Rij voorzichtig!quote:
Voorzichtig!!quote:
Uiteraerd.quote:
Sterkte alvast morgen hé, das altijd weer ff tja, moeilijk dan weerquote:Op zondag 3 januari 2010 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Rij voorzichtig JJH.
Mijn vakantie zit erop. Ik heb wel zin om weer te gaan werken maar ik weet dat het morgen ook vroeg is als de wekker afgaat.
Hé Cat, Pagan zegt net dat hij iedere morgen, aan je denkt. (Als hij z'n dikke, warme Cat sokken aantrekt) Hij deed net ook een paar nieuwe aan, hij had koude, klamme voeten na de wandelingenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Strega het volgende:
Was het bij iedereen zulk prachtig licht vandaag? Pagan is er vandaag 3 x uit geweest voor een lange wandeling met camera. Eerst was het licht heel mooi, later een strakblauwe lucht en van die schittering kristallen op de sneeuw. Daarna werd de lucht iets rozig en kwam hier grondmist op. Toen is hij er maar weer op uit gegaan en heeft prachtige haast mystieke foto's kunnen maken. Vraag straks wel ff of hij wat post.
De ganzen, schapen, zwanen, aalschovers, paarden, Groninger Blaarkoppen en alles werkten geweldig mee! Ik ben er helemaal blij van, Vond het zelf helaas niet verstandig looptechnischer wijs zeg maar.
Dat zullen vast heel mooie foto's zijn. Ben benieuwd!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Strega het volgende:
Was het bij iedereen zulk prachtig licht vandaag? Pagan is er vandaag 3 x uit geweest voor een lange wandeling met camera. Eerst was het licht heel mooi, later een strakblauwe lucht en van die schittering kristallen op de sneeuw. Daarna werd de lucht iets rozig en kwam hier grondmist op. Toen is hij er maar weer op uit gegaan en heeft prachtige haast mystieke foto's kunnen maken. Vraag straks wel ff of hij wat post.
De ganzen, schapen, zwanen, aalschovers, paarden, Groninger Blaarkoppen en alles werkten geweldig mee! Ik ben er helemaal blij van, Vond het zelf helaas niet verstandig looptechnischer wijs zeg maar.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Cat, Pagan zegt net dat hij iedere morgen, aan je denkt. (Als hij z'n dikke, warme Cat sokken aantrekt) Hij deed net ook een paar nieuwe aan, hij had koude, klamme voeten na de wandelingen
Volhouden Zwabber!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
en weer back, had niet veel honger, en viel bijna in slaap in mijn bord
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
en weer back, had niet veel honger, en viel bijna in slaap in mijn bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |