 daagjes Alanya (20 augustus) voor 360 pleuro geworden. Iemand ooit geweest verder?

En waar gaan de rest van de pubers heen? Ik heb het idee dat veel (kut)pubers weer naar Chersonissos gaan, maar ik zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden
Patat Friet
pi_76582741
Hee, dat kutpubers dat hoeft niet hoor ! Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit waar ik heen ga ik ga een last minute boeken waarschijnlijk of naar het Sziget in Boedapest.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:31:56 #55
215011 Placenta
eating your placenta
pi_76582746
tvpppppppp
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_76582778
Waarom is Salou altijd zo populair onder de kutpubers. Het lijkt me echt kut daar.

Ik wil een keer naar Noorwegen.
pi_76582852
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is Salou altijd zo populair onder de kutpubers. Het lijkt me echt kut daar.

Ik vond het ook echt een vreselijke vakantie toen. We gingen ook nog eens 2 weken. In Salou zijn echt veel te veel discotheken enzo. Dus alle uitgaangsgelegenheden zitten er maximaal halfvol

Nooit meer
Patat Friet
pi_76583175
Nou het gaat me niet daarom
Of... misschien JUIST daarom. Als dat het enige is wat er "leuk" is...

Er is zon, zee, strand, nou wat leuk... met irritante TMF aanhangende pubers die er willen los gaan en soa's oplopen.

Nee, geef mij maar Noorwegen.
Of Zweden.
Of Nieuw-Zeeland.
Of Peru.

En ik wil ook wel de pyramides zien in Egypte. En de Chinese Muur in... ja daar. Mooie imposante dingen.
Maar nee, mensen willen op vakantie om de discotheek in te gaan... !
pi_76583376
Jongerenvakantie
Lijkt op elkaar.
Just saying.

Geen idee waar ik heen ga nog, zie ik nog wel
pi_76583421
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Jongerenvakantie
Lijkt op elkaar.
Just saying.

Heh wat raar, ik heb dat hele topic niet gezien ! Even vragen of ze kunnen mergen en anders zet ik een slotje op deze.
pi_76583452
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Hahaa. In Pacha was het bier sowieso onder de ¤3,-
Cocktails niet. En in flashback was het iets van 8 euro per flesje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_76583453
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Jongerenvakantie
Lijkt op elkaar.
Just saying.

Dat is meer een ervaringen topic, vooral met betrekking op examenreizen. Dit is een topic over waar de pubertjes heen gaan in 2010
Patat Friet
pi_76583494
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 @ 22:50 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dat is meer een ervaringen topic, vooral met betrekking op examenreizen. Dit is een topic over waar de pubertjes heen gaan in 2010
Pubervakantietopic of jongerenvakantietopic. Veel verschil vind ik er niet in, behalve dat jongeren nog nét iets breder gezien kan worden
Overigens gaat het niet over examenreizen.
Daarom vond ik het vreemd, en tipte ik BT even
pi_76583550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Pubervakantietopic of jongerenvakantietopic. Veel verschil vind ik er niet in, behalve dat jongeren nog nét iets breder gezien kan worden
Overigens gaat het niet over examenreizen.
Daarom vond ik het vreemd, en tipte ik BT even
Ik heb juist dit topic geopend omdat ik die andere lang niet algemeen/centraal genoeg vond.

Maargoed als jullie een slotje op dit prachttopic willen gaat u gang
Patat Friet
pi_76583629
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 @ 22:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik heb juist dit topic geopend omdat ik die andere lang niet algemeen/centraal genoeg vond.

Je kunt altijd aan BT of TS vragen of de OP concreter of algemener kan.
Ik zeg niet dat je redenen kut zijn hoor Maar 9 van dezelfde topics is gewoon irritant
pi_76583920
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
Ja. Maar jij vindt alles kut. Salou is tof.
pi_76584085
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Kijk nu is ie gewoon geïntegreerd in dit topic prachtig toch?
pi_76584647
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Ja. Maar jij vindt alles kut. Salou is tof.
Als je verder leest zie je wat ik wel leuk vind.
Hou eens op met reageren "jij vindt alles kut", want daarmee zet je jezelf een beetje dom neer.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Kijk nu is ie gewoon geïntegreerd in dit topic prachtig toch?
Nice. Topics worden een keer gemerged.
pi_76590659
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef ganzenherder het volgende:
Aangezien de (jongeren)reisfolders al weer een paar weken thuis liggen en januari al een paar daagjes oud is leek het me onderhand wel eens tijd voor een vakantietopic. Wijzelf boeken bijna altijd al begin januari, dan heb je nog alle keus en meestal heb je ook nog eens vroegboek korting

Na 3 keer met de bus op vakantie geweest te zijn (Rimini, Salou ( ) en Novalja) vinden we het maar eens tijd dat we met het vliegtuig gaan. En aangezien we alle 4 arme paupers zijn en graag naar Turkije wilden is het dit jaar 8 daagjes Alanya (20 augustus) voor 360 pleuro geworden. Iemand ooit geweest verder?

En waar gaan de rest van de pubers heen? Ik heb het idee dat veel (kut)pubers weer naar Chersonissos gaan, maar ik zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden
Alanya is wel tof, maar alleen om te stappen en in de zon te liggen, voor cultuur en een enigzins mooie omgeving moet je veel meer aan de westkust zijn, alanya/antalya is één dorre, droge bende..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:58:55 #70
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_76594239
Ik ben dan wel zo'n 'kutpuber' denk ik Op naar Chersonissos Mensen ervaringen met Chersonisson? Ben wel benieuwd
pi_76605374
niemand naar ap pelhof 17 juli?
pi_76613079
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand ooit geweest verder?
Ik ben wel eens in Antalya geweest, ligt er ongeveer bij in de buurt. Het enige was ik mij kan herinneren is dat het water in het zwembad tering koud was

@ TS
Sunnybeach in Bulgarije schijnt populair te zijn. Al gaan er wel heel veel mensen heen de laatste tijd... Schijnt een mooie overstap te zijn van 'Nederland' naar het buitenland.
Ook heb je Blanes (erg dichtbij Lloret). Ook goed weer e.d. en het is goedkoper dan Lloret volgens mij.

En Chersonissos heb je (al die Karaoke barretjes langs het strand ) Stukken warmer naar mijn mening en erg leuk
pi_76613171
Dit jaar de vrienden voorop met de motor, ik erachteraan met wat vriendinnen in de auto, en rondrijden maar! Het plan is een festival in Belgie te gaan bezoeken en vanaf daar door te rijden naar Spanje met veel stops onderweg!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76613203
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef DoggyDog het volgende:

[..]

Ik ben wel eens in Antalya geweest, ligt er ongeveer bij in de buurt. Het enige was ik mij kan herinneren is dat het water in het zwembad tering koud was

@ TS
Sunnybeach in Bulgarije schijnt populair te zijn. Al gaan er wel heel veel mensen heen de laatste tijd... Schijnt een mooie overstap te zijn van 'Nederland' naar het buitenland.
Ook heb je Blanes (erg dichtbij Lloret). Ook goed weer e.d. en het is goedkoper dan Lloret volgens mij.

En Chersonissos heb je (al die Karaoke barretjes langs het strand ) Stukken warmer naar mijn mening en erg leuk
Blanes verschilt qua prijs echt niks vergeleken met Lloret hoor!
Plus er is een goeie treinverbinding, hop je zo alle plaatjes langs de kust af inclusief Barca voor een paar centjes.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76613218
Jij kijkt uit naar het autorijden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')