abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:35:31 #1
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76520700
Thema-avond over SOA’s

Wees geen mietje en laat je testen!
Zorg dat héél Nederland snapt dat het héél dom is om met een SOA rond te lopen!

Wil jij, met vele anderen, meewerken aan een nieuw televisieprogramma voor de NCRV en (buiten beeld!) een soa- test doen en je ervaringen hierover delen met ons?

Het gratis onderzoek wordt niet door ons gefilmd en niemand komt de testuitslag te weten! Alleen jij hebt recht om al je gegevens in te zien.
Artsen & verpleegkundigen hebben een beroepsgeheim. Ook de televisiemakers krijgen geen enkele informatie!

Er gebeuren géén enge dingen met wattenstaafjes en alle seksuele geaardheden zijn welkom!

Ben jij 6 & 13 februari a.s. in de gelegenheid om mee te werken aan dit spraakmakende project?
En als je 7 maart in de televisiestudio in Hilversum o.l.v. Harm Edens en Evelien Bosch wil doorpraten over je testervaringen…dan ligt er een spannende beloning voor je klaar.

Mail voor meer informatie of aanmelding naar soa@skyhightv.nl of sms SOA naar 7373.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:29:28 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76527243
Mocht je in discussie willen of heb je vragen aan de makers van het programma: Welke FOK!ker doet er mee met de SOA test?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')