Want?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo hoopt op veel platen met een knipoog. *hinthint*.
40x60 of 40x40quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef Timmos het volgende:
Als eerst, dank voor de 3e prijs, had het niet verwacht.. Weet iemand die al is een 3e prijs heeft gewonnen, of een modje, hoe groot deze canvas is? Is wel fijn om te weten zodat ik kan kijken wat het beste is om in te sturen
..
Dat ligt aan jouquote:Wat betreft deze maand.. Ook ik verwacht veel leuke en mooie inzendingen.. Tot in hoeverre wordt een schaatsfoto uit januari met feestdagen geassocieerd?
Maar zulke kleur ballen kunnen ook een prachtig plaatje opleveren?quote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Xantalien het volgende:
Ik verwacht ook erg veel glitters en natuurlijk warme kleuren. Ik kan helaas niet aan deze kleuren mee doen: Ik heb metallic blauw en groene kerstballen. Maar ook wel een paar helemaal beglitterde. Misschien dat ik die met macro nog even kiek.
Maar goed.
Alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toe gewenst!
Ik vind het niet echt 'feestdagen', maar wel een prachtige fotoquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef Timmos het volgende:
Wat betreft deze maand.. Ook ik verwacht veel leuke en mooie inzendingen.. Tot in hoeverre wordt een schaatsfoto uit januari met feestdagen geassocieerd?
[ afbeelding ]
Ben het er inmiddels mee eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt 'feestdagen', maar wel een prachtige foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |