Leg d'r een knoop in.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef oh-oh het volgende:
Truste Maes![]()
Miljaar, reclame, Bil moet nog maar ff wat trippelen hoor
oh-oh haat lijstjes. En erin staan.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:02 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh je staat nog steeds niet in de OP!
Ole wel, wie is dat?
Die post hier en in f & f ook weleens.quote:
En, kwispelde ze?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn wezen wandelen
Ik heb ff de beeb uitgelaten
Maar ze klinkt ook hees en dat deed jij toch ook?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Want kijk maar eens van dichtbij, ik vind haar mannelijk en oud![]()
Duhquote:Op zondag 3 januari 2010 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Ing, niet versieren?Why? En eet je nu evengoed je krachtvoer op?
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn wezen wandelen
Verkiezingen?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze klinkt ook hees en dat deed jij toch ook?
![]()
Loveless, ik ben OP weigeraar.
Greys, jij bent wel populair bij de verkiezingen zeg
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duh![]()
Nou, aangezien het morgen niet de officiele dag is (dawas 30 dec., 3 jan. is de verjaardag van schoonma), er een bult sneeuw ligt en we beide geen ruk zin hebben![]()
Dus we zorgen dat morgen de feestlocatie versierd is om 15 uur
Aan een riempje met een muilkorfje?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn wezen wandelen
Pesies. Heel goede redenen allemaal.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duh![]()
Nou, aangezien het morgen niet de officiele dag is (dawas 30 dec., 3 jan. is de verjaardag van schoonma), er een bult sneeuw ligt en we beide geen ruk zin hebben![]()
Dus we zorgen dat morgen de feestlocatie versierd is om 15 uur
Ze heeft wel bijna buiten gepiestquote:Op zondag 3 januari 2010 01:04 schreef Cat22 het volgende:
En, kwispelde ze?
Misgehooptquote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die met dat rodige haar weg moet
Ja leuk...idee van schoonzus, die kwam van uit Den Haag met allemaal vlaggetjes en zooi.quote:
Sowieso de OP es opruimen kan geen kwaad denk ik, het word wel steeds langer, en er staat ook wel volk in die hier écht never meer postquote:Op zondag 3 januari 2010 01:04 schreef Cat22 het volgende:
Moet die OP ook eens niet gedeSeSaad worden? (heeft iemand nu enig idee wat ik bedoel?)
Linkje naar het lijstje met uitgepakte kadootjes en geraden namen lijkt mij voldoende.
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft wel bijna buiten gepiest
Ik zou van de dijk glijden op mijn kont, dus ik nam een aanloop, een sprong en toen... knalde ik knetterhard op mn kont. Heb geen 5 centimeter gegleden. Wel een zere bipsebapsEn de beeb - in plaats van bezorgd toesnellen - gewoon bijna in dr broek piesen van het lachen.
Ik denk dat ik het uit ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |