abonnement Unibet Coolblue
pi_76594575
Jan Potverdorie, die is echt leuk Waar vind je ze nog ?

Kim is stom. Geen humor. Haar zogenaamde sneren zijn een beetje van het niveau Theo Maassen vs. Patricia.
Tijl is leuk, maar jammer dat je nog niks over hem te weten gekomen bent. Schermt zichzelf erg af met humor (al dan niet gewaardeerd, vind hem zelf wel grappig). Lijkt me lastig om mee samen te leven.
Jette is best sympathiek, maar iets te gemaakt hip en artyfarty.
Maarten ook leuk, maar erg saai, niet zo op z'n plek in dit programma.
Thomas is een nuchtere boer met de intelligentie van een uitgedroogde doperwt.
Fatima valt me stiekem wel mee, maar ook iets te saai voor dit programma.
Angela zoals altijd leuk en goede dosis zelfspot
Johnny is eigenlijk niet echt lekker, maar toch best aantrekkelijk. Ik snap het niet .
Kathleen is wel een beetje gemaakt, maar dat zal ze wel hebben overgehouden aan die K3-periode. De Samson-grapjes van Paul vind ik wel steeds te grappig
pi_76594651
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Johnny is eigenlijk niet echt lekker, maar toch best aantrekkelijk. Ik snap het niet .
Ik wel, hij ziet er niet mooi uit, eerder een beetje fout en ranzig, maar door zijn zelfverzekerde en lakonieke houding (zonder arrogant te zijn) is hij toch aantrekkelijk.
pi_76594670
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik wel, hij ziet er niet mooi uit, eerder een beetje fout en ranzig, maar door zijn zelfverzekerde en lakonieke houding (zonder arrogant te zijn) is hij toch aantrekkelijk.
Dat zal het zijn.. dankje
pi_76594828
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jan Potverdorie, die is echt leuk Waar vind je ze nog ?

Kim is stom. Geen humor. Haar zogenaamde sneren zijn een beetje van het niveau Theo Maassen vs. Patricia.
Tijl is leuk, maar jammer dat je nog niks over hem te weten gekomen bent. Schermt zichzelf erg af met humor (al dan niet gewaardeerd, vind hem zelf wel grappig). Lijkt me lastig om mee samen te leven.
Jette is best sympathiek, maar iets te gemaakt hip en artyfarty.
Maarten ook leuk, maar erg saai, niet zo op z'n plek in dit programma.
Thomas is een nuchtere boer met de intelligentie van een uitgedroogde doperwt.
Fatima valt me stiekem wel mee, maar ook iets te saai voor dit programma.
Angela zoals altijd leuk en goede dosis zelfspot
Johnny is eigenlijk niet echt lekker, maar toch best aantrekkelijk. Ik snap het niet .
Kathleen is wel een beetje gemaakt, maar dat zal ze wel hebben overgehouden aan die K3-periode. De Samson-grapjes van Paul vind ik wel steeds te grappig
Ik denk dat de key tot het programma is om totaal verschillende mensen te hebben. Je moet wel een saaie hebben etc. Kan je ook veel beter ranken...
pi_76594849
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jan Potverdorie, die is echt leuk Waar vind je ze nog ?
Nou idd hè

Maar ik zie dat jij Johnny ook wel ziet zitten, dus Jan mag je ruilen
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik wel, hij ziet er niet mooi uit, eerder een beetje fout en ranzig, maar door zijn zelfverzekerde en lakonieke houding (zonder arrogant te zijn) is hij toch aantrekkelijk.
Ik vind Johnny echt zo onaantrekkelijk, op geen enkel vlak boeiend, maar dat punt klopt idd wel, bepaalde mannen zijn echt 3 keer niks, maar met zelfverzekerdheid en een relaxte houding kom je toch nog wel eens ergens
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_76595160
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik denk dat de key tot het programma is om totaal verschillende mensen te hebben. Je moet wel een saaie hebben etc. Kan je ook veel beter ranken...
Da's helemaal waar . Maar het aantal redelijk saaie tot best saaie mensen is deze serie vrij hoog. Saai op RtS-gebied dan, écht saai zijn ze natuurlijk niet.
pi_76595276
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Adelante het volgende:
The plot thickens Schurft
Dat was wel geniaal inderdaad.
pi_76595328
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:03 schreef scanman1 het volgende:
Als Johnny wat meer zijn bek open trekt zou het veel leuker zijn. Die zie-mij-eens-grappig-zijn pogingen van Tijl zijn af en toe bijna te genant om aan te horen.
Dat had ie bij de lama's ook wel eens. Hij was dan zo onzichtbaar in een aflevering dat ie echt wanhopige pogingen deed om er nog een leuke grap uit te rollen. Jammer, ik vind Tijl wel leuk, maar soms slaat hij echt volledig de plank mis. Hij mag ook wel eens gewoon zichzelf zijn, niet constant de grappige uithangen.
pi_76595937
Tijl op het naaktstrand.. dubbel lachen
You dream it, I live it.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:57:40 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76596028
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef Meddo het volgende:
Beste aflevering tot nu toe

Kathleen was ook erg leuk
pi_76599958
hoe oud is die Jan eigenlijk dat hij negen jaar geleden al samenwoonde?
pi_76599978
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
hoe oud is die Jan eigenlijk dat hij negen jaar geleden al samenwoonde?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Kooijman -> Jan Kooijman (Rotterdam, 14 april 1981) is een Nederlands acteur en danser.
pi_76600037
Dan was hij er nog vroeg bij .
pi_76603394
Weer een leuke aflevering

Ik vind kim zo'n schatje
pi_76604019
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:51 schreef monkey2007 het volgende:
Weer een leuke aflevering

Ik vind kim zo'n schatje
Vind je? Ik vind het zo'n saai en dom wijf in het programma.
pi_76604151
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het zo'n saai en dom wijf in het programma.
ja ik vind het iritant dat ze telkens wordt weggepraat. Maar bhoe ze vroeg wat hij met haar wou doen op een naaktstrand is toch geweldig ? En dan Thomas die een vriendinnetje heeft en even niet weet wat hij daar nou op moet zeggen
pi_76604275
Ik zit nog steeds te wachten totdat Kim naar beneden mag komen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:38:10 #243
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_76604998
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten totdat Kim naar beneden mag komen.
Oh God ja, dat moet ook nog eens een keer gebeuren.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:10:04 #244
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_76608077
Dat schurftverhaal idd Die ex moet zich doodschamen mocht ze het ook gezien hebben.
Truth is stranger than fiction
pi_76608188
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:10 schreef Fuzzlet het volgende:
Dat schurftverhaal idd Die ex moet zich doodschamen mocht ze het ook gezien hebben.

Ik vond het verhaal zó sterk, dat ik bijna begin te denken dat er niet wat dingen aangedikt zijn of geheel verzonnen. Zeg nou zelf, alsof je zoiets gaat delen op tv. Hij is tenslotte ook acteur
Maar goed het kán.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:14:29 #246
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_76608244
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou idd hè

Maar ik zie dat jij Johnny ook wel ziet zitten, dus Jan mag je ruilen
[..]

Ik vind Johnny echt zo onaantrekkelijk, op geen enkel vlak boeiend, maar dat punt klopt idd wel, bepaalde mannen zijn echt 3 keer niks, maar met zelfverzekerdheid en een relaxte houding kom je toch nog wel eens ergens
Een machtige en rijke vader wil ook nog wel eens helpen
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_76608453
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef Smikke het volgende:

[..]

Een machtige en rijke vader wil ook nog wel eens helpen

Ja en dan lig je samen in bed, dat vette haar alleen al, alsof hij niet vaker dan eens per maand in de douche komt
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:53:51 #248
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_76611846
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vond het verhaal zó sterk, dat ik bijna begin te denken dat er niet wat dingen aangedikt zijn of geheel verzonnen. Zeg nou zelf, alsof je zoiets gaat delen op tv. Hij is tenslotte ook acteur
Maar goed het kán.
Ik heb het niet gezien, heeft hij schurft gehad of zijn ex???
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_76613195
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Countess het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, heeft hij schurft gehad of zijn ex???
Z'n ex was vreemd gegaan en dat kon hij ruiken (letterlijk) toen ze die dag weer bij hem in bed kroop. Ruzie tot gevolg natuurlijk en hij is toen ergens ander gaan slapen. Eiteindelijk wel terug gekomen want het was zijn huis zo blijkt. Toen schijnt die ex te hebben voorgesteld of die man waar ze mee was vreemd gegaan niet bij hun kon wonen. Te lachwekkend voor woorden natuurlijk. En daarna kwam nog ter sprake dat zijn ex en die vriend nog schurft hadden gekregen of zo. Moest ie nog helemaal uitleggen dat schurft geen uitgestorven ziekte was. Het werd een enorm sterk verhaal.

Zo was het toch? Ik weet het niet meer helemaal precies.
pi_76656604
Waaaahh! Deze aflevering was leuk. Van zeker de helft van de aflevering weet ik dat het nog wel even zal blijven hangen. En dat ik hem nog een keer wil zien.

Jan was inderdaad lief aan het lachen. Door zijn dumpverhaaltje wilde ik hem ook wel een knuffel geven.

Thomas zijn presentatie was zo duf. Heerlijk! Die van Katleen was er net een van een Belgische basisschoollerares. En de vragen waren ook leuk. Blijkbaar inspireerde het de sterren ook, want hier kwamen pas wat leuke uitspraken bovendrijven. Meer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')