abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76417245

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
    Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 9 januari lijstje staat HIER
  • J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
    pi_76417264
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat zeg je? Ik denk alleen nog aan fluitlollies .
    Zover was ik net nog niet.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      maandag 4 januari 2010 @ 21:58:34 #3
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_76417282
    Ik heb vroeger op hockey gezeten (I know ) en daar nam ik altijd een wit bolletje met een kroket en mayo na de wedstrijd
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_76417290
    Memories.

En dan die waterijsjes met twee stokjes.
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Designer maandag 4 januari 2010 @ 21:58:59 #5
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_76417305
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja echt.
    "HEB JE GODVERDOMME AL MN EIEREN KAPOT STAAN SMIJTEN OP ZONDAG KUTKIND, HOE KOM IK NU AAN NIEUWE EIEREN, DENK TOCH ES NAAAAAA".
    Zoiets zei ze.
    Maar dan plat Mestreechs.
    Ik zweer het
    HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???

🐙
    pi_76417306
    nou hij vond het niet echt leuk maar het is gelukt hoor met de antivlooienspray

Designer maandag 4 januari 2010 @ 21:59:47 #7
    266257 crew  DeZwabber
    pi_76417353
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:

[ afbeelding ]
    nu nog de engemenerenmetmutsenspray erop
    🐙
    pi_76417354
    tvp en truste
      maandag 4 januari 2010 @ 22:00:05 #9
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_76417370
    Nee maar serieus he, de zoon van die stinkcollega van me, die heeft een vriendin, die een kind heeft ( ze was zwanger toen ze hem leerde kennen dus dat kind is niet van hem ).
    En zij past daar wel es op.
    En dan vertelt ze heel trots dat ie al danoontjes en appelmoes eet zo goed, en hij drinkt ook appelsap en zo.
    Kind is 1,5 maand jonger dan die van mn zusje en dies nog geen 6 maanden.
    Die van mn zusje hangt alleen nog maar aan de tiet, das mss t andere uiterste, maar dit is echt zo een kind dat straks als ie een jaar is al chips en lollies vreet hoor
    Hij had ook al een slagroomsoesje op!
    En met kerst had ie ook alles geproefd.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 22:00:13 #10
    163650 Greys
    pi_76417376
    quote:

[ afbeelding ]
    Hihihihi
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_76417380
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???

Vorig topic was voor de verbittering, nu zijn we lief en nostalgisch.
      Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:00:44 #12
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76417404
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja idd!
    Ik zag laatst op zondagochtend jochies van een jaar of 5 met zakken chips buiten rondlopen, om een uur of 10.
    Liggen die ouders dan nog in hun nest of wat?
    En ik heb es een ventje dat ik goed kende aan zn oor uit het gebouw hier bij zn moeder afgeleverd omdat ie eieren vanuit de 5e verdieping op mijn honden aan het gooien was ( gooide mis, maar hij had dr schade mee kunnen aanrichten van zo hoog, en hij was mss 6 jaar of zo ).
    Werd zn moeder boos.
    Over de eieren.

oooh wat erg!
    Ik zal ook niet beweren dat die van mij engeltjes zijn hoor, die halen ook gerust wel wat uit maar voor half 10/10 uur komen ze hier de deur niet uit, en we ontbijten samen en zeker geen chips
    Oh en met eieren gooien is elk jaar wel een goed voornemen van Joey maar hij verslaapt zich elk jaar voor luilakken hier

Of dan van die ouders die alles van andere kinderen zien maar in de overtuiging leven dat die van hen nooit iets doen

Joey stond volgens mij deze of vorige zomer hier aan de deur met een vlinder in zijn handen, hij had hem afgepakt van buurjongetjes die zijn vleugeltjes stuk gemaakt hadden, met tranen in zijn ogen vroeg hij of de vlinder misschien op een plant bij ons in de tuin mocht. Hij was zwaar verontwaardigd omdat de buurjongen het beestje zo toegetakeld had dus ik raadde hem aan om het jongetje en zijn vader (die op dat moment ook buiten was) te vertellen dat hij het zo erg vond.

Maar toen hij beiden aansprak werd hij door de vader weg gestuurd omdat zijn zoontje werd opgevoed met het verhaal van god en dergelijke dingen nooit zou doen. Die zelfde avond stond die buurman boos voor de deur omdat Joey tegen het jochie had gezegd: "Weet je wel dat het hartstikke zielig is om die vlinder zijn vleugels kapot te maken, hoe zou je het vinden als ik de poten van hond af zou pakken? "

Van de zomer stond die zelfde man hier voor de deur omdat Samara op zijn auto had geslagen, ik snapte er niets van maar riep Samara binnen voor mijn andere-mensen-spullen preek en ze moest binnen blijven. Na een half uurtje stond er een buurmeisje voor de deur want die had medelijden met Samara.

Wat was er nou gebeurd.....Ze hadden met z'n drieen bij de auto gestaan van de buurman en het zoontje had gezegd dat er iemand in de kofferbak zat, samara en buurmeisje geloofden het niet waarop het jochie zei: "Echt waar! Klop maar eens". Samara klopt en het buurjochie begint acuut om zijn vader te brullen.
    Het buurmeisje wilde op mijn verzoek het verhaal ook wel aan de buurman vertellen waarop het jochie naar binnen verdween en er weken geen woorden maar alleen vuile blikken mijn kant op kwamen
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
      maandag 4 januari 2010 @ 22:00:57 #13
    176471 oh-oh
    pi_76417422
    quote:

[..]

Ja nee zo slim is die mama niet.
    Tis de mama met dr broodfoknepchihuahuaminipup
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_76417430
    quote:

[ afbeelding ]
    Het idee was dat je het gezichtje van de poes beschermde.
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 22:01:21 #15
    163650 Greys
    pi_76417439
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
    tvp en truste
    Trust Bekkie!

Fluitlollies bestaan niet meer geloof ik...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:01:39 #16
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76417454
    quote:

[ afbeelding ]
    Oooooh
      Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:02:02 #17
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76417475
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Trust Bekkie!

Ze waren wel lekker he
      maandag 4 januari 2010 @ 22:02:26 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_76417497
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nu nog de engemenerenmetmutsenspray erop
    LOL! Ik moest lachen
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:02:35 #19
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76417505
    quote:

[..]

pi_76417551
    quote:

[..]

Trust Bekkie!

Ik geloof het ook niet.

Zo mooi... en maar erop blazen. Tot je het mondstukje zo kapot had gezeverd dat het smolt of afbrak. En dan HAP!
      Designer maandag 4 januari 2010 @ 22:03:33 #21
    266257 crew  DeZwabber
    pi_76417558
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
    Nee maar serieus he, de zoon van die stinkcollega van me, die heeft een vriendin, die een kind heeft ( ze was zwanger toen ze hem leerde kennen dus dat kind is niet van hem ).
    En zij past daar wel es op.
    En dan vertelt ze heel trots dat ie al danoontjes en appelmoes eet zo goed, en hij drinkt ook appelsap en zo.
    Kind is 1,5 maand jonger dan die van mn zusje en dies nog geen 6 maanden.
    Die van mn zusje hangt alleen nog maar aan de tiet, das mss t andere uiterste, maar dit is echt zo een kind dat straks als ie een jaar is al chips en lollies vreet hoor
    Hij had ook al een slagroomsoesje op!
    En met kerst had ie ook alles geproefd.
    ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbal

en die moeder " I'M NOT GONNA DENY MY KID A HAMBURGER, IF HE WANTS A HAMBURGER!!!!"
    en het was ook nog zo;n stereotype dikke negerin, die met haar hoofd schudde en met haar vingers knipte
    🐙
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 22:03:45 #22
    163650 Greys
    pi_76417573
    Oh Senes, dan moet je toch ook af en toe even enorm tot tien tellen denk ik
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 4 januari 2010 @ 22:04:30 #23
    176471 oh-oh
    pi_76417624
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef senesta het volgende:

[..]

oooh wat erg!
    Ik zal ook niet beweren dat die van mij engeltjes zijn hoor, die halen ook gerust wel wat uit maar voor half 10/10 uur komen ze hier de deur niet uit, en we ontbijten samen en zeker geen chips
    Oh en met eieren gooien is elk jaar wel een goed voornemen van Joey maar hij verslaapt zich elk jaar voor luilakken hier

Of dan van die ouders die alles van andere kinderen zien maar in de overtuiging leven dat die van hen nooit iets doen

Joey stond volgens mij deze of vorige zomer hier aan de deur met een vlinder in zijn handen, hij had hem afgepakt van buurjongetjes die zijn vleugeltjes stuk gemaakt hadden, met tranen in zijn ogen vroeg hij of de vlinder misschien op een plant bij ons in de tuin mocht. Hij was zwaar verontwaardigd omdat de buurjongen het beestje zo toegetakeld had dus ik raadde hem aan om het jongetje en zijn vader (die op dat moment ook buiten was) te vertellen dat hij het zo erg vond.

Maar toen hij beiden aansprak werd hij door de vader weg gestuurd omdat zijn zoontje werd opgevoed met het verhaal van god en dergelijke dingen nooit zou doen. Die zelfde avond stond die buurman boos voor de deur omdat Joey tegen het jochie had gezegd: "Weet je wel dat het hartstikke zielig is om die vlinder zijn vleugels kapot te maken, hoe zou je het vinden als ik de poten van hond af zou pakken? "

Van de zomer stond die zelfde man hier voor de deur omdat Samara op zijn auto had geslagen, ik snapte er niets van maar riep Samara binnen voor mijn andere-mensen-spullen preek en ze moest binnen blijven. Na een half uurtje stond er een buurmeisje voor de deur want die had medelijden met Samara.

Wat was er nou gebeurd.....Ze hadden met z'n drieen bij de auto gestaan van de buurman en het zoontje had gezegd dat er iemand in de kofferbak zat, samara en buurmeisje geloofden het niet waarop het jochie zei: "Echt waar! Klop maar eens". Samara klopt en het buurjochie begint acuut om zijn vader te brullen.
    Het buurmeisje wilde op mijn verzoek het verhaal ook wel aan de buurman vertellen waarop het jochie naar binnen verdween en er weken geen woorden maar alleen vuile blikken mijn kant op kwamen
    Jaaaa maar je hebt kattenkwaad en je hebt kutstreken he.
    Wij gooiden giebelend plensjes water boven uit het raam op mensen die voorbij fietsten.
    En als ze dan aanbelden deed mn vader open en die ging dan buitenlands praten en zeggen dat de mensen die boven woonden niet thuis waren en dan kwam ie boos naar boven om ons streng toe te spreken terwijl we mn moeder beneden hoorden gieren van t lachen
    Of we gingen met de afstandbediening van de tv bij andere mensen door het raam zappen als dr voetbal of zo op was
    Zulke poepige dingen
    ( Groucho Marx )
      Moderator maandag 4 januari 2010 @ 22:04:57 #24
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_76417644
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
    Oh Senes, dan moet je toch ook af en toe even enorm tot tien tellen denk ik
    Hou op...schei uit

Maar die man denkt serieus dat ik een heks ben
    Hij heeft hier al eens een cdtje door de brievenbus geduwd over wat hekserij en wicca met kinderen zou doen
      Designer maandag 4 januari 2010 @ 22:05:07 #25
    266257 crew  DeZwabber
    pi_76417652
    quote:

[..]

Trust Bekkie!

er zijn vast nog wel lieve meneren in regenjassen / zwemleraren die kleine kinderen een fluitlollie geven hoor
    🐙
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')