abonnement Unibet Coolblue
pi_252761
En hij komt, afgekeken van BB-Ruud, ook nog wel op het begrip 'knuffelen'. Samen met mediageile Katja is dat een prima verkoopbaar "product".
pi_252762
Aziz & Katja: de ontknoping

quote:

datum: Donderdag 30 maart 22:55

bron: Internetredactie

Aziz en Katja hebben vanavond met elkaar gechat. De chatsessie bracht de door Aziz gewilde duidelijkheid. Katja geeft aan niet verliefd te zijn op Aziz maar wil wel dat Aziz haar 'maatje' blijft. Aanleiding tot de chat was een artikel in een roddelblad. Over pijn, vriendschap en eerlijkheid.

Hallo aziz ik ben blij dat ik met je chatten kan
Ja leuk!!!!!

Ik ben heel erg geschrokken van de Weekend van vandaag.
Ik ook

Ik begrijp niet dat ze dat soort dingen schrijven
dat deed veel pijn

Bij mij ook
Dat is positief om te horen

Je weet dat ik liever met je wil praten persoonlijk
Ja dat weet ik

Ik ben een gevoelsmens en af en toe uit ik ze. Ook omdat ik weet wat je voor me voelt en ik ook wil vertellen hoe ik alles zie.
Hiermee wil ik zeggen dat ik best onzeker ben. gooide er wat dingen uit laatst omdat ik wappie was.

En ze willen dat ik je vertel dat ik niet verliefd op je ben en het wordt best wel in negativiteit getrokken
Verliefdheid heeft er niets mee te maken.

Je weet wel, hoe ik je zie en ik zou zelf ook niet weten in welk kader dit past. Je bent gewoon erg belangrijk voor me
En verder?

En jouw gevoelens ook. Het is heel moeilijk om uit te leggen net zoals in jouw brief zijn er verschillende vormen van relaties
Ik hoop dat het wat wordt tussen ons en ik wil weten of ik daartoe de kans kan krijgen. wees eerlijk

Ik voel me ook rot. In je brief stond dat een relatie ook vorm kan hebben als maatjes en er voor elkaar zijn en met elkaar lachen en met elkaar huilen. Dat kan zo zijn tussen ons. Maar omdat iedereen een oordeel hierover heeft, en ik je nog steeds niet persoonlijk kan spreken. Aziz, liever was ik bij je om dit te vertellen.
Dus wat ik er vanuit begrijp is dat je liever als maatjes door het leven wil gaan dan iets anders? Kan ik nog hoop koesteren of kan ik verder gaan met mijn leven? Maak het nou eens duidelijk?

Ik houd van je als mens maar hoe graag ik het ook zou willen nu maar ik ben niet verliefd op je op dezelfde manier als jij op mij, dit is erg moeilijk voor me om je te vertellen.
Dat is duidelijke taal.

Ik mag je ontzettend graag
Ik respecteer je eerlijkheid meer

Ben je blij dat je het nu weet, want ik had je dit liever persoonlijk willen vertellen dan kan ik het ook laten varen omdat je dat verdient.
Ik had het eigenlijk eerder willen horen en heb lang in de onwetenheid gezeten en ik heb zitten hopen op iets dat er niet was.

Dat is heel moeilijk om te uiten en ik heb geprobeerd om te laten merken dat ik je een waanzinnig mens vond en jou ook genoeg de moeite waard vond om het op een andere manier te vertellen dan via deze weg. Ik hoopte dat je een uitbraak had.
Ik vind het wel heel jammer, maar dit is voor mij duidelijkheid.

Ik dacht dat het beter zou zijn, om je dit te vertellen als je uit de bus was.
Nee, dat is voor mij niet het geval.

Ik heb het hier best wel moeilijk mee.
Je bent een ontzettend lieve meid en het is beter zo. Ik wil je bedanken voor jouw eerlijkheid.

Aziz, zeg iets wat persoonlijks tegen mij. Ik heb het gevoel alsof ik de verkeerde beslissing heb genomen. Ik heb het er even moeilijk mee.
Nee, je bent eerlijk en duidelijk geweest.

Het is menselijk dat ik het even moeilijk heb door te wachten met dit je te vertellen Ik had het liever onder vier ogen verteld.
Ik waardeer het. Ik begrijp het, maar voor mij is het beter zo. Mijn onzekerheid is erg moeilijk geweest en nu kan ik verder gaan. Ik hoef geen hoop meer te koesteren.

En toch ben ik er voor je als je uit de bus komt als je dat nog wil. Maar ik dacht juist dat je je dan rot zou voelen in de bus en ik wil juist dat je nog weken lang in de bus blijft!
Ja tuurlijk wil ik dat!!!! Nee, het is voor mij een opluchting. Hoe vind je mijn blonde haren?

Ik ben nu zo opgelucht dat je juist blij reageert op wat ik te zeggen heb.
Mensen proberen jou en mij te kwetsen, maar tussen vriendschap kunnen ze niet komen.

Mooie zin. denk er ook zo over

Aziz, zoals jij het ziet misschien niet, maar mensen begrijpen niet dat ik je heel speciaal vindt en dat ik je als maatje wil hebben. Ik mag je gewoon ontzettend graag en ik ga absoluut mee stappen in je stamkroeg.
Tof!

Ik ben zo blij dat ik je zie lachen!!!
Ik heb een binnenpretje! Het is tussen huilen en lachen in.

Ik wou nog even kwijt, dat ik me nog nooit zo bijzonder en geliefd heb gevoeld zoals Aziz dat heeft gedaan en dat koester ik voor de rest van mij leven.
Dank je wel kanjer! tof. Ik hoop dat ik ook eens een persoon leer kennen met wat karaktertrekjes van jou erin.

Aziz, overtuig me nou nog even dat ik hier het beste heb gedaan, want ik voel me nu onwijs klote.
Dat heb ik ook, maar dat gaat over.

Aziz, ik geef echt om je en ik mis je ook en ik wil je graag zien als je weer uit de BUS komt en voor mij is het ook moeilijk. het leven gaat nu door dat gaat ook gebeuren.
Ik weet nu hoe ik tegenover je sta als maatje.

Maar begrijp je ook dat ik wilde wachten met het je te vertellen en dat het niets met aandacht te maken heeft gehad. Ik heb je ontzettend positief neergezet want je bent ontzettend tof.
Doordat we zo in onwetendheid zijn gebleven hebben we dat zelf eigenlijk opgewekt. Mooi dat je dat gedaan hebt en ik neem het je niet kwalijk. no hard feelings.

[i]Ik zal wel als een femme fatale worden afgeschilderd nu maar jij weet dat het niet zo is, het was gewoon heel moeilijk om er mee om te gaan.




Nou dat heeft Katja netjes gedaan. Ze had Aziz willen besparen dat hij voor het oog van tienduizenden kijkers een blauwtje moest lopen maar Aziz heeft er zelf op aangestuurd. Zou het nou eindelijk bij Aziz zijn doorgedrongen dat het niks is? Of zou hij Katja's beleefde woorden opnieuw verkeerd interpreteren?
Wat stond er eigenlijk in de Weekend? En op wiens iniatief is deze chat tot stand gekomen?





[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 31 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252763
Nu ik de plaatjes heb gezien snap ik ook opeens hoe het komt dat Aziz van die uitgebreide antwoorden kon geven. Esmeralda heeft getypt.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:58:00 #29
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252764
Nou, da's dan duidelijke taal !!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')