quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
plop
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
Zo.....deze keer geen LaPo voor mij
Sudderplankje in de keuken in volle bezetting
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
plankje warm vleesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
das de goede houding van de mond ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das de goede houding van de mond ja!
Jezus, TombolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
quote:
Nee, viespeuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
wat lief!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?quote:
mja sorry...quote:
Heb nog zo'n plankje boven de andere verwarming maar daar zijn ze bijna nooit te vinden...reden.....quote:
We zaten hier ook wel eens met marktplaatsadvertenties. Hondje aan 't eind van zijn latijn, moest weg om een kerel oid na tig jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?
Jahaaaaaa, was klaar, nu een peuk om het af te maken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |