Dan is er altijd nog de chat. Tijdens de finale van SR 2007 lag FOK ook een paar uur down, en toen zaten er meer dan 70 mensen op de chat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Tenzij er weer wat bits en bytes overhoop liggen
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de chat. Tijdens de finale van SR 2007 lag FOK ook een paar uur down, en toen zaten er meer dan 70 mensen op de chat.
Wil je dan liever de dingen die er normaal uitkomen, dan is een puntje eigenlijk best een verlichting.quote:
Dit jaar even overslaan, ben bang dat ik aandacht moet verdelen tussen de baby en SR.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zaterdag 19 december kan ik wel richting Groningen gaan, eens kijken of er mensen mee willen.
maar als je niets post is het nog knap, iets met alt nogwat maar goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Wil je dan liever de dingen die er normaal uitkomen, dan is een puntje eigenlijk best een verlichting.
Je hebt wel een punt inderdaad... maar dan net iets te letterlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
help! de wereld vergaat, ik heb een punt
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
help! de wereld vergaat, ik heb een punt
Wil 't liefst heel wat anders ('iets met internet'), maar dat moet dan ook mogelijk zijn..quote:morpheus_at_work schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:01
[..]
Wil je in controller sfeer blijven hangen ?
Dat dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt inderdaad... maar dan net iets te letterlijk.
So whatquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ben blij dat ik niet als laatste een bericht plaatste, hoef ik ook geen nieuwe te starten.
Ben te verlegen om een nieuw topic te openenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
So whatTT bedenken is niet zo moeilijk in de laatste dagen voor kerst
gewoon het aantal dagen tot SR in de TT dumpen
Heb nou een functie aangeboden via recruiter wat buiten mijn normale lijn ligt, waarmee ik mijn ambition 2015 kan waarmaken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wil 't liefst heel wat anders ('iets met internet'), maar dat moet dan ook mogelijk zijn..
Da's ook handigquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb nou een functie aangeboden via recruiter wat buiten mijn normale lijn ligt, waarmee ik mijn ambition 2015 kan waarmaken.
agh, jongen tochquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben te verlegen om een nieuw topic te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |