Dan is het goed want die andere handboeien zijn van pisbakkenijzer gemaakt. Trek je zo kapotquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een aantal vrienden op het bureau
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggenquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het goed want die andere handboeien zijn van pisbakkenijzer gemaakt. Trek je zo kapotEn er zit een knopje op zodat je ze zelf nog open kunt doen.
Ik denk dat dat de beste optie isquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggen
moet je me eerst zien te overmeesteren. not.quote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggen
cool, dan heb je altijd een bloemetje in je borstzakjequote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gisteren 3 corsetten gekocht voor mezelf![]()
Hoop ze morgen binnen te krijgen...
De kardinaal zal blij zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
je weet blijkbaar niet wat een lief glimlachje en een goeie pijpbeurt mooie schoentjes kunnen doen bij een man..quote:Op maandag 16 november 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je me eerst zien te overmeesteren. not.
Hè watte?quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
cool, dan heb je altijd een bloemetje in je borstzakje
Niet alleen de Kardinaal zal blij zijn hoor...quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kardinaal zal blij zijn
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe jas binnen
Nou dawg, wanneer ga je bij d'r langs?quote:Op maandag 16 november 2009 12:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet blijkbaar niet wat een lief glimlachje en een goeie pijpbeurt mooie schoentjes kunnen doen bij een man..
jaja, heerlijk gepijpt worden om vervolgens vastgebonden uit die extase te ontwaken? mij niet gezien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dawg, wanneer ga je bij d'r langs?
Nee dat snap ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet alleen de Kardinaal zal blij zijn hoor...
Ik snap die hele grap niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |