abonnement Unibet Coolblue
pi_251282
Ik word echt niet goed van die Bullent.
Constant dat belerende politie toontje
van hem. En dan dat gemaakte amsterdamse
accent van hem. Wat een betweter zeg. Je zou
maar bij een smeris in de bus moeten zitten.
Laat hem lekker de bus uitgaan en weer politie agentje gaan spelen op straat.
  woensdag 8 maart 2000 @ 07:24:00 #2
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251283
Misschien wel....maar hij is voorlopig wel de enige die gewoon zegt wat 'ie denkt tegen Seki. Hij gaat de confrontatie niet uit de weg zoals de anderen.

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2000 @ 07:35:00 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_251284
Bullent heeft voor zijn werk en tijdens zijn opleidig waarschijnlijk cursussen sociale vaardigheden gehad en die kan hij vooral op Seki heel goed toepassen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_251285
quote:
op 03-08-2000 om 07:35 AM schreef just me het volgende:
Bullent heeft voor zijn werk en tijdens zijn opleidig waarschijnlijk cursussen sociale vaardigheden gehad en die kan hij vooral op Seki heel goed toepassen.

Yups, daarom hoop ik ook dat als Seki wil gaan rammen, waar die echt als een opgesloten tijger steeds van heen en weer loopt te draven (de engerd), dan hoop ik dat hij Bullent uit probeert. Ik denk dat hem dat nog knap gaat tegenvallen. Persoonlijk wordt ik ook niet goed van Aziz en Jop die dagelijks levenslessen van hun Terreur-Guru Seki lijken te ontvangen. Wat zijn die lui bang voor Seki zeg, wat kan je nou helemaal gebeuren als je Seki wat tegengas geeft? Dat 'ie gaat slaan? So what.... geef je hem een paar klappen terug en klaag je hem na de uitzendingen van de Bus aan. (Sue the bastard for all he has.)

Nee way to go Bullent, en ik geloof wel wat 'ie zei over hem en Assmieralda. Hij heeft al zo'n 30 kansen bij haar gehad, en hij heeft ze alle 30 niet gepakt. Noch haar. Hij heeft Bartje ook nooit in de weg gezeten en ik heb hem niet 1 keer jaloers zien kijken.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251286
Persoonlijk vind ik dat Bullent rare dingen zegt. Hij voelt niets voor Esmeralda maar staat er wel voor open ?
Staat hij voor alle vrouwen open dan?
Ook voor Willeke bijvoorbeeld??????
Als je echt niets voor iemand voelt sta je ook niet open voor een relatie met zo iemand, dus helemaal eerlijk is hij volgens mij ook niet.
  woensdag 8 maart 2000 @ 10:05:00 #6
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_251287
Hee blueheeler wordt je ook zo doof van die Seki, ik verstond hem op een gegeven ogenblik niet meer toen die sinti begon te praten
Ik ben online
  woensdag 8 maart 2000 @ 10:35:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_251288
Hoewel ik Seki te snel te heftig uit de hoek vind komen, ben ik het in grote lijnen wel vaak met hem eens. Ik zou hem alleen willen vertellen dat de huichelachtigheid waarover hij zich opwindt te verwachten was, en dat hij soms ook de dingen voorkennisgeving moet aannemen ('Bullent is een matennaaier? Okee, dat weet ik dan weer...') Kijk hier bijvoorbeeld maar. Bullent lult slap uit zijn nek en heeft de boel een beetje lopen flessen (okee, dat hoort bij het spelletje, maar het blijft flessen). 'Ik voel niets voor 'Essie' , maar ik sta er wel voor open...' Wat een slap geouwehoer, maar voor sommigen is hij ineens een grote held omdat hij zijn bek open zou durven doen tegen Seki? Ik heb hem alleen maar dingen horen zeggen als 'Nee, da's niet waar, nee dat zie je verkeerd, ja maar dat bedoel ik niet' etc etc. Niks bek open doen, alleen maar vaag ontwijken en ontkennen. Jop is de enige die ik ECHT geinteresseerd met Seki heb horen praten, en ook zeker een discussie heb zien aangaan.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 8 maart 2000 @ 11:00:00 #8
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_251289
Bullent, de brave borst:

"Ik sta open voor avances maar ik wil geen relatie"

HUH?????????

You must be out of your brilliant mind.
  woensdag 8 maart 2000 @ 11:24:00 #9
2646 webber
Enough already
pi_251290
Ik twijfel ook nog een beetje. Hij blijft zeggen dat 'ie in de bus geen relatie wil en god (en Seki) weten dat 'ie genoeg keer de kans heeft gehad om Esje te pakken.

Maar toch open staan? Kweetutnie hoor?

  woensdag 8 maart 2000 @ 11:29:00 #10
1542 Ludo
Still YF&S
pi_251291
quote:
op 03-08-2000 om 11:00 AM schreef olavski het volgende:
Bullent, de brave borst:

"Ik sta open voor avances maar ik wil geen relatie"

HUH?????????


Volgens seki mag büllent, omdat hij geen relatie wil, niet dollen met Esmeralda.
Onder "avances" verstaat Büllent het stoeien met esmeralda, maar dan hoef je toch niet meteen een relatie te hebben.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_251292
Heel vervelend en belerend was Bullent gosteravond na de uitbraak. Hij deed een beetje alsof ze het helemaal waren in de buitenwereld, er waren al fanclubs voor hem in duitsland en Turkije etc etc.

Maar goed. Hij sliep vanavond weer naast Seki op de bank, dus d verstandhouding tussen die twee lijkt inderdaad weer helemaal oke

Blijft zich verbazen
  woensdag 8 maart 2000 @ 12:34:00 #12
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_251293
Bedankt voor de uitleg Ludo!
Ik ben online
  woensdag 8 maart 2000 @ 15:18:00 #13
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_251294
quote:
op 03-08-2000 om 09:44 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Yups, daarom hoop ik ook dat als Seki wil gaan rammen, waar die echt als een opgesloten tijger steeds van heen en weer loopt te draven (de engerd), dan hoop ik dat hij Bullent uit probeert. Ik denk dat hem dat nog knap gaat tegenvallen. Persoonlijk wordt ik ook niet goed van Aziz en Jop die dagelijks levenslessen van hun Terreur-Guru Seki lijken te ontvangen. Wat zijn die lui bang voor Seki zeg, wat kan je nou helemaal gebeuren als je Seki wat tegengas geeft? Dat 'ie gaat slaan? So what.... geef je hem een paar klappen terug en klaag je hem na de uitzendingen van de Bus aan. (Sue the bastard for all he has.)

Nee way to go Bullent, en ik geloof wel wat 'ie zei over hem en Assmieralda. Hij heeft al zo'n 30 kansen bij haar gehad, en hij heeft ze alle 30 niet gepakt. Noch haar. Hij heeft Bartje ook nooit in de weg gezeten en ik heb hem niet 1 keer jaloers zien kijken.

Grtz,

Meerhoerman.



Ik kan zeggen dat ik het erg met je eens ben!
Büllent is inderdaad tot nu toe echt de enige (en Tessa ook een keertje) geweest om die Seki te vertellen wat er is,wat hem dwars zit...de rest heeft het niet verder geschopt dan ja Seki,nee Seki...of laat maar Seki! Job al helemaal,ik krijg steeds meer en meer de indruk dat hij maar met iedereen een beetje mee praat om zo iedereen te vriend te houden. Want is Job met Büllent gaan praten over wat hem dwars zat? NEE!!!!!
Dat werd weer over gelaten aan mr. Brulaap Seki!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
  woensdag 8 maart 2000 @ 17:02:00 #14
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_251295
Volgens mij is Job ook een keer de discussie aangegaan met Seki hoor. En inderdaad dat toonjte van Bullent daar wordt je niet goed van. Ik zou hem als agent niet eens serieus nemen maar dat terzijde.

Naast Bullent heb ik ook een hekel aan Aziz, wat is dat een domme jongen zeg en dat is eufemistisch gezegd. Ik lach me helemaal suf als hij weer eens buiten staat met Job en Seki in die grote rode jas van hem terwijl er niets zinnigs uit zijn mond komt.

Ach Seki is grof maar daardoor gebeurd er wel wat. En dat willen we toch als kijker. Zoutjes als Bullent daar zit je niet op te wachten, tenzij je denkt dat hij knap is (moet je goed naar hem kijken, dan zie je dat hij dat niet is)


fake a dream
  woensdag 8 maart 2000 @ 17:05:00 #15
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_251296
Oproken die sekie en uitdrukken

Marcel

Back On track<P>
  woensdag 8 maart 2000 @ 17:13:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251297
Tessa lef?

Het enige waar Tessa mee bezig lijkt te zijn is de camera's (veelvuldig overdreven ervoor gaan staan met een poetsdoekje terwijl de rest van de bus een zooite is) EN het spellen van alle roddelbladen.
Ook heeft ze inderdaad éénmaal tegen Seki gezegd dat ze hem verbaal nogal grof vond.
(terwijl ze zelf continu de woorden, kut, klootzak en gvd in uitspreekt)

Jaja, wat is ze eerlijk, vlak voor het conflict met Büllent zegt ze tegen Büllent dat ze niet snapt dat Seki zich zo druk maakt om het woord avances, en toen het escaleerde die avond, riep ze plots tegen Büllent: "ja maar je doelt met avances van dames uit de bus, toch echt niet op Willeke, Antoinet of mij "

Büllent "durft"de discussie aan te gaan?
* Quenda® heeft nog nooit in zo'n kort tijdsbestek iemand zijn excuses honderd maal horen aanbieden, voor iets wat volgens zijn zeggen, niets had te betekenen, en niet op juistheid beruste.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 17:29:00 #17
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251298
Nou zeg.......dus jullie hebben meer begrip voor zo'n 'sneaky' matenaaier als Bullent, die zijn ware gezicht nog lang niet getoont heeft, dan voor ( ok hij is een beetje lomp) Seki, die tenminste zegt waar het op staat.


THERE GOES THE NEIGHBERHOOD.

  woensdag 8 maart 2000 @ 19:55:00 #18
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251299
Persoonlijk denk ik dat juist Seki zijn ware aard nog niet heeft laten zien. Dat zou best wel eens heel bloederig kunnen worden... Bullent daarentegen lijkt mij best een geschikte vent. Ik heb wel eens vervelendere politieagenten meegemaakt.
  woensdag 8 maart 2000 @ 22:23:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251300
Ludo, ik ben het niet vaak met je ineens, maar Seki heeft helaas gelijk, wat Bullent beweert is ongeveer gelijk aan:

quote:
Ik hoef het gras niet te sproeien want het is al weken droog

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_251301
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat Bullent al v/a het begin "close" was met Esmeralda. Ik stond er dus ook raar van te kijken toen Bart (in het begin was hij ook, net als Iwan, niet opvallend aanwezig) z'n liefde verklaarde aan haar. Ik vond juist Bart op dat moment een "matennaaier".
Ik denk dat de vrouwen in de bus dat ook meer door hadden dan de mannen.
Toen ik hoorde dat Bullent bij de politie zat had ik al oordeel: die moet eruit! Maar ik ben hem juist de laatste paar dagen gaan waarderen, puur omdat hij het meest eerlijk en spontaan is, leuke humor heeft, en de enige is die niet bang is voor Seki.

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 09 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

pi_251302
quote:
op 03-08-2000 om 07:35 AM schreef just me het volgende:
Bullent heeft voor zijn werk en tijdens zijn opleidig waarschijnlijk cursussen sociale vaardigheden gehad en die kan hij vooral op Seki heel goed toepassen.

HAHAHA

  woensdag 8 maart 2000 @ 23:53:00 #22
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251303
quote:
op 03-08-2000 om 11:45 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Toen ik hoorde dat Bullent bij de politie zat had ik al oordeel:

I NEVER EAT A PIG.........CAUSE A PIG IS A COP.
"Everlast"

pi_251304
EnigSTe ?? Wat is dat ?

Beoordeel Bullent maar als hij morgen zijn excuses maakt. Let eens op hoe iedereen met de wind meewaait morgen. Dan weer met Seki, dan weer met Bullent.

Maar beoordeel Bullent ook even als hij terug komt van de uitbraak...

Blijft zich verbazen
pi_251305
Ik zal het wel even uitleggen!
Wat Bulletje bedoelt met "Ik wil geen relatie , maar sta open voor avances"
=
Ik wil wel met Essie neuken, maar meer moet
ze niet verwachten.
"Don't drink water, fish fuck in it"
  donderdag 9 maart 2000 @ 00:32:00 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251306
quote:
op 03-08-2000 om 10:35 AM schreef Verbal het volgende:
Hoewel ik Seki te snel te heftig uit de hoek vind komen, ben ik het in grote lijnen wel vaak met hem eens. Ik zou hem alleen willen vertellen dat de huichelachtigheid waarover hij zich opwindt te verwachten was, en dat hij soms ook de dingen voorkennisgeving moet aannemen ('Bullent is een matennaaier? Okee, dat weet ik dan weer...') Kijk hier bijvoorbeeld maar. Bullent lult slap uit zijn nek en heeft de boel een beetje lopen flessen (okee, dat hoort bij het spelletje, maar het blijft flessen). 'Ik voel niets voor 'Essie' , maar ik sta er wel voor open...' Wat een slap geouwehoer, maar voor sommigen is hij ineens een grote held omdat hij zijn bek open zou durven doen tegen Seki? Ik heb hem alleen maar dingen horen zeggen als 'Nee, da's niet waar, nee dat zie je verkeerd, ja maar dat bedoel ik niet' etc etc. Niks bek open doen, alleen maar vaag ontwijken en ontkennen. Jop is de enige die ik ECHT geinteresseerd met Seki heb horen praten, en ook zeker een discussie heb zien aangaan.

V


En zo denk ik er ook over

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 maart 2000 @ 00:38:00 #26
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_251307
Dat 'gemaakte' van Bulent, bwah, inderdaad: 'Gemaakt', hij probeert een beetje de moraalridder uit te hangen terwijl hij ze behoorlijk achter de ellebogen heeft, vergis je niet, die gozer weet precies wat ie doet, en da's niet goed...
You must be out of your brilliant mind.
  donderdag 9 maart 2000 @ 08:41:00 #27
1542 Ludo
Still YF&S
pi_251308
a´vance (de ~)

1 toenaderingspoging
2 [ec.] koersstijging


m.i. is een toenaderingspoging helemaal niet sexueel geladen.

Misschien wil Büllent geen relatie in de bus, maar staat hij wel open voor koersstijgingen.

ik denk dat Büllent aandelen heeft.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_251309
quote:
op 03-08-2000 om 11:45 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat Bullent al v/a het begin "close" was met Esmeralda. Ik stond er dus ook raar van te kijken toen Bart (in het begin was hij ook, net als Iwan, niet opvallend aanwezig) z'n liefde verklaarde aan haar. Ik vond juist Bart op dat moment een "matennaaier".
Ik denk dat de vrouwen in de bus dat ook meer door hadden dan de mannen.
Toen ik hoorde dat Bullent bij de politie zat had ik al oordeel: die moet eruit! Maar ik ben hem juist de laatste paar dagen gaan waarderen, puur omdat hij het meest eerlijk en spontaan is, leuke humor heeft, en de enige is die niet bang is voor Seki.

Juist! Dat vond ik toen dus ook, maar als je nou eens echt een super-matennaaier wil nemen dan moet je die kiezen die het woord het meest in de mond neemt:

- AZIZ.

Die gast heeft het matennaaien uitgevonden, wat 'ie flikte met Jop & Antonette kon dus ECHT NIET.

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 9 maart 2000 @ 12:12:00 #29
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251310
Ik vind het zo bijzonder dat er al gesmeten wordt met termen als maat, maatje en matennaaier. Met wie is Bullent nu werkelijk 'maat' in de bus? Niet met Jop, Aziz, noch met Seki. De enige die hij maatje noemt is Esmeralda, en die naait 'ie juist niet. Wat had Bullent nou helemaal met Bart? Niks toch?! Het was nota bene Seki die gilde dat 'ie in de bus zat voor zijn eigen gewin, en dan zou Bullent niet tactisch mogen nomineren? Wat nou matennaaien. Ze zitten daar allemaal voor zichzelf en het uitzicht op een miljoen of wat het uiteindelijk ook mag worden. Wie na BB nog wat anders durft te beweren daar in die bus is echt niet goed wijs. Zo is het spelletje nu eenmaal. Je schakelt je tegenstanders uit, en daar is het nomineren ook voor uitgevonden in dit programma. Wat dat betreft heeft Bullent het goed getroffen dat zijn rivaal (was het dat dan?) eruit is. Of hij het nu wel of niet expres heeft gedaan, bewust of niet, hopend op avances of afstand, Bart is eruit. En dat wilde 'ie ook, anders had 'ie wel op Aziz gestemd. Zo simpel is het.
Ben te zaai voor een signature
pi_251311
quote:
op 03-09-2000 om 12:12 PM schreef Roache het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat er al gesmeten wordt met termen als maat, maatje en matennaaier. Met wie is Bullent nu werkelijk 'maat' in de bus? Niet met Jop, Aziz, noch met Seki. De enige die hij maatje noemt is Esmeralda, en die naait 'ie juist niet. Wat had Bullent nou helemaal met Bart? Niks toch?! Het was nota bene Seki die gilde dat 'ie in de bus zat voor zijn eigen gewin, en dan zou Bullent niet tactisch mogen nomineren? Wat nou matennaaien. Ze zitten daar allemaal voor zichzelf en het uitzicht op een miljoen of wat het uiteindelijk ook mag worden. Wie na BB nog wat anders durft te beweren daar in die bus is echt niet goed wijs. Zo is het spelletje nu eenmaal. Je schakelt je tegenstanders uit, en daar is het nomineren ook voor uitgevonden in dit programma. Wat dat betreft heeft Bullent het goed getroffen dat zijn rivaal (was het dat dan?) eruit is. Of hij het nu wel of niet expres heeft gedaan, bewust of niet, hopend op avances of afstand, Bart is eruit. En dat wilde 'ie ook, anders had 'ie wel op Aziz gestemd. Zo simpel is het.



Precies

pi_251312
quote:
op 03-09-2000 om 12:12 PM schreef Roache het volgende:
Ik vind het zo bijzonder dat er al gesmeten wordt met termen als maat, maatje en matennaaier. Met wie is Bullent nu werkelijk 'maat' in de bus? Niet met Jop, Aziz, noch met Seki. De enige die hij maatje noemt is Esmeralda, en die naait 'ie juist niet. Wat had Bullent nou helemaal met Bart? Niks toch?! Het was nota bene Seki die gilde dat 'ie in de bus zat voor zijn eigen gewin, en dan zou Bullent niet tactisch mogen nomineren? Wat nou matennaaien. Ze zitten daar allemaal voor zichzelf en het uitzicht op een miljoen of wat het uiteindelijk ook mag worden. Wie na BB nog wat anders durft te beweren daar in die bus is echt niet goed wijs. Zo is het spelletje nu eenmaal. Je schakelt je tegenstanders uit, en daar is het nomineren ook voor uitgevonden in dit programma. Wat dat betreft heeft Bullent het goed getroffen dat zijn rivaal (was het dat dan?) eruit is. Of hij het nu wel of niet expres heeft gedaan, bewust of niet, hopend op avances of afstand, Bart is eruit. En dat wilde 'ie ook, anders had 'ie wel op Aziz gestemd. Zo simpel is het.

Ik moet zeggen dat je ontzettend gelijk heb ja! Maargoed, dat beeld krijgt de kijker door wat ze zelf zeggen, ik bedoel ze doen zich voor als een breiclubje en roepen zelf de term matennaaier, etc.

Maar je hebt gelijk, de game itself wordt een beetje verkeerd gezien.

Als iemand jouw woorden in de bus zou roepen zouden ze allemaal waarschijnlijk net zo beteuterd en verrast kijken als ik op dit moment.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251313
quote:
op 03-09-2000 om 08:41 AM schreef Ludo het volgende:
a´vance (de ~)

1 toenaderingspoging
2 [ec.] koersstijging


m.i. is een toenaderingspoging helemaal niet sexueel geladen.

Misschien wil Büllent geen relatie in de bus, maar staat hij wel open voor koersstijgingen.

ik denk dat Büllent aandelen heeft.


Ludo, ik denk dat dit de enige juiste conclusie is . verstandige jongen, die Bullent.

  donderdag 9 maart 2000 @ 20:08:00 #33
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251314
Vanaf het begint zat het al aardig goed tussen Büllent en Esmeralda. Mischien dat niet iedereen dit opviel maar Bart had dit heel goed in de gaten. Het eerste wat Bart heeft gedaan is Esmeralda op dusdanige wijze te gaan beïnvloeden omdat hij doodsbang was dat Esmeralda en Büllent iets met elkaar wat zouden beginnen. Dat heeft hij op zo'n voortreffelijke wijze gedaan dat het voor Esmeralda en Büllent nu heel moeilijk is geworden om daadwerkelijk nog wat te beginnen. Bart is nu weg en de nasleep van zijn ongelovelijke zielige schijnvertoning is nu nog steeds merkbaar.

  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:05:00 #34
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251315
quote:
op 03-09-2000 om 08:08 PM schreef THE BORG het volgende:
Vanaf het begint zat het al aardig goed tussen Büllent en Esmeralda. Mischien dat niet iedereen dit opviel maar Bart had dit heel goed in de gaten. Het eerste wat Bart heeft gedaan is Esmeralda op dusdanige wijze te gaan beïnvloeden omdat hij doodsbang was dat Esmeralda en Büllent iets met elkaar wat zouden beginnen. Dat heeft hij op zo'n voortreffelijke wijze gedaan dat het voor Esmeralda en Büllent nu heel moeilijk is geworden om daadwerkelijk nog wat te beginnen. Bart is nu weg en de nasleep van zijn ongelovelijke zielige schijnvertoning is nu nog steeds merkbaar.

Ja, Ja, Ja, uiteindelijk denk ik dat je gelijk hebt. De martelaarsrol die Bart in de bus (en hier?) heeft heeft hij niet verdiend. Hij was degene die viel voor Esmeralda, en heeft het uiteindelijk zo wten te plooien dat het Esmeralda's en uiteindelijk ook Büllent's probleem werd, wat het vanaf het begin al niet was. Een 'lovefool' zullen we het maar noemen (een ander, minder subtiel persoon zou wellicht de woorden geile bok gebruiken) wordt verliefd op een meisje, pats boem, op het eerste gezicht, en krijgt de deksel op zijn neus. Vervolgens heeft hij tot tranen toe het meisje weten te achtervolgen, kan niet anders op 13x3 of hoe groot is die bus, gaat er vervolgens uit en laat de rest met de brokken zitten.
Nu kwam Bart me geenszins over als een manipulatief vals secreet wat dit zo gepland heeft, integendeel, in de drie weken dat we hem hebben meegemaakt kwam hij op mij over als een integer, lief en meevoelend persoon, maar toch. Hij is de directe aanstichter van deze zooi. (Die alweer opgelost schijnt te zijn, dus waar lul ik over, genoeg nu!)

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:21:00 #35
2705 cynix
is verdwaald
pi_251316
Ik sta ook open voor avances (en ik heb geen aandelen).
pi_251317
quote:
op 03-08-2000 om 11:53 PM schreef DiFONTAINE het volgende:
I NEVER EAT A PIG.........CAUSE A PIG IS A COP.
"Everlast"

Of al eerder in 1987/88 door L.L.Cool J. in een song gerapt. Maargoed de orginaliteit is tegenwoordig in de muziek ver te zoeken.

Grtz,

Meerhoreman.

  vrijdag 10 maart 2000 @ 09:59:00 #37
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_251318
Toch vind ik wout Bullent een echte betweter.
Ik dacht dat ik erg was, maar het kan erger.
met zijn gemberananas.. op zo'n irritant toontje.

En ik wil ook nog wel kwijt dat ik nog nooit rijstvelden in een reclame heb gezien Aziz!
En ik maak zelf wel uit of ik in de Zoo ruzie maak. Popijopi

oke was offtopic...

maar ben het wel kwijt

gegroet

Frenk

  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:10:00 #38
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251319
quote:
op 03-10-2000 om 09:17 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Of al eerder in 1987/88 door L.L.Cool J. in een song gerapt. Maargoed de orginaliteit is tegenwoordig in de muziek ver te zoeken.

Grtz,

Meerhoreman.

Bedankt voor de tip, wist ik echt niet.



pi_251320
Büllent = OK.

Ik wou alleeen dat ie ophield met zich te verontschuldigen en gewoon eens goed in de aanval ging!

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 10 maart 2000 @ 17:55:00 #40
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251321
Voor zover ik weet (dus lees goed) voor zo ver ik weet heeft Büllent zich nergens tussen gemengd of achter iemands rug lopen kletsen. Het is mij opgevallen dat hij tijdens elke discussie goed nadenkt waar de discussie wezenlijk overgaat.
Als je met een persoon als Seki in conflict/discussie, ( voor Seki bestaat hierin geen verschil) gaat, voel je je wel gedwongen om een heel lulverhaal op te hangen.
Als je Seki gaat spiegelen, m.a.w. iemand laten zien hoe hij/zij ervaren wordt, zal Seki gaan exploderen. Dit moge ondertussen al duidelijk zijn.
Büllent voorziet dit, en probeert tegenover Seki zo zorgvuldig mogelijk te werk gaan.

Büllent is geen slijmbal of wat dan ook, maar steekt momenteel veel energie in de relatie en weinig in het probleem die Seki voortdurend voor de voeten van büllent neerlegd.
Büllent heeft op de politieschool heel duidelijk lessen gehad in conflictbeheersing en doet dit uitstekend!
Maar in dit geval moet hij (helaas) een langere relatie met Seki aangaan. De relatie met Seki is daardoorl behouden maar het probleem tussen deze twee komt zeker weer een keer terug.

Büllent speelt absoluut geen doordachte, vuile spelletjes maar probeert 1 ding: Als enige te overleven en verder niets !! Negatieve reacties over Büllent komen voort uit de discussie tussen hem en Seki. Bij iemand als Seki zijn erg veel gesprekstecnieken nodig om die aan te kunnen gaan.


------------------
Ik ga even een broodje eten......

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 10 Maart 2000).]

pi_251322
quote:
op 03-10-2000 om 05:55 PM schreef THE BORG het volgende: Voor zover ik weet (dus lees goed) voor zo ver ik weet heeft Büllent zich nergens tussen gemengd of achter iemands rug lopen kletsen. Het is mij opgevallen dat hij tijdens elke discussie goed nadenkt waar de discussie wezenlijk overgaat.
Als je met een persoon als Seki in conflict/discussie, ( voor Seki bestaat hierin geen verschil) gaat, voel je je wel gedwongen om een heel lulverhaal op te hangen.
Als je Seki gaat spiegelen, m.a.w. iemand laten zien hoe hij/zij ervaren wordt, zal Seki gaan exploderen. Dit moge ondertussen al duidelijk zijn.
Büllent voorziet dit, en probeert tegenover Seki zo zorgvuldig mogelijk te werk gaan.

Büllent is geen slijmbal of wat dan ook, maar steekt momenteel veel energie in de relatie en weinig in het probleem die Seki voortdurend voor de voeten van büllent neerlegd.
Büllent heeft op de politieschool heel duidelijk lessen gehad in conflictbeheersing en doet dit uitstekend!
Maar in dit geval moet hij (helaas) een langere relatie met Seki aangaan. De relatie met Seki is daardoorl behouden maar het probleem tussen deze twee komt zeker weer een keer terug.


Büllent speelt absoluut geen doordachte, vuile spelletjes maar probeert 1 ding: Als enige te overleven en verder niets !!


Negatieve reacties over Büllent komen voort uit de discussie tussen hem en Seki. Bij iemand als Seki zijn erg veel gesprekstecnieken nodig om die aan te kunnen gaan.

Helemaal mee eens. Bullent is gewoon een slimme jongen (maar niet vals) die problemen goed analyseert en deze vervolgens adequaat en zorgvuldig probeert op te lossen.

pi_251323
Oops, hoe kan ik goed quoten? ik wilde alleen maar een klein zinnetje quoten. Kon het antwoord niet in de faq vinden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')