Vanuit Slovenie is Venetie goed te doen, al kan het daar vreselijk druk zijn in de zomer, maar wel bijzonder, als je er zin in hebt

Veel water ook

Ennuh, ga bij Slovenie niet aan de kust kamperen, veels te veel campings op een klein stukkie grond. Kroatie is dan veel leuker en fijner (en goedkoper). In Slovenie is camping Kamne (net na de Karawanken tunnel, fijne campinghouder met woestijnobsessie, en dan woon je in zo'n mooie omgeving) aan te raden. Kamperen rond bled zit gauw vol, en veel caravans en niet hele leuke campings. In Ljubljana zat ook een fijne camping waar de bus naar het centrum voor de deur stopt, maar daar kan ik de naam niet van vinden.
In Kroatie kun je (buiten Istrie) overal langs de kust wel kamperen, maar groot verschil in faciliteiten ed. Van heel basic en beetje vies, maar wel direct aan hetwater tot heel luxe en massaal en rein... Istrie vond ik niet zo bijzonder, vooral erg toeristisch, maar verder was het er heerlijk. Zalige gelato's....

Het is ons niet gelukt, maar wij wilden nog heel graag naar Mostar, het weer was bagger... Misschien wel wat voor jullie? Lijkt me ontzettend mooi/indrukwekkend, en niet ver van de kroatische kust