abonnement Unibet Coolblue
pi_253873
Ik vind Sylvana anders veel vergelijkingen vertonen met de chimps!
Live sucks
I want to be sucked!
  dinsdag 21 maart 2000 @ 14:42:00 #27
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253874
quote:
op 03-21-2000 om 08:37 AM schreef Jangalene het volgende:
We weten nu waarom er eerder geen echte live-stemronde is gehouden. SBS heeft gegokt en... een grandioze mislukking. De volgende keer zal het wel weer worden opgenomen, kunnen ze de missers en tenen kromtrekkende opmerkingen van Sylvana er uit knippen. Wat een stookster zeg. Door haar opmerkingen en insinuaties worden het nog vervelender uitzendingen.
Zal SBS hier wel blij mee zijn??

Ik denk dat de keuze voor de livestemmning juist een zeer doordachte keuze was van sbs.
Drie mensen op de bank..(en Daaronder Tessa dus niet) omdat men dondersgoed wist dat dan Tessa ook een grote kans liep om weggestemd te worden, en de regie wil Tessa voorlopig nog niet kwijt, dus verdween zij plots uit de gevarenzone, en zat dat plots Jop, die toch niet weggestemd zou worden door de andere passagiers)
Men weet echt wel wie er op wie gaat stemmen, dat calculeert men van te voren in.
Echter, werd er vlak voor het stemmen nog even de nadruk gelegd op de regels, de passagiers kregen een bericht(via de laptop, van de regie) dat bij een gelijk aantal stemmen, democratisch moest worden gekozen(daar had men dan eventueel nog 10 minuten de tijd voor gekregen) dus stel dat Willeke en Azi een gelijk aantal stemmen hadden gekregen dan...

Ervanuitgaande dat Seki, gevolgd door Büllent en Antoinet, al schreeuwende, de democratische stemming zo zou laten verlopen, als sbs zou willen, dan had Willeke er ook na die democratische stemming, uitgelegen.

Vannacht werd me plots duidelijk, door een uitspraak van Iwan, hoezeer de gehele groep "bang"is voor Seki's uitbarstingen.
Seki bepaald wie en wanneer er shag gekocht word, wie er de krant mag kopen (zonodig twee kranten want uiteraard moet Seki het AD lezen)

Niemand die er nog maar iets tegenin durft te brengen en aangezien sbs de passagiers ook al weken meemaakt, weten zij , als geen ander, dat bij een "democratische stemming"(ook live) Willeke eruit had gevlogen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]

  dinsdag 21 maart 2000 @ 19:06:00 #28
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_253875
Ze is nog te dom om na te vertellen wat de redactie haar voorzegt
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:16:00 #29
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253876
Hahahaha. Wat heb ik gelachen tijdens die LIVE uitzending. Sylvana lekker jennen en stoken. Heel leuk. Goeie TV. Lichtjaren beter dan BB.

En dan die reis. Haahahahahahaha!!!

"Oja deze reis krijg je dus van EXIT reizen. EXIT heeft deze reis aangeboden."....Daaaag Willeke.

Volgende Uitzending: "Zeg Seki, het lijkt wel of je een bepaalde antipathie hebt ten opzichte van Iwan. Vertel hier eens wat meer over. Enne...WEL Iwan aankijken he?!"

  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:29:00 #30
2792 sproet
the one and only !
pi_253877
Ik durf het bijna niet te plaatsen hier maarre.....

Ik vind Sylvana een tof wijffie met pit en ik vind het een mooi exotisch moppie.
En ik vind het een verfrissend meiske op tv tussen al die andere uitgekotste tv-hoofden.

[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
  donderdag 23 maart 2000 @ 19:09:00 #31
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_253878
quote:
op 03-20-2000 om 10:17 PM schreef Hunter het volgende:
Ik vind dat ze het eigenlijk prima doet. Ze zit verschrikkelijk te stoken en ontlokt de bussagiers uitspraken waar ze nog wel eens spijt van kunnen krijgen.

Ze heeft in ieder geval veel meer persoonlijke inbreng dan Jut en Jul van BB


Hoezo "persoonlijk"? Leeghoofd zal je bedoelen.
Dan toch liever jut en jul van BB, jul Wouters heeft dan nog enigszins goede cynische opmerkingen. deckne daphers mag NOOIT meer op TV komen.
Snolvana kan beter met haar op een onbewoond eiland gaan zitten, zijn we van alle twee af. Het mooiste zou dan nog zijn als er op dat eiland toch minstens 1 aanhanger van de sekilogie woont. Kijken hoe Snolvana zich daar uit weet te redden zonder camera's ertussen, dan krijg je wel real live soap.

  zondag 26 maart 2000 @ 12:05:00 #32
2949 Abma
Nu Skool Nihilist
pi_253879
Syl moet gewoon weer gaan doen waar ze goed in was: lekkkkerrre R&B clipjes aankondigen!

Weten jullie dat ze daar, verdomme, erg goed in was.

graag alleen serieuze reacties van bartypes..
  zondag 26 maart 2000 @ 12:19:00 #33
2705 cynix
is verdwaald
pi_253880
quote:
op 03-26-2000 om 12:05 PM schreef Abma het volgende:
Syl moet gewoon weer gaan doen waar ze goed in was: lekkkkerrre R&B clipjes aankondigen!

Mogen het ook plaatjes zijn. En dan graag op een vage, onvindbare middengolf-radiozender, maar NOOIT meer op TV!
Ze is toch niet 'de dochter of maitresse van' of zoiets he?

pi_253881
quote:
op 03-26-2000 om 12:05 PM schreef Abma het volgende:
Syl moet gewoon weer gaan doen waar ze goed in was: lekkkkerrre R&B clipjes aankondigen!

Weten jullie dat ze daar, verdomme, erg goed in was.


Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond dat ze altijd helemaal haarzelf was, niks geen flauw geouwehoer zoals die andere vj's. Haar presentatie was zelfs erg professioneel naar mijn mening. Daarom valt ze me nu ook zo vies en vies tegen!!!! Toch mag je er vanuit gaan dat zij al die vragen ingefluisterd krijgt. Er wordt haar nu meer opgelegd dan ten tijde van TMF waarschijnlijk (minder vrijheid om te zeggen wat ze zelf wil). Ik kan het anders ook niet snappen waarom ze nu zo anders doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 26 Maart 2000).]

  zondag 26 maart 2000 @ 23:42:00 #35
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_253882
Jippie! Alweer bijna maandag! Kunnen we ons weer eens lekker een uur lang aan Sylvana ergeren. Is bijna net zo leuk als aan Seki.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  maandag 27 maart 2000 @ 21:14:00 #36
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_253883
ZE IS ER WEER , vergeet dit topic niet jongens
  maandag 27 maart 2000 @ 21:55:00 #37
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_253884
KIJK me eens aan als je met me praat jop
  maandag 27 maart 2000 @ 22:04:00 #38
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_253885
ik denk dat ze nodig wat moet gaan doen aan haar ego. bij tmf dacht ze al dat ze goed was en nu ze een belangrijkere rol heeft denkt ze dat helemaal. oke je moet natuurlijk wel op de tv iets van zelfvertrouwen uitstralen maar zo erg.... en ook nog niet kunnen presenteren met live beelden (oke is moeilijk maar je moet erop 9in kunnen spelen)? nee dat hoeft ook weer niet....
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_253886
quote:
op 03-26-2000 om 12:05 PM schreef Abma het volgende:
Syl moet gewoon weer gaan doen waar ze goed in was: lekkkkerrre R&B clipjes aankondigen!

Weten jullie dat ze daar, verdomme, erg goed in was.



Sorry hoor,

maar is iedereen in een keer het geweldige, serieuze, subtiele, interessante, integere programma 'SEXQUIZ ON THE BEACH' vergeten, gepresenteerd door ene Sylvana. Dat zegt toch genoeg dacht ik.

pi_253887
Jongens, ze kunnen er niet onderuit.
IN de bus hadden ze een Turk, een Bosnier en een Marokkaan.
Om het surinaams/antilliaanse volksgedeelte niet voor het hoofd te stoten MOEST er wel een zwarte presentatrice komen, anders waren de kreten 'discriminatie, discriminatie' niet van de lucht geweest.
Was wel leuk geweest, een Surinamer IN de bus. Leuke muziek maken, lekker Roti.
Durfden ze dat niet aan? Nu zit daar de volledig voorgeprogrammeerde zwarte Barbie de teksten van de manipulerende regie af te werken.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 27 maart 2000 @ 22:36:00 #41
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_253888
Sylvana is niet zwart, ze is BRUIN!
en surinamers kunnen meer dan muziek maken en roti's bakken
sorry moest ik ff kwijt
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_253889
quote:
op 03-27-2000 om 10:14 PM schreef Borgia het volgende:
Jongens, ze kunnen er niet onderuit.
IN de bus hadden ze een Turk, een Bosnier en een Marokkaan.
Om het surinaams/antilliaanse volksgedeelte niet voor het hoofd te stoten MOEST er wel een zwarte presentatrice komen, anders waren de kreten 'discriminatie, discriminatie' niet van de lucht geweest.
Was wel leuk geweest, een Surinamer IN de bus. Leuke muziek maken, lekker Roti.
Durfden ze dat niet aan? Nu zit daar de volledig voorgeprogrammeerde zwarte Barbie de teksten van de manipulerende regie af te werken.

Tijd voor je pilletje????

pi_253890
quote:
op 03-27-2000 om 10:14 PM schreef Borgia het volgende:
Jongens, ze kunnen er niet onderuit.
IN de bus hadden ze een Turk, een Bosnier en een Marokkaan.
Om het surinaams/antilliaanse volksgedeelte niet voor het hoofd te stoten MOEST er wel een zwarte presentatrice komen, anders waren de kreten 'discriminatie, discriminatie' niet van de lucht geweest.
Was wel leuk geweest, een Surinamer IN de bus. Leuke muziek maken, lekker Roti.
Durfden ze dat niet aan? Nu zit daar de volledig voorgeprogrammeerde zwarte Barbie de teksten van de manipulerende regie af te werken.


Hoe verzin je het! Wat een onzin. Wie zegt dat alle Surinamers roti eten en lekkere muziek maken? Alle Nederlanders roken toch ook geen hasj en lopen op klompen?

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 27 Maart 2000).]

  maandag 27 maart 2000 @ 23:17:00 #44
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253891
Borgia, hoe kan je zo'n goed stukje schrijven over Seki en dan zo genadeloos in de fout gaan in deze topic? Erg jammer.
pi_253892
Sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 27 Maart 2000).]

  maandag 27 maart 2000 @ 23:35:00 #46
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_253893
Stem haar de bus maar in, als SBS er tenminste het geld voor over heeft.
Kijken hoe lang zij het volhoudt zonder dat zij zich kan verschuilen achter de camera's.
Ik denk dat ze gauw genoeg gillend wegrent.
pi_253894
Iwan, wat vind je ervandat je opeens zo bent gestegen, van de bank naar de eerste plaats,
(Stelde je die vraag vorige week ook niet, Sylvana)En zoals we net zagen sta je nu wee...(bedankt Sylvana!) ohnee dat zagen we vorige week.. Wat is je reactie Iwan? (domme Sylvana!)
Als Iwan nou dan nog effe zegt dat hij het leuk vind om bovenaan te staan, jammer dat-ie dat niet deed!
En ik lijk echt!
  dinsdag 28 maart 2000 @ 00:55:00 #48
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_253895
Wedden dat dat leeghoofd geabonneerd is op de leesmap?
En dan ook nog denken dat zij 'leuke' opmerkingen kan plaatsen?
Sylvana past precies in het SBS6 plaatje.
(dom en gewillig)
never play games........
  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:48:00 #49
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253896
Sylvana is de grootste blunder van het programma. Uitde maandagavond blamages blijkt gewoon eens te meer dat Syl geen enkele binding heeft met de personen waar het media-circus om draait, en dat probeert ze te verbloemen door zichzelf in de picture te spelen. Helaas voor haar wordt ze daardoor een karikatuur van zichzelf, en blijkt heel duidelijk dat alles wat ze zegt van de cue-rol af komt. De wegstemronde was daar een overduidelijk voorbeeld van.... Niet doorvragen, en als een schooljuf iemand de beurt geven die door de cameraman in beeld wordt gebracht...... (en dan moet ze soms nog over de bijbehorende naam nadenken....)


Waardering:

Programma: 2
SBS6: 2
Sylvana: 1
JdM: 1

Tranentrekkersgehalte uit ander oogpunt : 10

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_253897
quote:
op 03-27-2000 om 10:36 PM schreef Aarti het volgende:
Sylvana is niet zwart, ze is BRUIN!
en surinamers kunnen meer dan muziek maken en roti's bakken
sorry moest ik ff kwijt

ja ze kunnen ook -op zeer professioneel vlak- ons land van scheepsladingen coke voorzien... Aardige jongens die surinamers...
Seki haalt de buit, in de haven aangekomen, vervolgens uit de containers, Aziz verkoopt het witte goud, en politieBullent spoort het op, zo zie je maar het ligt allemaal aan die buitenlanders...

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 28 Maart 2000).]

gratis en voor niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')