maar je was toch 9?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij zijn ook analoog, maar ik heb een scanner.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hier 1 kinderfoto van mij en vanwege de TT zal ik die even scannen
Was ik al een tijdje van plan trouwens, maar ik ben lui
Neeeeee die van mn oma waren keilief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Eeeeeeeeww, ganzen zijn enge krengen.
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal straks eens kijken of ik nog oude kinderfoto's heb hier (meesten liggen bij mijn ouders) en ze onder de scanner gooien. Ben benieuwd of ik die aan het werk krijg.
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet meequote:
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet mee [ afbeelding ]
Ja nee, ik wil het gelijk goed doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
Ja! Zo heb ik het eerst ook gedaan want te lui om te scannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
In het verborgen laatje dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |