Zover was ik net nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik denk alleen nog aanfluitlollies
.
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???quote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt.
"HEB JE GODVERDOMME AL MN EIEREN KAPOT STAAN SMIJTEN OP ZONDAG KUTKIND, HOE KOM IK NU AAN NIEUWE EIEREN, DENK TOCH ES NAAAAAA".
Zoiets zei ze.
Maar dan plat Mestreechs.
Ik zweer het
nu nog de engemenerenmetmutsenspray eropquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
nou hij vond het niet echt leuk maar het is gelukt hoor met de antivlooienspray
![]()
[ afbeelding ]
Hihihihiquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik zag laatst op zondagochtend jochies van een jaar of 5 met zakken chips buiten rondlopen, om een uur of 10.
Liggen die ouders dan nog in hun nest of wat?
En ik heb es een ventje dat ik goed kende aan zn oor uit het gebouw hier bij zn moeder afgeleverd omdat ie eieren vanuit de 5e verdieping op mijn honden aan het gooien was ( gooide mis, maar hij had dr schade mee kunnen aanrichten van zo hoog, en hij was mss 6 jaar of zo ).
Werd zn moeder boos.
Over de eieren.
Ja nee zo slim is die mama niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???
Het idee was dat je het gezichtje van de poes beschermde.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze waren wel lekker hequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Fluitlollies bestaan niet meer geloof ik...
LOL!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog de engemenerenmetmutsenspray erop
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbalquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar serieus he, de zoon van die stinkcollega van me, die heeft een vriendin, die een kind heeft ( ze was zwanger toen ze hem leerde kennen dus dat kind is niet van hem ).
En zij past daar wel es op.
En dan vertelt ze heel trots dat ie al danoontjes en appelmoes eet zo goed, en hij drinkt ook appelsap en zo.
Kind is 1,5 maand jonger dan die van mn zusje en dies nog geen 6 maanden.
Die van mn zusje hangt alleen nog maar aan de tiet, das mss t andere uiterste, maar dit is echt zo een kind dat straks als ie een jaar is al chips en lollies vreet hoor![]()
Hij had ook al een slagroomsoesje op!
En met kerst had ie ook alles geproefd.
Jaaaa maar je hebt kattenkwaad en je hebt kutstreken he.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
oooh wat erg!
Ik zal ook niet beweren dat die van mij engeltjes zijn hoor, die halen ook gerust wel wat uit maar voor half 10/10 uur komen ze hier de deur niet uit, en we ontbijten samen en zeker geen chips![]()
Oh en met eieren gooien is elk jaar wel een goed voornemen van Joey maar hij verslaapt zich elk jaar voor luilakken hier![]()
Of dan van die ouders die alles van andere kinderen zien maar in de overtuiging leven dat die van hen nooit iets doen![]()
Joey stond volgens mij deze of vorige zomer hier aan de deur met een vlinder in zijn handen, hij had hem afgepakt van buurjongetjes die zijn vleugeltjes stuk gemaakt hadden, met tranen in zijn ogen vroeg hij of de vlinder misschien op een plant bij ons in de tuin mocht. Hij was zwaar verontwaardigd omdat de buurjongen het beestje zo toegetakeld had dus ik raadde hem aan om het jongetje en zijn vader (die op dat moment ook buiten was) te vertellen dat hij het zo erg vond.
Maar toen hij beiden aansprak werd hij door de vader weg gestuurd omdat zijn zoontje werd opgevoed met het verhaal van god en dergelijke dingen nooit zou doen. Die zelfde avond stond die buurman boos voor de deur omdat Joey tegen het jochie had gezegd: "Weet je wel dat het hartstikke zielig is om die vlinder zijn vleugels kapot te maken, hoe zou je het vinden als ik de poten van hond af zou pakken?"
Van de zomer stond die zelfde man hier voor de deur omdat Samara op zijn auto had geslagen, ik snapte er niets van maar riep Samara binnen voor mijn andere-mensen-spullen preek en ze moest binnen blijven. Na een half uurtje stond er een buurmeisje voor de deur want die had medelijden met Samara.
Wat was er nou gebeurd.....Ze hadden met z'n drieen bij de auto gestaan van de buurman en het zoontje had gezegd dat er iemand in de kofferbak zat, samara en buurmeisje geloofden het niet waarop het jochie zei: "Echt waar! Klop maar eens". Samara klopt en het buurjochie begint acuut om zijn vader te brullen.
Het buurmeisje wilde op mijn verzoek het verhaal ook wel aan de buurman vertellen waarop het jochie naar binnen verdween en er weken geen woorden maar alleen vuile blikken mijn kant op kwamen
Hou op...schei uitquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh Senes, dan moet je toch ook af en toe even enorm tot tien tellen denk ik
er zijn vast nog wel lieve meneren in regenjassen / zwemleraren die kleine kinderen een fluitlollie geven hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |