Zwarte velgen zijn mooi. Ik zou niet anders meer willen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:37 schreef Waldkorn het volgende:
Die laatste, vind je die echt mooi? Het lijkt net of dat ding half af is. En trouwens zwarte velgen zijn bijna altijd lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al, maar klonk snapt het geloof ik nog niet helemaal hier in PTA.quote:Op maandag 9 november 2009 19:50 schreef k_man het volgende:
We hadden al een stratenmakerstopic, toch?
Zou die kerel uit de OP beseffen dat ie de binnenkant van z'n motorkap heeft laten spuiten?
En die tweede foto... "moet je zien hoe mooi m'n auto is, wacht, ik haal ff de wielen eraf zodat je het kunt zien'.
Nee, jij snapt het niet.quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef invine het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar klonk snapt het geloof ik nog niet helemaal hier in PTA.
Helemaal mee eens. Niet al te veel poespas. Less = morequote:
Helft van de dingen die hier staan zijn mislukte gedrochten en stratenmakers is ook een kwestie van smaak maar daar staan ook genoeg dingen die dan weer in dit topic volgens iemand anders thuis zouden horen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet.Post gewoon foto's van auto's waarvan jij vind dat ze mooi gestyled zijn... De mislukte gedrochten mogen nog steeds bij de stratenmakers... En houd er gewoon rekening mee dat smaken verschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |