het regionale regiofmquote:Op donderdag 10 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Goede topictitel ! Respect voor Corne
Hallo Nederland !
niets mis met Nick en Simon , mits in beperkte rotatie, maar dat is met elk liedjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Snap het niet.. bij RegioFM draaien ze ook best vaak Nick en Simon.
Bedacht we net ineens, waarom staat de radio uit? Staat hier nu de redequote:
Ze hadden Tjibbe moeten nemenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is wel weer duidelijk geworden. Schijnbaar zitten de mensen te wachten op nog meer std. platen/programma's. Jammer! Had graag gezien dat het programma was blijven bestaan.. Voor de afwisseling vond ik de Disco Classics altijd erg prettig. Ben ook wel fan van Corne. Oude garde, respect
.
Die kersthit zeker?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
plakje cake en norah Jones op de achtergrond
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montrealquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die kersthit zeker?
Die draaien Coen en Sander elke dag
Right.... Het is allemaal kerst-shitquote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montreal
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Je hebt gelijk.Op 2 nummers na is het allemaal shitquote:Op donderdag 10 december 2009 18:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoor
Ik wel.... In november alquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |