Welnee, alleen als je haast hebt/moe bent/onder invloed/paniekerig bent of iets dergelijks.quote:
Spraakgebrek dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Welnee, alleen als je haast hebt/moe bent/onder invloed/paniekerig bent of iets dergelijks.
nee nog steeds niet herkenbaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Oh vergeten erbij te zeggen dat dit meestal gebeurt als je iets snel probeert te zeggen omdat je haast hebt ofzo
Ik zou naar een logopedist gaan als ik jou wasquote:
Waarom? Ik heb het alleen als ik moe ben en dan tot grote hilariteit van mezelf en anderenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou naar een logopedist gaan als ik jou was
Jij misschien maar TS heeft het wel nodigquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het alleen als ik moe ben en dan tot grote hilariteit van mezelf en anderenHet hoort gewoon bij me en dat zie ik niet als een probleem
![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij misschien maar TS heeft het wel nodig
Ahahahahahquote:
Dat zeg jijquote:
TS is een autist denk ik*quote:
Ja dat zeg ik. Moet ik soms naar jouw gaan luisteren ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij misschien maar TS heeft het wel nodig
En klopt het?quote:
jouwquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:37 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Moet ik soms naar jouw gaan luisteren ofzo...
Voor deze ene keer geloof ik je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:37 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Moet ik soms naar jouw gaan luisteren ofzo...
Jij mag wel langskomen voor spraakles bij mij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ik niet bepalen vanaf hier
Ben jij toevallig logopedist? Heb je een klantje erbij
Spellingsfouten zoekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Spellingsfouten zoekers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft niks te maken met spelfauten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik je.
[..]
Jij mag wel langskomen voor spraakles bij mij.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Spellingsfouten zoekers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek het je niet zo aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is Erwin
maar
En het is kerst!
![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Stotteren schijn ik heel goed te kunnen verhelpen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijkWat voor spraakgebrek moet ik faken?Ik heb inderdaad wel eens vaker dat ik letters door lekaar haal in woodren, kunt u mij helpen meneer de legopedist?
O-o-o-o-o-o-peens s-s-s-s-s-s-s-totter ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stotteren schijn ik heel goed te kunnen verhelpen.![]()
Tuurlijk kan ik jou helpen
Kom maar hier heen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
O-o-o-o-o-o-peens s-s-s-s-s-s-s-totter ik ookH-h-h-h-h-et wordt een sp-sp-sp-sp-spoedgevalletje, heeft u-u-u-u-u v-v-v-v-andaag tijd?
Maar maar maar maar dat si heul ver wegquote:
Morgen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar maar dat si heul ver wegEn ik heb eerst nog een verjaardag
Morgenavond meneer de laborant legopedistquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgenavond meneer de laborant legopedist
Is goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgenavond meneer de laborant legopedist
Ik flirtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
flirten in een potentieel grappig topic, waar nog niemand grappig gepost heeft
Dat vinnik nou ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik flirten![]()
Dit topic is wel grappig
Splaakgeblek is heel velelendquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vinnik nou ookNarleemhoofd heeft gewoon niet onze humor
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:27 schreef Pingwingei het volgende:
Ik vroeg vandaag nog om een glaasje grappelsap
LOLquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Oeps!
Ik zei vandaag "als je geen handen meer in je kaarten hebt" tijdens het spelen van een kaartspel![]()
Dus meneer de laborant legopedist, die afspraak is wel nodigquote:
Dat zie ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus meneer de laborant legopedist, die afspraak is wel nodig![]()
BraakGesprekquote:
Het is een maatschappijlijk probleem dat sommige mensen dat hebben. Onderschat het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef amvrosios het volgende:
[..]
BraakGesprek
hoe dan ook,als je nog niet eens een beetje normaal nederlands uit je strot kan persen dan heb je echt last van letter-diaree uit je strot,damn... zo moeilijk is het niet...ts faalt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS vraagt ons eigenlijk of wij incapabel zijn
Nee TS, sorry, er zijn nog FOK!kers die wel goed bij hun hoofd zijn
Jong lees wat ik zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]wie noem jij niet goed bij z'n hoofd!
Jong kijk eens even naar m'n PI, ik maakte een grapje!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jong lees wat ik zegik noem NIEMAND.
Jij faalt, vergissen is menselijk teringlijer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef amvrosios het volgende:
[..]
BraakGesprek
hoe dan ook,als je nog niet eens een beetje normaal nederlands uit je strot kan persen dan heb je echt last van letter-diaree uit je strot,damn... zo moeilijk is het niet...ts faalt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:27 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Jij faalt, vergissen is menselijk teringlijer.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jong kijk eens even naar m'n PI, ik maakte een grapje!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |