Poll: Welke COLA het lekkerst ?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
ikke coca cola omdat het gewoon DE echte cola is.. vooral lekker als je net nieuwe fles open maakt !!
hmmmmm
Pepsi is lang zo lekker niet, heel andere smaak en een vieze droge nasmaak!
Maar Pepsi heeft wel hele leuke reclamespotjes
quote:Lijkt me nog lekkerder dan cola!
Op maandag 29 april 2002 23:28 schreef Cazman het volgende:
pepsi zuigt gewoon als de tering. M'n eigen pis smaakt nog lekkerder
quote:Nog nooit gedronken... Waar smaakt dat naar
Op dinsdag 30 april 2002 06:02 schreef Censere het volgende:
Ik drink geen cola meer, maar:DR PEPPER!!!
quote:Vaag en chemisch, een beetje naar cola met wat anders erdoor. Beetje kauwgomballengeur. Ik heb één keer zo'n blikje gehad en vond het toen wel weer genoeg. Het is niet vies, maar doe me toch maar 'normale' cola of Cherry Coke.
Op dinsdag 30 april 2002 06:11 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Nog nooit gedronken... Waar smaakt dat naar
Mijn favoriet is trouwens First Choice. Te koop bij de Jumbo. Een stuk goedkoper dan Coca Cola en het smaakt exact hetzelfde (perfect dus).
(p.s., hoort dit topic niet in lifestyle?)
quote:Juistttt... een nieuwe fles die ijs en ijs koud is...
Op maandag 29 april 2002 23:24 schreef Mr-Leo het volgende:
Ohjah.. misschien ook leuk om te vertellen waaromikke coca cola omdat het gewoon DE echte cola is.. vooral lekker als je net nieuwe fles open maakt !!
hmmmmm
Maaruh cherry coke is nergens meer te vinden behalve in blikkies... Erggg jammer... verder tjah pepsi, neuj bedankt.. en al die zut van First Choice , 3Es shit etc =>
quote:cherry coke is er wel in grote flessen
Op dinsdag 30 april 2002 09:18 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Juistttt... een nieuwe fles die ijs en ijs koud is...
Maaruh cherry coke is nergens meer te vinden behalve in blikkies...
Erggg jammer... verder tjah pepsi, neuj bedankt.. en al die zut van First Choice , 3Es shit etc =>
![]()
![]()
quote:WAAR? Hier nergens!
Op dinsdag 30 april 2002 09:20 schreef Yinyang het volgende:[..]
cherry coke is er wel in grote flessen
quote:Weet ik niet, een vrienin van mij had laatst paar grote flessen, als het tenminste van dat zoete ranzige spul dat naar cherry smaakt is.
Op dinsdag 30 april 2002 09:22 schreef NFA-DK het volgende:[..]
WAAR? Hier nergens!
quote:Haha... uhm tjah... toch maar ff verder zoeken dan... in duitsland verkopen ze het wel nog gewoon
Op dinsdag 30 april 2002 09:24 schreef Yinyang het volgende:[..]
Weet ik niet, een vrienin van mij had laatst paar grote flessen, als het tenminste van dat zoete ranzige spul dat naar cherry smaakt is.
*blikje Cherry Coke opentrekt*
Pepsi is te zoet;
Dr. Pepper smaakt naar RAMI hoestsiroop van jaren terug;
Jolt benadert Dr. Pepper, maar de smaak is iets bitterder en er zit 2x zoveel caffeïne in.
Niet dat ik daar wat van gemerkt heb..
quote:Ja die mis ik ook in de poll...
Op dinsdag 30 april 2002 16:20 schreef hp22 het volgende:
Coca-Cola Light
Pepsi heeft geen fijna nasmaak en de light varianten zijn al helemaal niet te drinken.
quote:Klikte op dit topic om Jolt aan te klikken.
Op maandag 29 april 2002 23:28 schreef CraZaay het volgende:
Je bent "Jolt" vergeten (voor de ex-Tweakers)
quote:Waarbij CocaCola als derde uit de bus kwam...
Op dinsdag 30 april 2002 19:25 schreef Rewimo het volgende:
First Choice (Light) is inderdaad uitstekende cola. Kwam een tijdje geleden ook als beste uit de test (door ervaren Coca-Cola en Pepsidrinkers) bij de grote Kassa! cola-test.
quote:Bestaat dat spul nog?
Op dinsdag 30 april 2002 16:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
*blikje Cherry Coke opentrekt*
Mijn favorietje is Coca Cola light. Gewone cola is veel te zoet en daar krijg ik ook enorme hoofdpijn van. Overigens kan de cola light van de C1000 er ook best mee door, en Pepsi Max ook. Maar de echte CCL is toch wel de lekkerste.
quote:Ik heb het ook alleen maar in blikjes en halve-liter flesjes gezien..
Op dinsdag 30 april 2002 09:22 schreef NFA-DK het volgende:[..]
WAAR? Hier nergens!
Smaakt naar mijn mening harder dan pepsi, waardoor het lekkerder is.
quote:Ohjah.. misschien ook leuk om te vertellen waarom
Op maandag 29 april 2002 23:24 schreef Mr-Leo het volgende:
Ohjah.. misschien ook leuk om te vertellen waaromikke coca cola omdat het gewoon DE echte cola is.. vooral lekker als je net nieuwe fles open maakt !!
hmmmmm
ikke dr. pepper omdat het gewoon DE echte cola is.. vooral lekker als je net nieuwe fles open maakt !!
hmmmmm
quote:Bij de Albert Heijn hebben ze blikjes en bij de grotere benzine-super halve literflessen.
Op dinsdag 30 april 2002 23:18 schreef Buidelbeestje het volgende:[..]
Bestaat dat spul nog?
Mijn favorietje is Coca Cola light. Gewone cola is veel te zoet en daar krijg ik ook enorme hoofdpijn van. Overigens kan de cola light van de C1000 er ook best mee door, en Pepsi Max ook. Maar de echte CCL is toch wel de lekkerste.
Coca-cola natuurlijk
wat was pepsi cola!!! Ik zweer het, ik heb niet eens geproeft dat het überhaubt COLA was !!!
zegt genoeg vind ik :-)
Ohjah.. en dat cocacola als 3e uit de bus kwam van de Kassa-Cola-Test kwam omdat ze ook naar de prijs keken.. nou hier bezuinig ik nie op hoor
COCA COLA
quote:Yeah, right. Wellicht was 't niet koud, anders is 't verschil moeilijk te proeven. Mensen met een even grote mond als de jouwe wil ik nog wel eens 2 glazen met de een Coca Cola en de ander Pepsi voorhouden (beiden uit de koelkast vanzelfsprekend). Er zijn er wel eens die goed gokken na een heleboel moeilijk gekijk..
Op woensdag 01 mei 2002 23:05 schreef Mr-Leo het volgende:
wat was pepsi cola!!! Ik zweer het, ik heb niet eens geproeft dat het überhaubt COLA was !!!
quote:De prijs was geen onderdeel van de test. Het was puur een blinde smaaktest. En het grootste gedeelte van de groep riep vooraf in koor: "wij halen de Coca Cola er zo uit". Vandaar ook dat First choice 1 was, Pepsi 2, en Coca Cola 3.
Ohjah.. en dat cocacola als 3e uit de bus kwam van de Kassa-Cola-Test kwam omdat ze ook naar de prijs keken.. nou hier bezuinig ik nie op hoor
En daarbij, de prijs van Pepsi en CC is hetzelfde...
quote:Eeeuh.... er bestaan meer drankjes die de cola noemen en dat zal hier wel weer worden bedoeld.
Op donderdag 02 mei 2002 19:41 schreef Aaargh! het volgende:
Bestaan er meerdere soorten Cola dan
*NEWSFLASH* alleen nerds zoals tweakers drinken cola !!!
quote:Kijk jij wel eens TV ? en dan vooral de reclame blokken ?
Op donderdag 02 mei 2002 23:27 schreef Guus het volgende:
*NEWSFLASH* alleen nerds zoals tweakers drinken cola !!!
allemaal mooie, succesvolle mensen die een hoop lol hebben en Cola drinken!
* Aaargh! drinkt daarom ook bijna geen cola
quote:EEeuh... hoeveel TV kijk jij? Blijkbaar nooit reclame voor welke 'cola' dan ook goed bekeken he...
Op donderdag 02 mei 2002 23:27 schreef Guus het volgende:
Pepsi heeft een paar jaar geleden een test laten doen (met notaris aanwezig) waaruit blijkt dat Pepsi door 56% als beste smaak uit de bus komt. Jullie zijn gewoon een stel achterlijke sukkels die een beetje de reclame achterna lopen en denken dat je met Coca Cola (light) ineens een Yup bent met een geweldig leven.*NEWSFLASH* alleen nerds zoals tweakers drinken cola !!!
Naja, als cola drinken je een nerd maakt zijn er wel HEEL erg veel nerds in de wereld het is nogsteeds de best verkochte categorie onder de dranken (alhoewel water in sterke opkomst is).
Oh, en waarom verkoopt Coka-Cola nogsteeds beter wereldwijd? Mag je meteen ook uitleggen omdat het toch door 56% lekkerder wordt bevonden...
quote:Yeah! Cola ruzie!
Op vrijdag 03 mei 2002 00:42 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
EEeuh... hoeveel TV kijk jij? Blijkbaar nooit reclame voor welke 'cola' dan ook goed bekeken he...
Naja, als cola drinken je een nerd maakt zijn er wel HEEL erg veel nerds in de wereld het is nogsteeds de best verkochte categorie onder de dranken (alhoewel water in sterke opkomst is).
Oh, en waarom verkoopt Coka-Cola nogsteeds beter wereldwijd? Mag je meteen ook uitleggen omdat het toch door 56% lekkerder wordt bevonden...
quote:Als je dit leuk vind nodig ik je uit even hier langs te komen, hier woeden de Cola-wars nogsteeds
Op vrijdag 03 mei 2002 00:46 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Yeah! Cola ruzie!
quote:Ja, daar zeg je ook wat he (er zijn ranzigere drankjes hoor). Ik vind geen enkele diet ook maar enigzinds te zuipen...
Op vrijdag 03 mei 2002 01:13 schreef Angeles het volgende:
Overigens heb ik in Amerika het allersmerigste gedronken op het gebied van cola, namelijk CHERRY COLA LIGHT. Wat was dat smerig zeg! Dat vieze chemische smaakje... yegh. Ik was net enigszins gewend aan de smaak van cola ligt, maar daarna hoefde ik het meteen niet meer te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |