abonnement Unibet Coolblue
pi_75630466
Voor een collega probeer in het een en ander uit te zoeken op internet over actieve astrologie clubs / verenigingen of iets wat daarop lijkt. Ze doet een opleiding astrologie, (sterrenbeelden / persoonlijkheid / tegenpolen / karakter etc)

Ze zou graag met meer mensen in contact komen die zich daar mee bezig houden. Ik had verwacht dat er op internet wel actieve fora of clubs te vinden zouden zijn, maar dat valt tegen. Wat ik tot dusver heb zijn twee sites:
http://www.mijnspiritualiteit.nl/
http://www.catharinaweb.nl/

Er zijn wel veel andere sites, maar daar lijkt geen leven in te zitten.

Hebben jullie misschien suggesties voor clubs of andere fora? Hier op Fok zie ik nou ook niet direct een heel actief topic over astrologie waar ze in kan duiken, als die er wel is wil ik haar dar ook graag op wijzen.



[ Bericht 1% gewijzigd door SterkStaaltje op 16-12-2009 18:44:04 ]
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 22:13:11 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75631257
Pfoeh, toen ik bezig was met de opleiding was er niet veel. Ik zou niet weten wat er nu allemaal is eigenlijk.

Wel heel erg tof, waar doet ze haar opleiding?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 14 december 2009 @ 23:45:08 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75635536
Opgeschoond, ontopic posten als je wat nuttigs te melden hebt en verder weg blijven AUB.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_75663145
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef senesta het volgende:
Pfoeh, toen ik bezig was met de opleiding was er niet veel. Ik zou niet weten wat er nu allemaal is eigenlijk.

Wel heel erg tof, waar doet ze haar opleiding?
Dat weet ik eigenlijk niet, zal het eens vragen.

Jammer dat er blijkbaar niet zo veel voor is. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat daar wel een actief forum voor zou zijn.
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 20:35:50 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75664710
Toen ik begon ben ik daar ook enorm naar op zoek geweest, ik heb zelf nog met een vriend een forum opgezet destijds zelfs omdat er gewoon niets was waar je diep over de materie kon praten, maar dat forum ligt inmiddels alweer een poosje op zijn gat.

Ik moet er nog steeds eens naar kijken

Maar misschien dat we hier wat ervaringen uit kunnen wisselen als ze dat leuk vind? Dan open ik gewoon een topic waarin we in de OP aangeven dat we het over de inhoudelijke zaken willen hebben en niet de bestaansrecht discussie willen voeren. Wie weet wat er uit komt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75694477
Dat lijkt me helemaal geen slecht idee. Ik zal het morgen met d'r bespreken. Als ze dat leuk vindt komen we er op terug.
pi_75727690
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef senesta het volgende:
Toen ik begon ben ik daar ook enorm naar op zoek geweest, ik heb zelf nog met een vriend een forum opgezet destijds zelfs omdat er gewoon niets was waar je diep over de materie kon praten, maar dat forum ligt inmiddels alweer een poosje op zijn gat.

Ik moet er nog steeds eens naar kijken

Maar misschien dat we hier wat ervaringen uit kunnen wisselen als ze dat leuk vind? Dan open ik gewoon een topic waarin we in de OP aangeven dat we het over de inhoudelijke zaken willen hebben en niet de bestaansrecht discussie willen voeren. Wie weet wat er uit komt.
DAg Senesta,
Leuk dat je reageert!
Een nieuw topic llijkt me heel goed! En ja, precies wat je zegt, wel inhoudelijk en geen discussie over bestaansrecht.
Laten we kijken naar een goede begintekst.
Ik wil er wel vast over nadenken, maar als jij een suggestie hebt, hoor ik dat ook graag.
Ik ben compleet nieuw op een forum.
Als je een topic opent, wil je hierin zetten? Dan zie ik wanneer er iets nieuws verschijnt.

Graag tot horens,
Renée
Wie vindt het leuk om (westerse) astrologie onderwerpen te bespreken?
  donderdag 17 december 2009 @ 14:09:25 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75728599
Leuk idee
The truth was in here.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:33:43 #9
259246 Cristal
Magical touch...
pi_75738178
Leuk inintiatief.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_75740079
Nou Renée, volgens mij komt het wel goed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')