abonnement Unibet Coolblue
pi_251632
Na 4 weken op dit forum annwezigheid wil ik nu eens echt kwijt wat ik van het programma vind. Ten eerste laat het programma zien waar we bij Big Brother op zaten te wachten, helaas moeten we onder ogen zien dat het meeste wordt gespeelt (lees acteren).

In het begin had ik een hoge pet op van Aziz die blijkt nu een zielig hoopje te worden omdat hij nog steeds verlieft is op katja en omdat hij problemen heeft met zij zoontje, ik vraag me af waarom hij met zoveel leed in de bus is gestapt.

Over Esmee valt weinig te zeggen ik vond de actie toen ze haar blote tieten liet zien een beetje overdreven.

Bart die kennen we allemaal als iemand die snel verliefd wordt op iemand die hem een beetje aandacht geeft en als iemand anders naar zijn droom kijkt ontwijkt hij die persoon als of die persoon besmettelijk is goed dat hij eruit is.

Job de angsthaas (samen met Aziz) van het stel die enorm opkijkt tegen de grote bek van Zeki denkt dat hij een geneukt heeft en strooit dit lekker rond om stoer te doen bij de mannen en heeft niet in de gaten dat de waarheid toch voor de dag komt in zo'n kleine groep.

Zeki het meest opgevallen alleen negatief er zijn op dit forum al zoveel vuile woorden over hem gezegd dat ik jullie niet hoeft wijs te maken dat hij beter in een gesticht thuis hoort.

Willeke in het begin vond ik haar een huilebalk, maar op dit moment 1 van de beste binnen deze groep ze heeft zich goed staande gehouden in deze groep.

Bullent de politie agent die naar mijn mening als enige tegengas durft te geven bij Zeki, ik vind alleen jammer dat hij niet goed heeft uitgelegt hoe het nou zat met de nominering toch vind ik dat niemand het recht heeft om hem op die manier aan te pakken.

Esmiralda ook hierover is al veel geschreven en ik blijft haar een echt voorbeeld van een dom blondje vinden na de actie met bart en Bullent.

Antonnete maakte een fout om met Job onder de dekens te rommelen en een nog grotere fout om Zeki geen grote bek terug te geven toen hij zei of ze sex heeft gehad met Job een normaal denkende vrouw had hem de huid vol gescholden bij zo'n vraag, overgens vind ik dat ze een slecht keus heeft omtrend mannen kiezen.

Tessa vind ik een oud wijf, ze stookt achter iemands rug bemoeit zich met alles denkt dat ze de baas is over het huishoud geld een echt oud wijf die hoop ik snel weg gestemt zal worden.

Als laaste Iwan hier kan ik van zeggen dat hij van mij tot nu toe die miljoen mag winnen als er een zichzelf is is hij dat.
Hij bemoeit zich nergens mee ik heb hem geen een keer zien stoken achter iemands rug,
is nooit bezig met andermans ruzie en stelt zich neutraal op zoals het hoort, heeft geen grote bek.
Hij is zoals Zeki graag zal willen wezen ZICHZELF.

En verder forumleden kunnen jullie denken van mij wat jullie willen, ik kan weleens harde conclusies trekken en vinden jullie mij een klootzak jammer dan!.

Vriendelijke groet.

pi_251633
Heb je niet een screensjotje van die titten van Esmee?
Ok nu even serieus.
Ik ben online
  donderdag 9 maart 2000 @ 11:19:00 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_251634
Dear Erich,

Ok, je hebt een goed inzicht in de busbewoners.
Ik ben het grotendeels met je eens dat Iwan, zij het wat vaag, op een juiste manier handelt, maar of hij voor het grote geld mag gaan, weet ik nog niet. Eigenlijk vind ik dat Seki, juist om zijn negatieve ervaringen, en zijn eerlijkheid, de poen verdient.
We hebben je in een eerdere topic alleen maar een beetje op zitten fokken. Peace, ok?

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 04:11:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251635
Het is fijn te zien dat je je CapsLock hebt gede-activeerd.
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')