abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2000 @ 01:18:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251253
Streamverslagen van 08-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.

Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

  woensdag 8 maart 2000 @ 01:19:00 #2
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_251254
1.00
Het geluid is weggevallen,maar ik zal proberen om een samenvatting te maken.

Iwan heeft het hoogste woord en verteld allerlei verhalen over hun uitbraak. Ze zijn goed ontvangen door de familie van Iwan en het was erg gaaf en gezellig. Volgens I. en B maakt
de bus heel wat los en is het veel meer positief ?! dan de bussers denken.
B vertedl vervolgens dat hij de afgelopen twee dagen in een dipje zat en dat dit uitstapje en alle positieve berichten hem weer helemaal uit het dal gehaald hebben. Hij is ook van mening dat de roddelbladen een boel onrust veroorzaken en stelt voor dat ze niet mee gekocht worden. Tessa is degene die er tegen in gaat , want zij leest het voor ontspanning ?!
Antonet geeft er niets om zou de flair wel willen hebben en Jop is ook tegen de rodelbladen En wil liever panorama en revue.
Seki oppert het idee om ze nog een keer te kopen en dan om te kijken hoe iedereen ermee om gaat en om dat volgende week nog eens bij mekaar te komen om het te bespreken.
Iwan zegt dat het ook een manier is om je voor te bereiden op kritiek vanbuiten af. Dat komt toch wel en het is misschien beter om nu te lezen hoe je neergehaald wordt dan om het achteraf allemaal te horen. Nuis de groep er ook nog om iedereen te steunen .
Seki komt weermet zijn idee, om het gewoon aan te zien.

En toen viel het geluid weg...........

  woensdag 8 maart 2000 @ 02:15:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251255
01.39

Willeke:"ik doe altijd het licht uit, ik blijf altijd hangen, omdat ik bang ben dat ik iets mis"
Jop:'heb ik ook"
Willeke:"het laagste is 5% en het hooogste is 20%, op internet sta ik bijvoorbeeld op de laagste plaats, maar ik sta op bellen op de 5e plaats.Vandaag bijvoorbeeld, Aziz, het gaat goed met jou. Er zijn heel veel mensen die het volgen via het internet.Vanmorgen vroegen de mensen , was het brood lekker zonder boter.En dat was net vanmorgen gebeurt.
Ze doen elke keer een nieuwe poel.
Jop:"dat is wel eerlijker"
"Willeke:"ze tellen volgens mij alle pools van de hele periode bijelkaar op, en aan het eind word alles gedeelt.
Jop:"ja maar het is drie weken"
Willeke:"drie weken met drie personen??, dat is lang"

Ze zitten te gissen hoe de finale berekend word.

Willeke is benieuwd waar ze de volgende week naartoe gaan. Ze hoopt dat ze ook op De Dam gaan staan.
Lijkt haar dus dolgezellig, lekker gezellig buiten zitten.
Ze vind er hier nix aan, saai, nat en stil.

Willeke zegt dat ze zich de afgelopen dagen bewust niet bemoeit heeft met de situatie.

Willeke:"ze wisten het in Burgers Zoo wel hoor, is er sex in de bus, en ze wezen naar "die twee", ik vind het leuk hoor, het is wel spannend.

Willeke gaat naar bed.
Ze wil morgen uitslapen want ze hoeft niet te werken.

Tessa deelt Willeke mee dat ze wel een beetje inkijk heeft.

Het lijkt erop dat Büllent weer op de bank slaapt.Hij gaat nu languit liggen en leest door de krant.
Büllent:"ach Seki,moet je horen, een jongen van 12 jaar.....
Seki:"ja met een luchtdrukpistool"
Büllent: ja en laatst die van 5, tjonge, wat doen die daarmee...
Deze was niet op scherp, maar laat maar, ik zeg nix meer...
Seki:"ze moeten die winkelier ook oppakken"

Seki en Büllent hebben het weer over een joke voor Jop.
(rauwe eieren, en andere jokes worden weer besproken)
Aziz ligt lekker vooraan volgens Seki, en die lacht altijd zo lekker enthousiast om een ander

Büllent:"aziz ligt lekker vooraan, alleen ff gordijn open en hup gordijn weer dicht"
dit verwachten ze niet.
Seki:"hij slaapt toch heel vast"

Geluid komt uit het woongedeelte en de streams staan op Jop en Aziz gericht.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 02:59:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251256
Willeke en Esmeralda voeren een fluistergesprek
Ze spreken onder andere af dat als er voortaan door iemand iets gezegd word als diegene waar het over gaat er niet bij is, dat ze direct duidelijk gaan maken dat zij dat absluut niet willen.

Esmeralda heeft het ook nog over het verbale geweld van Seki.

Aziz's gesnurk is nu harder als het geluister

Esmeralda had het ook nog over haar "5e"plaats, dat ze zich nu veel lekkerder voelt.
Ze vergeleek het met een nieuw visje in een aquarium, dat visje gooi je ook niet meteen in de bak, maar laat je voorzichtig zakken,in een plastic zakje, zodat hij kan wennen en kleine rondjes kan zwemmen en uiteindelijk nadat hij is gewend kan rondzwemmen in de groep.
Ze voelde zich zelf niet lekker toen ze iedere keer op nummer 1 stond.

Willeke beschrijft haar eigen leven als een dik boek.Ze is nu 42, en niet omdat ze de oudste is, maar ze heeft veel meegemaakt, en voor haar is alles duidelijk.

Mijn verbinding met de streams is plots verbroken.


  woensdag 8 maart 2000 @ 07:09:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251257
07.03

De camera geeft het beeld fout weer!
Ondersteboven

Tessa is bezig met haar make-up
En Antoinet is aan het eten
Esmeralda is ook wakker.
Zij trapte vanuit de zijkant uit bed, en zag kennelijk de "joke".
Esmeralda heeft echt weinig slaap gehad omdat ze nog heel lang en serieus met Willeke heeft gesproken veteld ze.
Iwan is ook wakker.
Iwan;"drie vrouwen vandaag


Er is geen boodschappenlijstje.
Groente,aardappelen, vlees en de krant worden genoemd.
Esmeralda:"ontbijtkoek"

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 07:36:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251258
Tessa:"esmeralda geen mail, poink.
Büllent word een beetje gepest door Tessa.
Tessa:"ik moest gisteren zo lachen om
Büllent,hij vertelde alles wel 4 keer, hij leek m'n moeder wel.

Büllent vanaf z'n bed:"ja, maak me maar belachelijk"
Tessa vraagt aan Iwan of hij het avontuur al verwerkt heeft.Aangezien Iwan zijn mond vol heeft, probeert hij onder de tafel z'n hand eventjes op de knie van Tessa te leggen, maar Tessa trekt direct haar knie weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 08:00:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251259
07.39

Ze hebben twaalf sneetjes brood bij zich voor ons drieen (zegt Antoinet)
Tessa:"je hebt rode oogjes Iwan, hoe komt dat toch"
Esmeralda:"ïk heb pijn in m'n buik"
Antoinet:"ben je ongesteld?"
Esmeralda:"nee"
Antoinet:"he, wat is dat nou, de luiken gaan dicht"
Esmeralda:"we zijn nog niet klaar voor de buitenwereld"
Antoinet:"o, ze gaan alweer open"

De tas met het geld en brood word nu idchtgedaan en Antoinet vraagt of er nog is is wat ze mee moeten nemen.
Tessa:"brood, melk, jus de orange, vlees, tijdschriften....
Antoinet:"zal ik ook suikerklontjes meenemen of zijn er nog genoeg?"
Tessa:"ik zal even kijken"
Antoinet:"Iwan, weet jij of er nog suikerklontjes zijn? "

Tessa:"regent het? verdomme, kan het nou nooit eens ophouden met regenen in dat kloteholland..

Antoinet:"ik kan het wel eerlijk zeggen, fluister,ik heb het niet gezegd dat ik het gezegd had, maar Jop is gewaarschuwd dat hij het niet moest gebruiken om hogerop te komen.
Tessa:"ja dat is wel zo "
Esmeralda:"wat is er "
Ging over iemand in de bus die schijnbaar iets heeft gezegd, dat ze uit moest kijken dat Jop haar niet gebruikt op zelf hogerop te komen.
Atoinet:"ik ben daar wel van geschrokken hoor, het is natuurlijk wel een rare situatie , we zitten in de bus enzo....
ik ben niet zo aanhalerig maar ik heb nix tegen kroelen enzo.

(Redactie van sbs , bij deze bedankt voor het harder zetten van het geluid bij deze fluisteractie )

Het is bijna 8 uur.
Tessa bekijkt wat foto's
Esmeralda:"dat is echt zo'n foto waar iedereen de andere kant opkijkt"
Iwan: "hoezo camerabewust "


Tessa:"büllent droomt over die ene mooie vrouw"
Iwan: "ze was zwanger"
Büllent: neej iwan volgens mij was het iemand anders hoor..

Ze staan buiten en Esmeralda voert in haar eentje iets op wat lijkt op een meisje die staat te springen in de mini playback show, ermz, ze zingt er ook nog bij .
Het is 5 over 8 , ze rennen naar auto.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

pi_251260
10:45 Ik zit nu een half uur naar een slapende Seki en Bullent te kijken en hoor alleen maar regen.

10:55 Een shot van het tuinhuisje. Deze heeft het Nederlandse weer niet overleefd.

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 08 Maart 2000).]

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  Admin woensdag 8 maart 2000 @ 11:17:00 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251261
11:10
Bullent, Jop en Seki zijn ontwaakt. Seki houdt zich nog steeds aan zijn 'ik ben heus wel aardig' belofte en biedt Bullent een bak koffie aan. Jop poetst zijn tanden. De rest van de bussers liggen nog in coma.

Kan Seki zich inhouden en aardig blijven en zo ja, voor hoe lang ? (Hij gaat zich in ieder geval "zo effe doeze", meld 'ie)

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_251262
11:00 Actie in de bus: Seki is wakker en is in de keuken bezig.

11:05 Blijkbaar te vroeg gejuichd. Het is weer stil in de bus.......

11:10 Toch nog actie. Bullent wordt ook langzaam wakker en Jop is ook zn bed uit.

11:15 Jop is zn tanden aan het poetsen.

Ik ga me douchen, ben de rest van de dag weer de deur uit.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 8 maart 2000 @ 15:12:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251263
14.56

Aziz:"ik ruik wat namelijk nu"(tegen Jop)
(Aziz ligt in bed)
Büllent ligt ook in bed.


Willeke zit achter de laptop.

Aziz kijkt naar een boek, maar slaat eigenlijk al 5 minuten geen bladzijde om
Seki leest een boek op de bank.
Jop schrijft.
De camera laat het schermpje zien van de laptop.
mail
chat
dagboek
instructies
(dat zijn de mogelijkheden voor de buspassagiers, de inlognaam Willeke, staat erboven.)

Er word niet gesproken.

  woensdag 8 maart 2000 @ 15:22:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251264
15.09

Willeke heeft nu al zo'n 15 regels geschreven.Blijkbaar is ze bezig in haar dagboek.

*gaap*

De camera zoomt continu in op het plasma schermpje van de laptop.
(helaas is het net niet leesbaar wat zij heeft geschreven)

  woensdag 8 maart 2000 @ 15:28:00 #13
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_251265
15.27 uur. Willeke zit nog steeds in haar dagboek te typen. De camera nog steeds op haar gericht. Ze zegt dat de computer aangeeft dat omstebeurt geen Nederlands woord is. Verder gebeurt er bar weinig. Je hoort alleen wat getyp en Willeke een beetje in haar zelf mompelen
Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
  woensdag 8 maart 2000 @ 15:40:00 #14
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_251266
15.34 uur
Job zit te schrijven. Willeke zit volgens mij nog steeds aan haar dagboek te werken. Ik hoor steeds hè? huh? volgens mij lukt het niet erg met de computer.

15.38 Nog steeds het zelfde, ik zie verder ook niemand anders,
SAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

Ik ga maar weer effe wat anders doen! Niks aan zo'n stille typende Willeke en een druk schrijvende Job!

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
  woensdag 8 maart 2000 @ 15:46:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251267
15.21

Nog steeds het dagboek scherm van Willeke.
(en nog steeds onleesbaar

Verbinding weg

Willeke:"ken is ook een Nederlands woord, maar ik denk dat "kan" jij moet doen"(<--over een goede Nederlands geformuleerde zin gesproken
Jop:"ow"(en schrijft verder)
Willeke:"punt".

Seki vouwt de gelezen bladzijden van het boek waar hij in leest, allemaal om. (op zo'n manier dat de paperback strax, na een paar keer lezen, allemaal losse blaadjes bevat) (arm boek

Ook op Jop's brief word ingezoomt, maar wederom , net niet duidelijk genoeg om te kunnen lezen.

  woensdag 8 maart 2000 @ 15:48:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251268
15.43

Ik hoor Tessa en Iwan.
De camera geeft nu de buitenbeelden

Veel stof.

Iedereen is weer binnen.MET boodschappen.!

Tessa vraagt of de brieven inmiddels al zijn aangekomen.
Seki zegt:"ja Tessa"

Tessa:"we hebben 2 uur pauze gehad"

Jop:"waar zijn de enveloppen"

Tessa leest de chat door:"wat vinden jullie een strek punt van Tessa???"
Esmeralda:"wat was er vannacht in de slaapkamer met Willeke en Esmeralda, tss, we waren gewoon aan het kletsen"
Tessa:"we hebben lekker boven gezeten, net als jullie gisteren, we hebben voor 140 piek boodschappen gedaan, dus hebben we nog zo'n 100 piek open.
Iwan:"hebben we nog geen mail?"
Willeke:"nee"
Tessa:"jongens, we moeten ff die T-shirts uitdoen van Formido"
Tessa: "even een groepsgesprek, Esmeralda heeft mensen in de bosjes geduwt, het waren 2 van die spastische mensen, hahaha, die wilden op de foto, die klotefotograaf, en die mensen, huhuuhuh(ze maakt wat denigrerende geluiden die deze mensen volgens haar ook maakten ....
Esmeralda:"haha, maar ik kon er écht nix aan doen, hahahihi."

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 16:06:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251269
Tessa:"leuk joh, die aquarium, allemaal mensen erin, die waren aan het schoonmaken"

Wat is er op het andere net?

Jop verteld aan Antoinet dat hij laat wakker werd, en dat Seki toen net koffie aan het zetten was.

Jop:"hebben jullie met Sylvana geluld?
""waarom was die hier dan, heeft ze dat verteld?"
Antoinet:"ze was er met de kindjes, die wilden zo graag de bus zien, ze zijn nu hier, de kindjes vonden de bus niet leuk want die moesten elke avond om kwart voor 7 verplicht kijken"
Jop:"heeft ze kinderen dan? "
Willeke:"jaha, d'r eerste man is overleden en ze heeft nu weer een man, die heeft echt ook heel veel meegemaakt hoor"..

Anoinet heeft een ruit van 45 cm dik en 8 meter hoog schoongemaakt met behulp van een soort hoogwerker, er zwommen haaien achter.

Op een gegeven moment stond er een kind dus ik:"hey joh, je moet niet zo in je neus peuteren"dat kind durfde me niet eens meer aan te kijken, "ze stond daar echt d'r neus uit te baggeren"Antoinet, ja ik peuter zelf ook weleens in m'n neus maar ik maak het tenminste netjes schoon met een zakdoekie ofzo.
Jop:"en dat ze het dan nog opeten, dan ga ik helemaal over m'n nek"

Antoinet verteld dat ze een hele lange pauze gehad , en dat dat mede gebeurt, omdat MEN meer gelul, verhalen wil horen tussen de passagiers.
Jop:"dat was gisteren ook al zo"
Antoinet: "dus ik roepen, ja hoor jongens, ik ben zwanger"
"ze willen eigenlijk liever gelul horen, maar we hadden het voornamelijk over wat er om ons heen gebeurde, maar DAT willen ze dus niet horen, stel, er gebeurt wel wat in de bus, en bij ons niet, dan hebben ze dus nix om uit te zenden."
Willeke:"das ook raar"
Antoinet:"ja, ze willen dus wel echt gelul horen", daarom zijn die pauzes dus zo lang".


  woensdag 8 maart 2000 @ 16:17:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251270
Ze hebben target 2 .

Iedereen word nu voorzien van drinken.
Het eten is ook al bijna klaar.
(16.06)

Büllent:"Tesss....
Tessa:"hmpf....
Büllent:"nee, gewoon niet doen, niet eten!"

Antoinet:"Iwan, je bent morgen weer alleen met alle vrouwen"
Iwan:"hoor ik m'n naam vallen, als ik nou niet meer opval, als ik nu niet in beeld kom, dan weet ik het niet meer".

Büllent:"dat is voor Bart dus?"
Antoinet:"ja dat is post/mail voor Bart en dat mag jij dus niet lezen!"

Morgen werken alle mannen, behalve Iwan.
(waarschijnlijk hoopt de redactie op meer "spanningen" onderling, door de mannen samen te laten werken

Morgen is het volgens Willeke Nationale Iwan dag.
Iwan: Nationale verwendag voor Iwan Scholtens
Iwan: "je denkt toch niet dat ik, Iwan Scholtens, die morgen zijn nationale verwendag heeft, nu onder die ijskoude douche ga staan?"

(De regels van de redactie worden weer heerlijk overtreden, Tessa vloekt het hardst tijdens haar gesprekken, en haar taalgebruik is niet echt om over naar huis te schrijven, Iwan noemt zijn achternaam veelvuldig en de Formido kleding, waarvoor juist minder reclame gemaakt mag worden, word nu gewoon bij de naam genoemd)

  woensdag 8 maart 2000 @ 16:36:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251271
Büllent :"dat wat je hier hebt neergelegd, is dat vuile was?"
Ësmeralda:"jah..
Büllent:"dan neem ik dat mee naar beneden"
Esmeralda:"is goed."

Tessa klaagt over het feit dat de redactie belooft had dat ze mail zouden krijgen, zondag was er ook al nix volgens haar, ze zitten nu al een week zonder mail.

Esmeralda is bezig met het smeren van ontbijtkoek.

Willeke zit met haar vingers in d'r oren, na te denken/ te lezen (laptop)

Tessa leest iets voor over plaatsen om "HET "te doen...(rondvaartboot, lift, boven op een flat etc)
Iwan:"ach als het maar geld oplevert"

De nieuwe batterijen liggen klaar.

scherm laptop: Voor de Groep
(alleen staan er geen mededelingen)


Willeke is haar zwarte trui kwijt.

Büllent:"hou jij je ff met de rode kool bezig
Willeke:"ja maar die rode kool is al klaar"

Büllent wil alvast beginnen gaan beginnen met het vlees.

Iwan leest wat voor over "beroemde" vrouwen die Al 40 zijn.

Iwan:"is vanavond de return"
Jop:"return van wat"
(gaat, geloof ik, over voetballen, H'veen word genoemd, en het mentaal te boven komen van iets)
Jop denkt dat "ze het wel redden vanavond"

Willeke excuseert zich voor een t-shirt van Tessa welke anderhalf uur in de droger heeft gezeten
Tessa:"jeezus"..

Inmiddels zijn de aardappelen bijna gaar.

Büllent: hoe laat is het?, nog geen 6 uur he?
Willeke:"ja pas op hoor, dat het 6 uur is
(?????)

(het is half 5)


  woensdag 8 maart 2000 @ 17:00:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251272
Jop:"wanneer mogen we vragen stellen, 6 uur toch?

Iwan:"waarom moet ik alleen mijn batterij verwisselen en de rest niet"
Tessa:"je hebt teveel gelult vandaag Iwan"

Toen de "werkers" binnenkwamen had Willeke
het nog over extraatjes vertrekt door de redactie.(lekkers, zei ze woordelijks)

Tessa:'na het eten ga ik gewoon even lekker op bed liggen met een boekie, ik ga geen slapie doen hoor"
Iwan:"dat levert geen actie op hoor, dat is niet goed voor de kijkcijfers

Jop heeft het over de stijging van de aandelen van World Online
Iwan:"dat komt door www.debusop6

Iedereen leest nu doorelkaar heen dingen voor.

Willeke kijkt even naar het artikel in de telegraaf over die "gewone vrouwen van 40", ze vind dat ze niet mag klagen.

(boring)

Men blijft voorlezen uit de krant.

Tessa valt in herhaling en zegt weer dat ze na het eten lekker naar bed gaat met een boekje

Willeke vind het vanzichzelf niet normaal dat ze tot half 12 in bed heeft gelegen, omdat ze juist altijd héél vroeg op is.

Willeke vraagt of er veel mensen waren.
Tessa:"eerst niet, rond tien uur kwamen er pas mensen, toen kwam er een klotefotograaf, en die ging kindertjes lokken en zei dat ze onze namen moesten roepen, en later kwam er nog zo'n lugubere klotefotograaf, en er was nog een spastische jongen die altijd naar de bus keek en ook op de foto wilde"
ïk kan daar niet tegen hoor, dat gedrag van die fotograven"

Büllent heeft net de kids van Sylvana gezien , een jongetje en een meisje.
Tessa: "dat meisje is een echt knap meisje hoor"( ze weet zelfs de naam van dat meisje, maar die noem ik hier niet)
Tessa wil snel een foto maken,"maak nou een foto, ze staan daar nog!"

(lekker tegenstrijdig van Tessa


Büllent vloekt ff,(gvd...chips) en begint direct over het gepiep tijdens de gehele uitzending.
Seki is bezig met het eten.En Büllent helpt, waar nodig.

Op de achtergrond hoor je Esmeralda met een calimero stemmetje.

Seki:"als jullie ff gaan eten, dan kunnen wij ff gaan opwarmen voor de thuisblijvers"
Tessa wil curry en mayonaise bij het eten
Iwan vind rode kool echt heerlijk, en zoekt nu naar de mosterd.

Het vlees op de borden heeft de vorm van een rundervink/slavink.

Ook het eten voor de thuisblijvers word opgeschept nu.

Willeke;"als je wilt heb ik voor jou ook boontjes hoor, het is zo klaar"
Seki:"nee wijfie, ik neem ook gewoon rode kool"

Jop en Aziz staan nog buiten en worden nu door Seki geroepen.

* Quenda® gaat nu zelf de keuken in.

  woensdag 8 maart 2000 @ 18:31:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251273
17.47

Seki masseert iemand in de slaapkamer
Willeke verteld dat als ze naar de sauna gaat ook altijd een lekkere massage neemt.
Büllent verteld over de "echte lekkere massage"in de Turkse badhuizen "bij ons in Turkije"( schrobben, kraken etc)
Antoinet:"ja maar dat vertrouw ik niet hoor"
Büllent en Seki zeggen dat die mensen echt heel goed zijn, vooral het kraken is lekker.

Tessa vraagt wie er om 6 uur achter de laptop gaat zitten.
Büllent zegt dat hij ook nog even achter de laptop wil om een persoonlijke vraag te stellen en het een en ander toe te lichten.

Volgens mij masseert Seki Antoinet, en Willeke zit bovenop ?.

* Quenda® ld even terloops dat Chello een algemene storing schijnt te hebben in Flevoland en Friesland en dat ze , mede daardoor, af en toe geen verbinding heeft.


Willeke en Seki hebben het over de dingen die ze als werk doen, dat ze echt dingen doen die ze normaal nooit doen, en op plaatsen komen waar ze normaliter nooit zouden werken, en er dan nog voor betaald worden ook

Büllent vond het eerste slootavontuur en de boompjes planten het zwaarste.
Hij vraagt zich of of hij ook aangenomen kan worden bij de nationale wielrennersploeg.

Esmeralda wil graag haar "slaapjurkjes" aantrekken.

Esmeralda wil thee zonder suiker.

Willeke :"wij hebben lang gepraat Esmeralda en ik, maar wie begon daarna nu weer??Nou? Jij en Iwan, maar ze hebben niet gehoord waar we het over hadden, dat merkte je wel.Over dat wat ze onder de dekens gebeurde, dat moeten ze verder zelf weten hoor.
Je ligt wel lekker he Tes?
ïk rook wel niet maar ik ga strax wel ff naar buiten hoor"

Antoinet ligt tijdens dit gesprekje ook in de slaapkamer, dus het is mij onduidelijk wie er met wat iets onder de dekens zou hebben gedaan.

18.00

Büllent legt Esmeralda uit hoe ze de Laptop aan moet zetten.
Esmeralda:"ja maar als je hier klikt dan start ie ook een nieuw scherm op"
Büllent: "sorry hoor mevrouw de techneut"

Het Windhoos opstartgeluid klinkt in mijn oren

De laptop is helemaal blanco volgens Büllent, hij kan geen verbinding maken.
Büllent:"misschien zijn ze met de mail bezig", wat kan ik doen, wat kan ik doen, ik kan gaan schrijven of de krant gaan lezen"
Seki:"ik ga strax een brief schrijven"
Büllent:"doe dat"


Redactie: büllent, kun je nog 1 keer herhalen wat je net zei?
Bül: over de computer bedoel je?
Redactie: ja
Büllent: "een unknown docking station attest, dat geeft ie aan als foutmelding"
Redactie: oke

Büllent denkt dat Ferdi.E een turkse naam is, maar hij vind dat hij er niet Turks uitziet

[denkt dat hij uit Landsmeer kwam, maar mijn lange termijngeheugen weet toch echt 100% zeker dat Ferdi.E een man van Nederlandse afkomst is]

Het gaat over de aanvraag over de vervroegde in vrijheidstelling.
Seki denkt dat de familie van het slachtoffer daar niet echt blij mee is.

Seki mag gaan bellen van de redactie.
Büllent: weet je daar wat vanaf, blijkbaar biet"
Redactie:"je mag gaan bellen, met je zoon"
Seki:"het nummer van Eva, dankjewel""
(Seki bedankt de redactie nu wel 4 keer

Hij gaat direct naar buiten om te bellen.

beltgoed: 2,20
tuut
hai paul met seki, mag ik Bolle ff asjeblieft
Paul:"he godverdomme, ik ben nog op m'n werk vandaag, het is echt helemaal klote vandaag"
Seki: aw, dat is jammer, oke, doei!
Seki zegt nu een paar keer heel teleurgesteld dat hij het echt heel jammer vind, nadat hij de verbinding heeft verbroken.
Hij verteld aan Willeke dat Paul de mobiele phoon mee had naar zijn werk, helaas.(paul is de vriend van zijn ex)

Redactie:"seki, zullen we dat andere nummer ook voor je opzoeken?
Seki:"als je dat zou willen doen, heel graag"

Jop:"ken je het nummer van m'n zus ook ff opzoeken?
"geen reactie.

Seki zegt dat ie het ook allemaal niet meer weet met al die 06 nummers, omdat iedereen tegenwoordig wel 5 nummers heeft.
Büllent heeft het over 8 jaar geleden, dat iedereen nog vol schaamte stiekum stond te bellen, en dat tegenwoordig raar word gekeken als je geen gsm hebt, en dat zelfs kinderen van 12 er al mee lopen.
Seki vind die ontwikkeling ook bizar.
Seki heeft gisteren aan Okke iets gevraagd en is blij dat zijn verzoek ingewilligd is.
Het gaat over Zantac

ter info:Zantac is een middel wat voorgeschreven word bij maagklachten en het vermoeden van een maagzweer

Jop vraagt of hij er met eten dan geen rekening mee moet houden
Seki wil geen zeikerd zijn met het eten door telkens te gaan zeuren over dingen die hij niet mag, en weet inderdaad dat hij veel minder klachten heeft als hij geen specerijen e.d eet.
Hij heeft al ruim 7 jaar last van maagklachten.Hij zegt ook dat het minder is als hij zich wat minder druk maakt.

* Quenda® gaat er nu een paar uurtjes vandoor en hoopt dat er anderen de streamverslagen willen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

pi_251274
19:35 Ik val weer midden in een gesprek. Iwan praat als Ronald de Boer, oh nee, zo praat ie altijd.

Ze praten over de dingen die ze hebben gekocht met de uitbrak. Iwan en Bullent hebben een restant champagne in de vuilnisbak gegooid.

19:45 Ze hebben instructies gekregen om de computer weer aan de praat te krijgen. Het lukt niet echt.
Jop:"ik ben niet gek, ik kan wel een computer aandoen"

Het is rustig in de bus.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_251275
20:10 Jop wil roken, maar de shag is bijna op.
Se:"Maar goed dat wij morgen weer gaan werken"

Jop gaat buiten roken.

20:15 Jop wil bellen en is zenuwachtig.

Telefoon:"hoi met miranda, ik ben er niet"
Jop:"Godverdorie, kut"

Jop:"Ze heeft hem uitstaan"
Ant:"Dat meen je niet"

Jop moet bedenken wie hij nu gaat bellen.
Az:"Je belt gewoon zo'n 08 nummer"

Antonette wil wel ruilen met Jop, dat Jop dus volgende week twee keer belt.

Jop zit zich te bedenken wie hij gaat bellen.

20:20 Aziz heeft last van zn maag, vooral als hij zich druk maakt. Hij klaagt even bij Seki. Seki zit wat te lezen.

Iwan zegt ook dat hij de vorige keer de voicemail kreeg.

Jop vraagt het nummer van een vriend. "Mag het nog 1 keer? Dat zou ik echt toppie vinden"

Tessa, Willeke en Antonnette zitten te spelen.

Jop heeft het nummer gekregen en gaat bellen

"Uw beltegoed is nu 2 gulden en 13 cent"

Jop:"Alles goed?"
Foon:"Ja en met jouw?"

Jop:"Tof dat je er stond met die band enzo"
Foon:"Ja leuk he"

Foon:"We komen nog een keer met zn allen"

Jop:"Vorige weer was er stemming en toen barstte de bom"

Foon:"Maak je niet druk. Je krijgt de groeten van je ouders he. Komen die e-mails wel aan?"
Jop:"ja"

Jop vraagt hoe het overkomt
Foon:"Het is nu wel een beetje hectisch he. Een beetje stront he."

Foon:"Het schiet omhoog en omlaag he, je kan er geen peil van trekken. Het gaat omhoog en omlaag. Maar laat je koppie niet hangen he"

Einde gesprek

Jop:"Godver, ik kan niet eens afsheid nemen"

Jop bespreekt het gesprek met de andere passagiers even.

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 08 Maart 2000).]

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_251276
20:30 Tessa zegt tegen Jop dat hij veel "weet je wel" zegt in de zin.

De werkopdracht ligt op de stoel van de chauffeur.

Seki leest de opdracht voor. Ze gaan naar het openluchtmuseum.

20:35 Tessa, Iwan, Antonette en Jop zijn aan het kaarten. Iwan zit close met Tessa.

Het is saai. Ze zitten een beetje te kaarten en that's it.

20:50 Nog steeds kaarten en een hoop gekakel door elkaar heen.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 8 maart 2000 @ 23:36:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251277
Büllent en Seki hebben het over een voetbalwedstrijd die deze avond plaatsvond.
Seki is reuze benieuwd naar de uitslag.

Seki verteld iets over een Tattoo die hij zelf had geplaatst toen hij in het kindertehuis zat.
Later heeft hij er voor 250 gulden iets overheen laten zetten.
Hij wilde iets wat indiaans was.

-------------------

Naschrift van Onze Correspondent Kierewiet:

23:30 Seki wordt nu gemasseerd door Antonette. Op een gegeven moment vraagt hij of ze dat voelt, doelend op een bult op zijn hoofd (of litteken).
Ant: wat is dat ?
Seki: Een naaldhak zat daar een paar cm in
Ant: Wat ?
Seki: ja, mijn moeder was boos.
ES: Nou, als je moeder dat doet moet je wel heel wat uitgehaald hebben.
Seki: Nou, dat viel wel mee, tenminste: Als je een hele wintervoorraad hooi in de fik steken vindt meevallen (en hij lacht erbij).
rest: Wow.

Seki gaat verder over kattekwaad: zij hadden thuis een grote appelgaard, maar die appels van de buren.... ALTIJD lekkerder. En dan pakten we er een paar en dan rennen. En dan kwam de buurvrouw weer klagen bij mijn moeder: Die van Neerda weer he.
(Ik besef me dat hij een naam noemt, maar weet niet of hij nu de achternaam gebruikt van hem, of de naam van zijn moeder)


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')