abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2000 @ 23:52:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253957
In vervolg op de eerdere delen, kan je hier je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.

Je kan hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Een vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen zelf leesbaar te houden.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:15:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_253958
Gelezen in de streamverslagen:
Aziz woont samen met zijn zus, hij staat wel ingeschreven voor een eigen woning.
Aangezien zijn zus een kind heeft, voelt hij zich af en toe te veel...ze heeft een zoontje 5.

...voelt hij zich af en toe te veel...

Thuis ook al?

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:34:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_253959
Bagwan:
"Seki gaat naar buiten en neuriet een Joegoslavisch nummer".

Bagwan, wat knap, dat je aan het neurien al hoort dat het een joego-nummer is.
Heb je soms de CD "Ich bin ein Kroaat" van de "Neuriende Nerds"?

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:49:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253960
was geen Croatisch liedje
pi_253961
Quendaatjúh

gezien je laatste post op de vorige versie krijg ik het gevoel dat ik op je kleine teentje heb gestaan. Niet de bedoeling geweest maar gisteren gezien het tijdstip maar zelf een nieuw topic geopend. Voor de streamverslagen zelf ben ik veel te chaotisch. Hooguit af en toe s'nachts eens een min of meer belangrijke opmerking en daar zal het ook wel bij blijven als je mij ziet typen. tegen de tijd dat zij al aan het volgende verhaal bezig zijn zit ik nog op zin twee van het eerste verhaal te klunzen.

Dus......

  dinsdag 21 maart 2000 @ 01:20:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253962
quote:
op 03-21-2000 om 12:49 AM schreef Coos het volgende:
Quendaatjúh

gezien je laatste post op de vorige versie krijg ik het gevoel dat ik op je kleine teentje heb gestaan. Niet de bedoeling geweest maar gisteren gezien het tijdstip maar zelf een nieuw topic geopend. Voor de streamverslagen zelf ben ik veel te chaotisch. Hooguit af en toe s'nachts eens een min of meer belangrijke opmerking en daar zal het ook wel bij blijven als je mij ziet typen. tegen de tijd dat zij al aan het volgende verhaal bezig zijn zit ik nog op zin twee van het eerste verhaal te klunzen.

Dus......



........Coosjuh????

ik schreef enkel:Coosj???Nieuwe topic?? Deze is bijna vol
Vergeet de inleidende text niet
------
meer niet......
ik stuur zelfs vaak icq berichtjes naar Bagwan met de vraag of HIJ een nieuwe topic wil openen m.b.t de streamverslagen.....alleen als hij niet aanwezig is, open ik ze weleens....(jeetje, het is geen wedstrijd)
aangezien de topic's op Fok, rond de 50 postings , sluiten, d8 ik, huppa, Coosjuh kan wel een nieuwe openenn.......

meer niet...

* Quenda® vraagt zich af waarom ze zich continu zit te verdedigen.

Gezien de "postieve " benaderingen van sommigen, op mijn postings en het openen van topic's, heb ik eigenlijk een week geleden al besloten om drastisch te minderen met die streamverslagen,en ik was veheugd om te zien dat na een aantal dagen de dingen heerlijk werden aangevuld door anderen!!!
Maar goed, iedereen veel succes....(enne, Coosj, ALLE verslagen zijn ALTIJD welkom, want wat de ene vergeet te noteren, kan de andere toevallig net wel hebben gehoord....zoals ik ooit eerder schreef, vele oren maken het verhaal juist compleet!)


pi_253963
Inderdaad Quenda ik heb grote bewondering voor de mensen die dit bijhouden. Overdag is het voor mij heel vaak niet mogelijk om 'het te volgen'. Het eerste wat ik dan doe is de verslagen lezen. Héérlijk!!! En verder, zo bedoelde ik het uiteraard niet. Maar als je al vanaf begin BB hier rondleest dan had het gekund.

Dus.....sans rancune!!

P.S. ik hoop dat je verslaving niet over gaat. je verslagen zijn wel uiterst volledig.
welterusten.

pi_253964
Ik wou hier ff wat kwijt wat ik merk dat Quenda van zichzelf niet kan zeggen, en ook Bagwan niet: nl. dat beiden wanneer ze aan stream-verslagen beginnen, een zeker 'commitment' voelen aan de continuïteit ervan, en dus vaak plaats inruimen ervoor die ze ook als 'vrijetijd' zouden kunnen besteden. Natuurlijk zijn ALLE bijdragen welkom - juist omdat de 'vaste' verslaggevers óók niet 24/24h kunnen verslaan, maar dat neemt niet weg dat zij die het meest consequent verslaan (dus doorlopend voor een bepaalde tijd) daarom een extra aanmoediging verdienen.
Bij dezen dan, Quenda en Bagwan, jullie worden gelezen (en gequoot op andere sites) !

Ik merk wel, dat e.e.a. intussen zijn tol begint te eisen, en hoop dat er méér gegadigden (en hardware-bevoorrechten!) zich zullen melden.

pi_253965
quote:
op 03-21-2000 om 01:32 AM schreef Moor het volgende:
Ik wou hier ff wat kwijt wat ik merk dat Quenda van zichzelf niet kan zeggen, en ook Bagwan niet: nl. dat beiden wanneer ze aan stream-verslagen beginnen, een zeker 'commitment' voelen aan de continuïteit ervan, en dus vaak plaats inruimen ervoor die ze ook als 'vrijetijd' zouden kunnen besteden. Natuurlijk zijn ALLE bijdragen welkom - juist omdat de 'vaste' verslaggevers óók niet 24/24h kunnen verslaan, maar dat neemt niet weg dat zij die het meest consequent verslaan (dus doorlopend voor een bepaalde tijd) daarom een extra aanmoediging verdienen.
Bij dezen dan, Quenda en Bagwan, jullie worden gelezen (en gequoot op andere sites) !

Ik merk wel, dat e.e.a. intussen zijn tol begint te eisen, en hoop dat er méér gegadigden (en hardware-bevoorrechten!) zich zullen melden.


Zeg oud wijf, had je deze ruimte niet beter kunnen benutten voor een streamverslag? Potverderjop

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

  dinsdag 21 maart 2000 @ 01:47:00 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253966
quote:
op 03-21-2000 om 01:40 AM schreef Roedje het volgende:

Zeg oud wijf, had je deze ruimte niet beter kunnen benutten voor een streamverslag? Potverderjop
[/quote]
---------------------------------------------------------------------------------------

U zei??
De streamverslagen staan in een ander topic hoor en een complimentje richting de twee razende reporters mag best en is ook zeer op zijn plaats.

* Ted geeft Quenda en Bagwan ook een complimentje.


------------------
God only made so many beautiful heads..
The rest he covered with hair..

[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 21 Maart 2000).]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_253967
quote:
op 03-21-2000 om 01:47 AM schreef Ted het volgende:
[QUOTE]op 03-21-2000 om 01:40 AM schreef Roedje het volgende:

Zeg oud wijf, had je deze ruimte niet beter kunnen benutten voor een streamverslag? Potverderjop
[/quote][/quote]

Nou hoor, zij begon.

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

pi_253968
quote:
op 03-21-2000 om 12:34 AM schreef cynix het volgende:
Bagwan:
"Seki gaat naar buiten en neuriet een Joegoslavisch nummer".

Bagwan, wat knap, dat je aan het neurien al hoort dat het een joego-nummer is.
Heb je soms de CD "Ich bin ein Kroaat" van de "Neuriende Nerds"?


Je kan aan een melodie wel horen waar het vandaan komt en gezien Seki's achtergrond, was de link voor mij snel gelegd.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253969
quote:
op 03-21-2000 om 01:32 AM schreef Moor het volgende:
Ik wou hier ff wat kwijt wat ik merk dat Quenda van zichzelf niet kan zeggen, en ook Bagwan niet: nl. dat beiden wanneer ze aan stream-verslagen beginnen, een zeker 'commitment' voelen aan de continuïteit ervan, en dus vaak plaats inruimen ervoor die ze ook als 'vrijetijd' zouden kunnen besteden. Natuurlijk zijn ALLE bijdragen welkom - juist omdat de 'vaste' verslaggevers óók niet 24/24h kunnen verslaan, maar dat neemt niet weg dat zij die het meest consequent verslaan (dus doorlopend voor een bepaalde tijd) daarom een extra aanmoediging verdienen.
Bij dezen dan, Quenda en Bagwan, jullie worden gelezen (en gequoot op andere sites) !

Ik merk wel, dat e.e.a. intussen zijn tol begint te eisen, en hoop dat er méér gegadigden (en hardware-bevoorrechten!) zich zullen melden.


Ted en Moor, tnx voor de complimenten. Het is voor mij door omstandigheden niet mogelijk op het moment continu de streams te volgen. Ben ook blij dat anderen ook verslagen schrijven. wachten is weer op betere tijden voor me

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:59:00 #14
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_253970
Wil hier nogmaals mijn complimenten aan toe voegen, had ik al min of meer gedaan bij welterusten en zo. Bagwan en Quenda, ik geniet elke dag van jullie verslagen!!!!
Ik hoop dat jullie dit blijven doen, want die van jullie zijn inderdaad het meest compleet. Mijn snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven....

Ik haat telefoonrekeningen!

pi_253971

Ik vond het vreemd dat de ruzie van sek en es volgens de sbs-site , om 5 uur s'ochtends plaatsvond(maandagnacht/dinsdagochtend). Ik zelf heb die nacht ook streams gekeken van circa 01:00 tot ongeveer 03:15 (om kwart over drie , toen waren alleen job en an nog op , maar een uur daarvoor waren de meeste nog aan het eten).
Op andere site stond dat an en job om circa 03:45 naar bed gingen.
Dus vond ik het vreemd dat iedereen klaar wakker was om 05:00 en dat sek koffie dronk op dit tijdstip(tijdens die ruzie).
Daarna zijn ze kennelijk weer gaan slapen.
En om 10:25 waren ze kennelijk al weer wakker (gezien op andere site).

Er was om 05:00 dus de ruzie , terwijl er op de sbs-site stond:
(...)"Toch heeft dit er niet toe geleid dat de nachtrust is verpest".(...)

Ook het stukje (op sbs-site):
Aziz: ik ben veel te aardig
datum: Dinsdag 21 maart 02:00
bron: Internetredactie op de afvalberg
waarin oa staat te lezen dat ...) "Willeke is nog maar net vertrokken of er ontstaat een grimmige sfeer in de tuin. De gemoederen tussen verschillende passagiers lopen hoog op. De motivaties hebben alle wrijvingen naar de oppervlakte gebracht".(...)
en
(...)Ook Jop voelt zich door anderen in zijn eer aangetast. De mannen gaan steeds harder praten. Ze zijn echt woest. “Emdie mtie poetsoerie” vloekt Jop Seki fonetisch na. “Het is mij nu duidelijk geworden.” Ondanks zijn boosheid moet Seki lachen om het Slavisch van Jop. Jop ziet er de humor niet van in. (...)

Ook hier heb ik niks van meegekregen.

Het tijdstip van de ruzie bevreemdt mij dus enigszins.
En ook het feit dat de 2 dagen vertraging (van de tv) plots zijn losgelaten.

Vinden jullie dit ook vreemd
of ben ik gewoon weer paranoia

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253972
De ruzie was gelijk na de uitzending. sbs heeft in die uitzending (iwaarschijnlijk in de andere ook) de boel een beetje verdraaid. Dus een ruzie of discussie die eerst was net laten likken of er achteraf nog over Sheki gemopperd was. Gelijhk na de uitzending werd er in de bus gemopperd door b.v Iwan,an tes en Bul en Jop susten. Toen escalatie. sbs liet Na de ruzie het gemopper zien, dus zij deden het doen lijken dat er alsnog op S gemopperd was. Alles is voor Sheki (zegt sbs)
  donderdag 23 maart 2000 @ 01:23:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253973
Volgens een familielid van 1 van de passagiers, die net de politie in Alkmaar telefonisch heeft gesproken, is er bij de politie totaal niets bekend van een eventuele vechtpartij.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Maart 2000).]

pi_253974
01.25

Heb nog even snel gekeken of er al beeld was, maar helaas. Als er ECHT vechten zou zijn geweest dan kunnen ze de boel wel opdoeken. Onverkoopbaar!! Alhoewel wat zeg ik nou!!

  donderdag 23 maart 2000 @ 01:31:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253975
Sedert 21.40 vanavond geen enkel vers bericht op de site van sbs

terwijl er normaal altijd "nieuws" verschijnt
(iwan en jop die bijvoorbeeld terug zijn...bla bla bla) helemaal niets... nada

pi_253976
Eerlijk gezegd geloof ik alle geruchten niet. Sommige mensen roepen direct de meest gekke dingen. De politie in Alkmaar wist dus ook van niets. Gewoon een vreselijke storing. Dat lijkt mij het meest voor de hand liggend.
  donderdag 23 maart 2000 @ 01:44:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253977
nieuws!
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000557.html

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Maart 2000).]

pi_253978
quote:
op 03-22-2000 om 10:40 PM schreef itsme het volgende:
De ruzie was gelijk na de uitzending. sbs heeft in die uitzending (iwaarschijnlijk in de andere ook) de boel een beetje verdraaid. Dus een ruzie of discussie die eerst was net laten likken of er achteraf nog over Sheki gemopperd was. Gelijhk na de uitzending werd er in de bus gemopperd door b.v Iwan,an tes en Bul en Jop susten. Toen escalatie. sbs liet Na de ruzie het gemopper zien, dus zij deden het doen lijken dat er alsnog op S gemopperd was. Alles is voor Sheki (zegt sbs)


Dat dingen in de uitzendingen worden verdraait was me al op gevallen. Het ging mij er mij ff om of die site van hun te vertrouwen is , tot nu toe had ik namelijk nog geen reden om aan te nemen dat dit niet zo was.
Weet iemand of de internet en tv-redacties gescheiden zijn , net als bb?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253979
quote:
op 03-23-2000 om 01:38 AM schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik alle geruchten niet.



hihihi... die Coos. Hahaha... wat grappig gezegd. Coos, we moeten je maar Thomas noemen dat zou toch beter bij je passen.
heheheh (buikpijn )

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

  vrijdag 24 maart 2000 @ 22:03:00 #24
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_253980
Ik dacht dat het aan onze mediaplayer lag, maar blijkbaar krijgt iedereen dezelfde foutmelding dus!? Ik viel steil achterover toen tijdens de uitzending de boodschap voorbijkwam dat DE BUS 24 uur live te volgen is op het internet.
Zouden ze wel doorhebben dat ze "storing" hebben, daar. Vond de boodschap erg tactisch....... En vooral op het goede moment!
Ik haat telefoonrekeningen!

pi_253981
quote:
op 03-25-2000 om 03:27 AM schreef Harry het volgende:
Er zijn streams...

In een gesprek met Essy zegt Bullent dat hij overweegt om te vertrekken.
Dit na het nieuws over de familie van Seki.



Harry, kan je dat even nader toelichten ?
(bij mij doen de streams het nog steeds niet)

Welk nieuws over de familie van Seki ???

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')