abonnement Unibet Coolblue
pi_74792569
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef Waffle het volgende:
Ook toen hij aardig moest gaan doen. Zag er geweldig uit
Zijn creepy gezicht in het ziekenhuis

Beste aflevering van het seizoen
pi_74793072
Whahahahaha... Deze was steen goed
pi_74793074
Leuke aflevering, merkte vandaag pas de vanity cards op.
Stop rockin' the boat.
pi_74794586
Whehe, toen ik het begin zag dacht ik gelijk; blerg, zo'n kampeeraflevering. Maar uiteindelijk was hij inderdaad erg goed
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:34:51 #30
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74798516
past in de top 5 van de hele serie
When all else fails, you always have delusion.
pi_74801370
Leuek ep, ging echt stuk bij dat cousin-gedoe
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:49:01 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74801679
Ik vond alleen het gedeelte met Leonard, Taj en Howard echt niet boeiend. Dat ze ff van de wereld waren... (waren ze nou stoned ) kom op man dat is zo goedkoop. Dat ze ineens zonder eten zaten ofzo sloeg ook nergens op. Het ontging mij een beetje wat nou precies de bedoeling en de lol was. Voor mijn gevoel wilden de makers gewoon een aflevering rond Penny en Sheldon maken en hadden ze een reden nodig om de andere 3 uit huis te krijgen ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74801722
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Komakie het volgende:
Ik vond alleen het gedeelte met Leonard, Taj en Howard echt niet boeiend. Dat ze ff van de wereld waren... (waren ze nou stoned )
Joh
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:51:02 #34
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74801765
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Komakie het volgende:
Ik vond alleen het gedeelte met Leonard, Taj en Howard echt niet boeiend. Dat ze ff van de wereld waren... (waren ze nou stoned ) kom op man dat is zo goedkoop. Dat ze ineens zonder eten zaten ofzo sloeg ook nergens op. Het ontging mij een beetje wat nou precies de bedoeling en de lol was. Voor mijn gevoel wilden de makers gewoon een aflevering rond Penny en Sheldon maken en hadden ze een reden nodig om de andere 3 uit huis te krijgen ofzo.
Oké, ze gingen kamperen om die sterrenregen te zien. Howard raakte aan de praat met vrouwen in de 50 met tie-die-shirts en kreeg daar koekjes van (hippies dus, koekjes --> spacekoekjes). Ze raakten stoned van de koekjes, kregen een vreetkick en vergaten naar de sterrenregen te kijken. Hihi. Euh, inderdaad niet zo grappig.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:09:25 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74802467
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:51 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Oké, ze gingen kamperen om die sterrenregen te zien. Howard raakte aan de praat met vrouwen in de 50 met tie-die-shirts en kreeg daar koekjes van (hippies dus, koekjes --> spacekoekjes). Ze raakten stoned van de koekjes, kregen een vreetkick en vergaten naar de sterrenregen te kijken. Hihi. Euh, inderdaad niet zo grappig.
Inderdaad. Ik hou er niet van als ze karakters als stoned proberen te laten overkomen. Ik vind er niets grappigs aan.

Hoewel ik wel erg moest lachen om 'HAHAHA You slept with your cousin!!!', maar dat was ook grappig geweest als ze niet 'stoned' waren geweest. Sheldon was uiteraard weer briljant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 18 november 2009 @ 00:35:01 #36
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74803277
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik hou er niet van als ze karakters als stoned proberen te laten overkomen. Ik vind er niets grappigs aan.

Hoewel ik wel erg moest lachen om 'HAHAHA You slept with your cousin!!!', maar dat was ook grappig geweest als ze niet 'stoned' waren geweest. Sheldon was uiteraard weer briljant.
Sowieso, ze hadden een hap van zo'n koekje en waren echt instant stoned...
  woensdag 18 november 2009 @ 00:36:24 #37
272871 StarCastic
Only a Sith deals in absolutes
pi_74803312
Leuke aflevering. Shelden en Penny zijn echt leuk samen
"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't."
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
  woensdag 18 november 2009 @ 02:35:02 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74804605
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:51 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Oké, ze gingen kamperen om die sterrenregen te zien. Howard raakte aan de praat met vrouwen in de 50 met tie-die-shirts en kreeg daar koekjes van (hippies dus, koekjes --> spacekoekjes). Ze raakten stoned van de koekjes, kregen een vreetkick en vergaten naar de sterrenregen te kijken. Hihi. Euh, inderdaad niet zo grappig.
Ah dat stukje met die tie-die shirts begreep ik niet helemaal.

Dat komt door Amerika. Daar zijn ze dat stoned zijn niet gewend en dus is het waarschijnlijk daar grappiger dan hier. Dat laatste stukje met die sterrenregen kreeg ik nog wel mee.
Maar het was idd niet echt grappig ofzo.

Ik krijg soms wel een beetje het idee dat de serie wel heel erg om Sheldon begint te draaien. Dat gevoel had ik in het begin niet echt. Nu worden de verhaaltjes rond de andere 3 jungs steeds minder interessant.
Leonard was altijd met Penny bezig te versieren enzo, maar ja dat heeft hij nu gedaan en nu bloed hij een beetje dood voor me gevoel.
Ik snap dat Sheldon belangrijk is. Hij heeft ook al prijzen gewonnen (tenminste, de acteur die hem speelt )maar het heet niet "the Sheldon Theory" en het gaat er nu wel op lijken. Dat vind ik wel jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74804638
Erg leuke aflevering
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_74806216
TVP voor Toch wel een hele grappige serie!!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 18 november 2009 @ 09:42:36 #41
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_74806786
There there, Sheldon is here...
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_74809992
Die indier was ook erg grappig deze aflevering
pi_74810306
Moet de nieuwe episode ook nog bekijken, zal em zo even binnenhalen..

Raj "Have you seen Slumdog Millionaire? It's based on my life"

van Season 2, Episode 17: The Terminator Decoupling
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  woensdag 18 november 2009 @ 12:05:37 #44
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74811397
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:36 schreef JMarsden het volgende:
Moet de nieuwe episode ook nog bekijken, zal em zo even binnenhalen..

Raj "Have you seen Slumdog Millionaire? It's based on my life"

van Season 2, Episode 17: The Terminator Decoupling
Haha, ja, tegen Summer Glau. En later klapt ie helemaal dicht, als blijkt dat zn biertje een maltbiertje is.
pi_74811936
Raj heeft de mooiste oneliners als ie gedronken heeft
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74830021
Blijft een vermakelijke serie (tvp)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_74838648
was een leuke vandaag, jammer dat de stukjes met Sheldon en Penny zo kort waren. Die waren echt geweldig. De a-sexuele Sheldon tegenover de verleidelijke Penny (wie wil er nou niet haar moeten kleden nadat ze onder de douche is uitgegleden).

Cause of injury: missing ducks!

Die blik ook van Penny als ze vraagt om Soft Kitty.

Zoals al gezegd: aflevering was veel te kort. En ik vond het kampeerverhaal minder sterk.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  donderdag 19 november 2009 @ 01:06:46 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74839296
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef merry77 het volgende:
was een leuke vandaag, jammer dat de stukjes met Sheldon en Penny zo kort waren. Die waren echt geweldig. De a-sexuele Sheldon tegenover de verleidelijke Penny (wie wil er nou niet haar moeten kleden nadat ze onder de douche is uitgegleden).
Ik hoef haar niet aan te kleden om te zorgen dat ze zich beter gaat voelen hoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74844088
Het moment dat Sheldon in de wachtruimte moest doen alsof hij om haar zou geven, genius!!

"There, there"
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  donderdag 19 november 2009 @ 10:59:16 #50
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74844250
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:27 schreef merry77 het volgende:

Cause of injury: missing ducks!
Mooie titel ook: The Adhesive Duck Deficiency

Erg leuke aflevering.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')