Ik vond het ook echt een vreselijke vakantie toen. We gingen ook nog eens 2 weken. In Salou zijn echt veel te veel discotheken enzo. Dus alle uitgaangsgelegenheden zitten er maximaal halfvolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is Salou altijd zo populair onder de kutpubers. Het lijkt me echt kut daar.
Ik wil een keer naar Noorwegen.
Heh wat raar, ik heb dat hele topic niet gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Jongerenvakantie
Lijkt op elkaar.
Just saying.
Geen idee waar ik heen ga nog, zie ik nog wel
Cocktails niet. En in flashback was het iets van 8 euro per flesje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hahaa. In Pacha was het bier sowieso onder de ¤3,-
Dat is meer een ervaringen topic, vooral met betrekking op examenreizen. Dit is een topic over waar de pubertjes heen gaan in 2010quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Jongerenvakantie
Lijkt op elkaar.
Just saying.
Geen idee waar ik heen ga nog, zie ik nog wel
Pubervakantietopic of jongerenvakantietopic. Veel verschil vind ik er niet in, behalve dat jongeren nog nét iets breder gezien kan wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is meer een ervaringen topic, vooral met betrekking op examenreizen. Dit is een topic over waar de pubertjes heen gaan in 2010
Ik heb juist dit topic geopend omdat ik die andere lang niet algemeen/centraal genoeg vond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pubervakantietopic of jongerenvakantietopic. Veel verschil vind ik er niet in, behalve dat jongeren nog nét iets breder gezien kan worden
Overigens gaat het niet over examenreizen.
Daarom vond ik het vreemd, en tipte ik BT even
Je kunt altijd aan BT of TS vragen of de OP concreter of algemener kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 22:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb juist dit topic geopend omdat ik die andere lang niet algemeen/centraal genoeg vond.
Maargoed als jullie een slotje op dit prachttopic willen gaat u gang
Ja. Maar jij vindt alles kut. Salou is tof.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is Salou altijd zo populair onder de kutpubers. Het lijkt me echt kut daar.
Ik wil een keer naar Noorwegen.
Kijk nu is ie gewoon geïntegreerd in dit topicquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb juist dit topic geopend omdat ik die andere lang niet algemeen/centraal genoeg vond.
Maargoed als jullie een slotje op dit prachttopic willen gaat u gang
Als je verder leest zie je wat ik wel leuk vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar jij vindt alles kut. Salou is tof.
Nice.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk nu is ie gewoon geïntegreerd in dit topicprachtig toch?
Alanya is wel tof, maar alleen om te stappen en in de zon te liggen, voor cultuur en een enigzins mooie omgeving moet je veel meer aan de westkust zijn, alanya/antalya is één dorre, droge bende..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef ganzenherder het volgende:
Aangezien de (jongeren)reisfolders al weer een paar weken thuis liggen en januari al een paar daagjes oud is leek het me onderhand wel eens tijd voor een vakantietopic. Wijzelf boeken bijna altijd al begin januari, dan heb je nog alle keus en meestal heb je ook nog eens vroegboek korting![]()
Na 3 keer met de bus op vakantie geweest te zijn (Rimini, Salou () en Novalja) vinden we het maar eens tijd dat we met het vliegtuig gaan. En aangezien we alle 4 arme paupers zijn en graag naar Turkije wilden is het dit jaar 8 daagjes Alanya (20 augustus) voor 360 pleuro geworden. Iemand ooit geweest verder?
En waar gaan de rest van de pubers heen? Ik heb het idee dat veel (kut)pubers weer naar Chersonissos gaan, maar ik zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden
Ik ben wel eens in Antalya geweest, ligt er ongeveer bij in de buurt. Het enige was ik mij kan herinneren is dat het water in het zwembad tering koud wasquote:
Blanes verschilt qua prijs echt niks vergeleken met Lloret hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef DoggyDog het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Antalya geweest, ligt er ongeveer bij in de buurt. Het enige was ik mij kan herinneren is dat het water in het zwembad tering koud was
@ TS
Sunnybeach in Bulgarije schijnt populair te zijn. Al gaan er wel heel veel mensen heen de laatste tijd... Schijnt een mooie overstap te zijn van 'Nederland' naar het buitenland.
Ook heb je Blanes (erg dichtbij Lloret). Ook goed weer e.d. en het is goedkoper dan Lloret volgens mij.
En Chersonissos heb je(al die Karaoke barretjes langs het strand
) Stukken warmer naar mijn mening en erg leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |