Kevin uit Rotterdamquote:
Klinkt goed! Netjes hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Niet helemaal vanzelf, ik loop sinds vorig jaar bij een psycholoog en had ook aangegeven dat ik weer wilde gaan autorijden. En toen ben ik met mijn vriend op het industrieterrein gaan rijden. De eerste keer viel ik continue stil en kreeg ik een paniekaanval en heb m'n vriend helemaal verrot gescholden. Daarna ben ik 's avonds met 'n moeder gaan rijden en heb een lijstje opgesteld met dingen die ik wilde bereiken. Bijvoorbeeld dus alleen naar de stad rijden, op de snelweg etc. En toen ik eenmaal aan het rijden was heb ik zelfs een paar stappen overgeslagen en nu rijd ik eigenlijk nog stevig door ook
.
Die Kevinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Kevin uit Rotterdam
"Ik vind gewoon dat een vrouw respect toont als ze alles doorslikt wat je in haar mond spuit. Maar ik vind dat je als man ook wel aan de vrouwtjes mag denken door de smaak te verbeteren. In de clubs waar ik kom praten de meisjes met elkaar en ze willen nu gewoon weten of het waar is dat mijn zaad zoet van smaak is. Als een vrouwtje met me meegaat weet ik gewoon dat ze mijn zaad wil proeven en dat ze wil opscheppen tegen over haar vriendinnen."
![]()
![]()
Top!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik snel of wat
(met het topic maken dan)
Een zoete witte pastasausquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef JJH het volgende:
Ik had een TT met witte pastasaus in gedachten.
Precies, je mag best een beetje 'aan de vrouwtjes denken'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kevin uit Rotterdam
"Ik vind gewoon dat een vrouw respect toont als ze alles doorslikt wat je in haar mond spuit. Maar ik vind dat je als man ook wel aan de vrouwtjes mag denken door de smaak te verbeteren. In de clubs waar ik kom praten de meisjes met elkaar en ze willen nu gewoon weten of het waar is dat mijn zaad zoet van smaak is. Als een vrouwtje met me meegaat weet ik gewoon dat ze mijn zaad wil proeven en dat ze wil opscheppen tegen over haar vriendinnen."
![]()
![]()
Veeg....me....op!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kevin uit Rotterdam
![]()
![]()
Ik moest ff snel wat verzinnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef JJH het volgende:
Ik had een TT met witte pastasaus in gedachten.
Zullen we zaterdag samen driften?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus moet ik het met jouw auto komen proberen![]()
Wel beter voor mijn no claim
Wouw, knap hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 20:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Niet helemaal vanzelf, ik loop sinds vorig jaar bij een psycholoog en had ook aangegeven dat ik weer wilde gaan autorijden. En toen ben ik met mijn vriend op het industrieterrein gaan rijden. De eerste keer viel ik continue stil en kreeg ik een paniekaanval en heb m'n vriend helemaal verrot gescholden. Daarna ben ik 's avonds met 'n moeder gaan rijden en heb een lijstje opgesteld met dingen die ik wilde bereiken. Bijvoorbeeld dus alleen naar de stad rijden, op de snelweg etc. En toen ik eenmaal aan het rijden was heb ik zelfs een paar stappen overgeslagen en nu rijd ik eigenlijk nog stevig door ook
.
Gheyllllquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Zullen we zaterdag samen driften? [ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kevin uit Rotterdam
![]()
![]()
quote:
Beestjes aaienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, mijn vraag.
Ik weet nog niet of ik zaterdag dus wel of niet kom... maar om even wat vragen te beantwoorden...
Wat gaan we er doen?
Hoelaat gaan we er heen?
Gaan we ook ergens eten/drinken afgezien van de mac?
Nou, dat was het voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |